pure dagbagger meer nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:08 schreef Rezania het volgende:
Denken dat deze troep een deel 2 verdient.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:08 schreef Rezania het volgende:
Denken dat deze troep een deel 2 verdient.
Waarom heb je dan een voetballer als UI?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:10 schreef Dimens het volgende:
Voetbal![]()
20 bezwete mannen die achter een balletje aanrennen.
Van Persiequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:10 schreef Dimens het volgende:
Voetbal![]()
20 bezwete mannen die achter een balletje aanrennen.
Waar heb je het over? Dat is Robert Underdunk Terwilliger en dat is geen voetballer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een voetballer als UI?
quote:
Hoerquote:
Depay en van persie alleen op het beeldschermquote:
Goed dat je het hier nog even meldt. Interessant ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:14 schreef ZarB het volgende:
Die filmpjes zijn nep.
En ik ben de vriendin van jmf nogmaals. Voor degene die het niet weten Jemappellefrikandelle.
Ik woon in amsterdam en zarb is frans voor bizar. Straattaal frans. Slang dus.
Ik dacht dat ts het misschien niet begrepen had omdat hij exact hetzelfde topic heeft geopend.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed dat je het hier nog even meldt. Interessant ook.
Meeste foto's zijn idd niet oke. Op tv ziet ie er wel goed uit. En dan te bedenken dat ik niet eens op negers val.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wat is er nou zo bijzonder knap aan hem dan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Meeste foto's zijn idd niet oke. Op tv ziet ie er wel goed uit. En dan te bedenken dat ik niet eens op negers val.
Ik doelde meer op het feit dat hij een rijke voetballer is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:25 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Als hij Fok chicks krijgt met zijn bekendheid is er niks jaloers te zijn
Contradictio in terminisquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef ZarB het volgende:
Overigens ben ik een heel leuke Fok!chick dus hou je vooroordelen maar bij je
pics?quote:
Google op Sem Veeger. Ze zeggen dat ik daar op lijk.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Google op Sem Veeger. Ze zeggen dat ik daar op lijk.
Leugens.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als ik wilde liegen had ik wel gezegd dat ik op Sienna Miller lijkquote:
Ja maar dat is helemaal ongeloofwaardig. Sem geloven de meeste mensen nog welquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als ik wilde liegen had ik wel gezegd dat ik op Sienna Miller lijk
Ik vind haar niet bijzonder knap o.i.d. maar ja, ze zeggen het.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar dat is helemaal ongeloofwaardig. Sem geloven de meeste mensen nog wel
Bewijs danquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bijzonder knap o.i.d. maar ja, ze zeggen het.
Leuke chick. Zelfde leeftijd als ik. Ze ziet er alleen wel 10 jaar jonger uit dan ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bijzonder knap o.i.d. maar ja, ze zeggen het.
Daar ben ik niet jelly op hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat hij een rijke voetballer is.
Overigens ben ik een heel leuke Fok!chick dus hou je vooroordelen maar bij je
Afblijven!quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
http://arcee862.com/newbie.php?user=deadprezquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://arcee862.com/newbie.php?user=Guus_Geluk7
Ambicioso is mijn nieuwe concurrent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://arcee862.com/newbie.php?user=deadprez
[ afbeelding ]
Mijne nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef BozeHaas het volgende:
Mijn telefoon heeft alle FOK namen erin staan, best wel eng
Sickquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://arcee862.com/newbie.php?user=deadprez
[ afbeelding ]
gewoon klappen die flikker zodat hij weer een paar maanden niet op FOK! komt jatogquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ambicioso is mijn nieuwe concurrent.
ja dat is ook zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik dacht dat iedereen er zo uit zag als op zijn UI
FOK! hoeft die baas niet te missen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon klappen die flikker zodat hij weer een paar maanden niet op FOK! komt jatog
dat is waar, ambi is coolquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
FOK! hoeft die baas niet te missen.
hjb, ik heb het daar al moeilijk genoeg meequote:
Ik hoef maar 2 letters in te voeren, ben bang dat ik per ongeluk een keer een username intyp bij een WA gesprekquote:
Ewa Deadprez nog gehosseld?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik hoef maar 2 letters in te voeren, ben bang dat ik per ongeluk een keer een username intyp bij een WA gesprek
Goeie concurrentie toch geeft me motivatie om te postenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon klappen die flikker zodat hij weer een paar maanden niet op FOK! komt jatog
Sinds wanneer zit Gerard Joling op FOK!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik ben die boy die je altijd aspireerde te zijn
quote:
November 2011 denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit Gerard Joling op FOK!
Wss is je vriendin een misvormde oquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
hjb, ik heb het daar al moeilijk genoeg mee
Haha ooit kom jij hard voor lul te staan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldof iemand die Guus heet, eeey komt Guus_Geluk7 nog? Gvd kreeg GhpH ook te zien
ik ga jou aangeven bij de UI-politiequote:
Tijd voor een nieuwe telefoonquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha ooit kom jij hard voor lul te staan.
Jij die iemand aangeeft?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga jou aangeven bij de UI-politie
ja lekker nsb'enquote:
uwotm8?1vs1me irl fightquote:
Helemaalnaardemavo, Mapima.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wie is die gast in de eerste video die de hele tijd in de tetten van die chick grijpt? En wie is die chick?
Ik wist wel dat jij op ordinaire typetjes viel.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij op ordinaire typetjes viel.
Ok ik zou jou doen, plannen dit weekend?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waar is zijn monitor?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:36 schreef erik013 het volgende:
Goed topic. Ik vraag me ook wel vaak af bij sommige types wat voor mensen dat in godsnaam zijn. Sommige soort figuren kom je in het echt gewoon (gelukkig) nooit tegen.
Bij die anti-voetbal posters in KLB zie ik echt zoiets voor me:
[ afbeelding ]
Aw sorry man, andere Fokker is je voor geweest!quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:01 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Ok ik zou jou doen, plannen dit weekend?
[insert rollenspel opmerking om je uit deze situatie te redden]quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Aw sorry man, andere Fokker is je voor geweest!
Er is vast wel een stukje van mijn schouder dat op de schouder van Chantal Janzen lijktquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:53 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
[insert rollenspel opmerking om je uit deze situatie te redden]
Ik wil ook niet uit met de echte ZarB maar met de Sem Veeger kant , of als je die heb de nicolette van dam kant of de chantal janzen zijde![]()
![]()
[/insert rollenspel opmerking om je uit deze situatie te redden]
en wauw ik kijk net op de wikipedia van Sem en
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:53 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
[insert rollenspel opmerking om je uit deze situatie te redden]
Ik wil ook niet uit met de echte ZarB maar met de Sem Veeger kant , of als je die heb de nicolette van dam kant of de chantal janzen zijde![]()
![]()
[/insert rollenspel opmerking om je uit deze situatie te redden]
en wauw ik kijk net op de wikipedia van Sem en
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:02 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie hem per ongeluk opgegeten heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |