SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wat. Ben je homo of zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Rezania het volgende:
Net alsof er een verschil zit tussen koud Schultenbrau en lauw Schultenbrau.
Schat, er zijn genoeg bieren in de wereld dus je juist lauw moet drinken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat. Ben je homo of zo.
Lauw bier is echt niet lekker.
Bernardus tripel, beste tripel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:37 schreef OllieWilliams het volgende:
Schultenbrau heeft sws de beste prijs kwaliteit verhouding van al het bier afgezien van kwaliteitsbier zoals tripels
ORLY Rez. Mijn IQ is wel net iets hoger dan 75 hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schat, er zijn genoeg bieren in de wereld dus je juist lauw moet drinken.![]()
Hahaha, alsof me dat daar wat boeit. Gewoon vier dagen als mijn Vloeibare Zaterdag. Proefde het bier niet eens meer manquote:En denk maar niet dat jij koud bier op dat kamp gaat krijgen hoor.
huh welneequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je pi doet mij denken dat je lichtelijk geïrriteerd bent.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ORLY Rez. Mijn IQ is wel net iets hoger dan 75 hoor.
[..]
Hahaha, alsof me dat daar wat boeit. Gewoon vier dagen als mijn Vloeibare Zaterdag. Proefde het bier niet eens meer man.
Hoezo heb je soms een foto van hem voor je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja goed alleen irriteer mij een beetje aan FL
Haha die heb ik op mijn dartbord hangen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo heb je soms een foto van hem voor je.
Wat is dat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef Rezania het volgende:
Nijn, een tweejarige commissie accepteren, ja of nee? #DurfTeVragen
Een commissie die eens per twee jaar opnieuw wordt samengesteld.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo heb je soms een foto van hem voor je.
Is het een leuke commissie? Beantwoord die vraag voor jezelf en je hebt je antwoord.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef Rezania het volgende:
Nijn, een tweejarige commissie accepteren, ja of nee? #DurfTeVragen
Doe maar, met je autisme. Lekker de regelnicht uithangen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een commissie die eens per twee jaar opnieuw wordt samengesteld.
Het organiseert iedere twee jaar een symposium. Lijkt me tof om een keer te doen, maar schijnt wel enorm veel werk te zijn. Staat wel weer goed op mijn CV, dat wel. Dus ik twijfel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is het een leuke commissie? Beantwoord die vraag voor jezelf en je hebt je antwoord.
Volgend jaar is er al een hommo in het bestuur, dus dat is dan de regelnicht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe maar, met je autisme. Lekker de regelnicht uithangen.
Heb je al een kamer eigenlijk?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe maar, met je autisme. Lekker de regelnicht uithangen.
Valt mee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
Wel duur zo'n introweek trouwens. 65 euro.
Anders zit je toch maar op fokquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het organiseert iedere twee jaar een symposium. Lijkt me tof om een keer te doen, maar schijnt wel enorm veel werk te zijn. Staat wel weer goed op mijn CV, dat wel. Dus ik twijfel.
Wtf, nog steeds dat gezeik van je ouders?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |