Ja he....zo serieus, uitgeschreven praatjes, alleen maar politiek correcte antwoorden...nauwelijks blijdschap :/ en die stem....zo amerikaans...quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:48 schreef Niox het volgende:
Leuke tennisster, maar wat komt die Bouchard toch onsympathiek over in interviews.
Inderdaad, echt zonde, want ze ziet er leuk en sympathiek uit. Misschien is het de leeftijd en leert ze nog dat je wat minder afstandelijk en correct mag zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:48 schreef Niox het volgende:
Leuke tennisster, maar wat komt die Bouchard toch onsympathiek over in interviews.
Gelukkig hebben ze geen Murray-O-Meter dit jaar. Sjezus wat was dat ergquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:54 schreef grrrrg het volgende:
Treurig zeg, de BBC begint weer over Murray te malen, waarom die verloren heeft
Mja, dat vind ik ook wel. Ik vind haar op de baan leuk, buiten de baan niet echt. Het is mij allemaal iets te gelikt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja he....zo serieus, uitgeschreven praatjes, alleen maar politiek correcte antwoorden...nauwelijks blijdschap :/ en die stem....zo amerikaans...
Ja, dat vind ik ook heel verfrissend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef TheGeneral het volgende:
Ze is in de standaard interviews inderdaad wat serieus, maar bij andere interviews is ze wat losser, dan lacht ze ook veel meer.
Wat ik dan wel weer goed vindt is dat ze zegt dat ze dit niet verrassend vindt. Zij is eigenlijke de enige die dat zegt. Ze vindt ook niet dat ze boven verwachting presteert.
Verwacht je dan dat een van beiden makkelijk wint of bedoeld je dat het vooral serveren zal zijn?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:59 schreef Szura het volgende:
Morgen eerst Djokovic-Dimitrov en dan Federer-Raonic.
Mooi, met het oog op het WK ook. Verwacht weinig van die tweede partij.
Fed wint makkelijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik ook wel. Ik vind haar op de baan leuk, buiten de baan niet echt. Het is mij allemaal iets te gelikt.
[..]
Ja, dat vind ik ook heel verfrissend.
[..]
Verwacht je dan dat een van beiden makkelijk wint of bedoeld je dat het vooral serveren zal zijn?
Dan zou of Raonic slecht moeten serveren of Federer zou op een of andere manier de service van Raonic moeten kunnen retourneren. Beide lijken me niet zo waarschijnlijk.quote:
Fed is altijd goed tegen goede serveerdersquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dan zou of Raonic slecht moeten serveren of Federer zou op een of andere manier de service van Raonic moeten kunnen retourneren. Beide lijken me niet zo waarschijnlijk.
Ja, dat is hij, maar dan nog zijn het vaak krappe wedstrijden tegen die big servers, waarop het in tie-breaks beslist wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Fed is altijd goed tegen goede serveerders
Maar op gras heeft hij er nog weleens wat moeite tegen volgens mij. Of is dat niet zo?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Fed is altijd goed tegen goede serveerders
Misschien is z'n hondje overleden en zeiden ze ,dom genoeg, vlak voor de wedstrijd?quote:
wat is een murray o meter?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef Bijna het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze geen Murray-O-Meter dit jaar. Sjezus wat was dat erg
Dat was iets van vorig jaar om te 'meten' hoe veel procent ie Engels was en hoeveel procent Schotsquote:
quote:
ik ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vind Halep veel leuker dan Bouchard
ik heb op gekeken op die site en hij is nu 100% engelsquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Bijna het volgende:
[..]
Dat was iets van vorig jaar om te 'meten' hoe veel procent ie Engels was en hoeveel procent Schots.
of een finale bereiktquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Gruisman het volgende:
Murray sinds Wimby '13 niet meer van een top-10 speler gewonnen
Als er iets vijf minuten voor de wedstrijd is gezegd is het misschien wel dat Kim het voor gezien houdt. Als hij nog steeds de hele dag zit te playstationnen kan ik me er van alles bij voorstellen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Misschien is z'n hondje overleden en zeiden ze ,dom genoeg, vlak voor de wedstrijd?. Ik heb werkelijk geen idee maar Murray stond ook wel bizar slecht te spelen. Hij zag er niet geblesseerd uit dus er moest wel wat in zijn hoofd spelen.
Inderdaad om te meten of hij Brits is of Schots. Als hij wint, zien de Engelsen hem als een Brit; als hij verliest zien ze hem als een Schot.quote:
Brits. Engels wordt lastig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
ik heb op gekeken op die site en hij is nu 100% engels
[..]
Dat dacht ik ook eerst maar als dat het geval was geweest had ze niet naar de wedstrijd gekeken toch ?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als er iets vijf minuten voor de wedstrijd is gezegd is het misschien wel dat Kim het voor gezien houdt. Als hij nog steeds de hele dag zit te playstationnen kan ik me er van alles bij voorstellen.
[..]
Zou best kunnen dat ze het dan nog wel had gedaan. Vrouwen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eerst maar als dat het geval was geweest had ze niet naar de wedstrijd gekeken toch ?
"Andy, ik zit deze wedstrijd van je nog even uit en dan is het wat mij betreft klaar."quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:11 schreef Gruisman het volgende:
Zou wat zijnvond het sowieso altijd al een vreemd stel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
De tegenstanders waar hij nu van heeft gewonnen daar heb ik hem iig nooit voor afgeschreven. En in de halve finale tegen Raonic moet hij ook gewoon winnen. En tja, als je daarna Djoko krijgt is het een ander verhaal. Niet helemaal kansloos maar denk wel een kleine kans.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
Federer toch maar weer in een halve finale op een GS nadat velen hem keer op keer op keer afschrijven.Hoop echt heel erg dat hij wint, het liefst van Djokovic in de finale.
Ze komt een beetje hard over vind ik, als een CNN-presentatrice. Maar dat is misschien een beetje gespeeld, zoals eerder al is geopperd. Als ze relaxed doet, is ze vast heel leuk. Op de baan vind ik haar sowieso leuk. Hoop dat ze wint.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |