http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/schedule17.htmlquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:21 schreef dockx het volgende:
Hoe kan ik zien wanneer en hoe laat de junioren hun singles moeten spelen?
Is dat een tattoo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:52 schreef Columbiafan het volgende:
Die tattoo van KyrgiosIk heb steeds het gevoel dat er wat zand plakt aan z'n onderarm
Ik dacht alquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zal wel een verband/plakker zijn bedenk ik me net, wel idioot van me
Hij ziet er ziekjes uit.quote:
Als er weer een tiebreak komt dan, in de 1e set had Raonic kansen genoeg om de break te maken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Paar forehandfoutjes van Raonic in de tiebreak die hem duur komen te staan. Set Kyrgios.
Ik schakel volgende tiebreak weer in.
Djokovic - Federer finale. Ik schat het 45-55 omdat Djokovic niet heel comfortabel lijkt op gras.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef Norrage het volgende:
Nou fedje. Wimbledon ligt er voor je om op te rapen nu
Dat was echt een keizersbal ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:22 schreef Max23 het volgende:
Wat een bal van Kyrgios, bijna net zo mooi als die van gister![]()
![]()
Murray slecht, nee, jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
Was murray slecht of was dimitrov goed? Norrage ben je nog fan van murray? Kan dimitrov winnen van djokovic?
Jawel. Hij speelt tenminste weer zoals het moet, alleen de uitvoering laat ten wensen over. Hij speelde veel beter dan vorig jaar. Snap nog steeds niet hoe hij toen won, in godsnaam...quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
Was murray slecht of was dimitrov goed? Norrage ben je nog fan van murray? Kan dimitrov winnen van djokovic?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
Gewoon een kwestie van niet gebroken worden in je eigen service games en dan in de tie-breaks toehappen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:53 schreef Max23 het volgende:
Als Raonic zo blijft serveren komt Federer toch in de problemen denk ik
Ja, als Raonic serveert zoals vandaag, betekent het wel dat er veel druk komt op Feders servicegames.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:55 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van niet gebroken worden in je eigen service games en dan in de tie-breaks toehappen.
Vooral op het lichaam van Raonic serveren. Hij is een reus, kan goed de hoeken pakken, maar zit zichzelf in de weg bij services op het lichaam.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, als Raonic serveert zoals vandaag, betekent het wel dat er veel druk komt op Feders servicegames.
waarom lach je? Heb ik iets verkeerds gezegd?quote:
Helemaal waar. Het zal dus per definitie spannend worden en om een paar beslissende punten gaan (in tie-breaks waarschijnlijk).quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer is vooral zelf erg servicesterk, zijn big serve return is redelijk (relatief beter dan zijn normale return), maar waarin hij ze verslaat is gewoon nog makkelijker door zijn servicegames heenkomen.
Ik vond het grappig hoe je drie vragen op rij stelde.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom lach je? Heb ik iets verkeerds gezegd?
Warom dat? Ik hoop dat Federer wint.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef Gruisman het volgende:
Beter wint Raonic van Fed en Dimi van Djoko.
Ik ben al die voorspelbare GS finales wel een beetje zat inmiddels. Raonic-Dimitrov lijkt me echt uniek, en hopelijk de definitieve doorbraak van Dimiquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Warom dat? Ik hoop dat Federer wint.
Maar jammer dat Kyrgios eruit ligt.
Dimitroc vind ik een leuke speler. Maar vind je Raonic leuk om te zien spelen? Ik vind er echt niets aan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik ben al die voorspelbare GS finales wel een beetje zat inmiddels. Raonic-Dimitrov lijkt me echt uniek, en hopelijk de definitieve doorbraak van Dimi. Zou anders ook mooi zijn als hij de finale wint van Fed. Zie hem echter niet winnen van Djoko.
Dimitrov Raonic op gras wordt echt zo'n serveer festijn. Hoewel ik bij Federer meestal voor de upset ben lijkt qua spel elke andere finale me leuker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik ben al die voorspelbare GS finales wel een beetje zat inmiddels. Raonic-Dimitrov lijkt me echt uniek, en hopelijk de definitieve doorbraak van Dimi. Zou anders ook mooi zijn als hij de finale wint van Fed. Zie hem echter niet winnen van Djoko.
Nee Raonic vind ik echt een verschrikking, maar ik acht de kans dat Dimi van Raonic wint veel groter dan dat hij van Fed wint (in een GS finale althans)quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dimitroc vind ik een leuke speler. Maar vind je Raonic leuk om te zien spelen? Ik vind er echt niets aan.
Ja, mij ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dimitrov Raonic op gras wordt echt zo'n serveer festijn. Hoewel ik bij Federer meestal voor de upset ben lijkt qua spel elke andere finale me leuker.
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:21 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee Raonic vind ik echt een verschrikking, maar ik acht de kans dat Dimi van Raonic wint veel groter dan dat hij van Fed wint (in een GS finale althans)
Ja, dat lijkt me wel wat. Maar liever Djokovic-Federer, als Federer wint tenminste.quote:
ik gebruikte mijn tabletquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond het grappig hoe je drie vragen op rij stelde.
PI-keuze.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik gebruikte mijn tablet
ik moet nog alles uitproberen
William met een double facepalm.quote:
quote:
27quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:38 schreef grrrrg het volgende:
Op de BBC hebben ze het er steeds over hoe oud Safarova wel niet is, lijkt me nog wel meevallen.
twitter:KNLTB twitterde op donderdag 03-07-2014 om 14:35:26Junior Tim van Rijthoven staat in kwartfinales Wimbledon na 7-6, 4-6, 7-5 zege op de als 1e geplaatste Rus Rublev! http://t.co/wArM0eAGxx reageer retweet
AD ook weer met zo'n pauperstuk, gejat uit drie Engelse bronnenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:15 schreef grrrrg het volgende:
Wat gebeurde er vijf minuten voor Murray's afgang op Wimbledon?
Relatieproblemen?
Bovendien is Halep haar kracht haar voetenwerk/loopvermogen...als dat weg isquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:26 schreef Mykonos het volgende:
Als die enkel haar beweging ook maar een beetje belemmert, dan is het gespeeld vrees ik. Bouchard is te goed om op 80% te kunnen verslaan
Dit is een nieuwe blessure he, ze ging net door haar enkel...quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef Norrage het volgende:
Ik had al verwacht dat Halep eerder in het toernooi zou verliezen dankzij die blessure....
Oh dat miste ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:28 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit is een nieuwe blessure he, ze ging net door haar enkel...
Ja, dat zou idd het probleem zijn. Mentaal is ze sterk genoeg, en ze blijft volgens mij altijd kalm. Maar als Bouchard haar laat lopen en ze heeft echt last van die enkel...quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bovendien is Halep haar kracht haar voetenwerk/loopvermogen...als dat weg is
Mwah, het niveau is niet heel hoog, Bouchard maakt ook nog wel wat teveel fouten hoor.quote:
Oneens. Ze heeft geen mooie techniek en speelt aanvallend, maar dat maakt 'r nog geen domme kracht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:13 schreef Norrage het volgende:
Bouchard speelt behoorlijk alles of niets, dus die maakt sowieso veel fouten. Halep is vooral de slordige, die onkarakteristieke fouten maakt. Genie is wel een beetje zo'n domme kracht, net als een Maria ofzo.
Ja. Fan van Bouchard. Is er al een flinke tijd en heeft zijn ticket verlengd tot na de finale voor Bouchard.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:35 schreef Mykonos het volgende:
Zag ik daar nou Jim Parsons in de players box?
Bevriend met Bouchard kan je beter zeggen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Fan van Bouchard. Is er al een flinke tijd en heeft zijn ticket verlengd tot na de finale voor Bouchard.
Ja he....zo serieus, uitgeschreven praatjes, alleen maar politiek correcte antwoorden...nauwelijks blijdschap :/ en die stem....zo amerikaans...quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:48 schreef Niox het volgende:
Leuke tennisster, maar wat komt die Bouchard toch onsympathiek over in interviews.
Inderdaad, echt zonde, want ze ziet er leuk en sympathiek uit. Misschien is het de leeftijd en leert ze nog dat je wat minder afstandelijk en correct mag zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:48 schreef Niox het volgende:
Leuke tennisster, maar wat komt die Bouchard toch onsympathiek over in interviews.
Gelukkig hebben ze geen Murray-O-Meter dit jaar. Sjezus wat was dat ergquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:54 schreef grrrrg het volgende:
Treurig zeg, de BBC begint weer over Murray te malen, waarom die verloren heeft
Mja, dat vind ik ook wel. Ik vind haar op de baan leuk, buiten de baan niet echt. Het is mij allemaal iets te gelikt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja he....zo serieus, uitgeschreven praatjes, alleen maar politiek correcte antwoorden...nauwelijks blijdschap :/ en die stem....zo amerikaans...
Ja, dat vind ik ook heel verfrissend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef TheGeneral het volgende:
Ze is in de standaard interviews inderdaad wat serieus, maar bij andere interviews is ze wat losser, dan lacht ze ook veel meer.
Wat ik dan wel weer goed vindt is dat ze zegt dat ze dit niet verrassend vindt. Zij is eigenlijke de enige die dat zegt. Ze vindt ook niet dat ze boven verwachting presteert.
Verwacht je dan dat een van beiden makkelijk wint of bedoeld je dat het vooral serveren zal zijn?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:59 schreef Szura het volgende:
Morgen eerst Djokovic-Dimitrov en dan Federer-Raonic.
Mooi, met het oog op het WK ook. Verwacht weinig van die tweede partij.
Fed wint makkelijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik ook wel. Ik vind haar op de baan leuk, buiten de baan niet echt. Het is mij allemaal iets te gelikt.
[..]
Ja, dat vind ik ook heel verfrissend.
[..]
Verwacht je dan dat een van beiden makkelijk wint of bedoeld je dat het vooral serveren zal zijn?
Dan zou of Raonic slecht moeten serveren of Federer zou op een of andere manier de service van Raonic moeten kunnen retourneren. Beide lijken me niet zo waarschijnlijk.quote:
Fed is altijd goed tegen goede serveerdersquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dan zou of Raonic slecht moeten serveren of Federer zou op een of andere manier de service van Raonic moeten kunnen retourneren. Beide lijken me niet zo waarschijnlijk.
Ja, dat is hij, maar dan nog zijn het vaak krappe wedstrijden tegen die big servers, waarop het in tie-breaks beslist wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Fed is altijd goed tegen goede serveerders
Maar op gras heeft hij er nog weleens wat moeite tegen volgens mij. Of is dat niet zo?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Fed is altijd goed tegen goede serveerders
Misschien is z'n hondje overleden en zeiden ze ,dom genoeg, vlak voor de wedstrijd?quote:
wat is een murray o meter?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef Bijna het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze geen Murray-O-Meter dit jaar. Sjezus wat was dat erg
Dat was iets van vorig jaar om te 'meten' hoe veel procent ie Engels was en hoeveel procent Schotsquote:
quote:
ik ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vind Halep veel leuker dan Bouchard
ik heb op gekeken op die site en hij is nu 100% engelsquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Bijna het volgende:
[..]
Dat was iets van vorig jaar om te 'meten' hoe veel procent ie Engels was en hoeveel procent Schots.
of een finale bereiktquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Gruisman het volgende:
Murray sinds Wimby '13 niet meer van een top-10 speler gewonnen
Als er iets vijf minuten voor de wedstrijd is gezegd is het misschien wel dat Kim het voor gezien houdt. Als hij nog steeds de hele dag zit te playstationnen kan ik me er van alles bij voorstellen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Misschien is z'n hondje overleden en zeiden ze ,dom genoeg, vlak voor de wedstrijd?. Ik heb werkelijk geen idee maar Murray stond ook wel bizar slecht te spelen. Hij zag er niet geblesseerd uit dus er moest wel wat in zijn hoofd spelen.
Inderdaad om te meten of hij Brits is of Schots. Als hij wint, zien de Engelsen hem als een Brit; als hij verliest zien ze hem als een Schot.quote:
Brits. Engels wordt lastig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
ik heb op gekeken op die site en hij is nu 100% engels
[..]
Dat dacht ik ook eerst maar als dat het geval was geweest had ze niet naar de wedstrijd gekeken toch ?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als er iets vijf minuten voor de wedstrijd is gezegd is het misschien wel dat Kim het voor gezien houdt. Als hij nog steeds de hele dag zit te playstationnen kan ik me er van alles bij voorstellen.
[..]
Zou best kunnen dat ze het dan nog wel had gedaan. Vrouwen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eerst maar als dat het geval was geweest had ze niet naar de wedstrijd gekeken toch ?
"Andy, ik zit deze wedstrijd van je nog even uit en dan is het wat mij betreft klaar."quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:11 schreef Gruisman het volgende:
Zou wat zijnvond het sowieso altijd al een vreemd stel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
De tegenstanders waar hij nu van heeft gewonnen daar heb ik hem iig nooit voor afgeschreven. En in de halve finale tegen Raonic moet hij ook gewoon winnen. En tja, als je daarna Djoko krijgt is het een ander verhaal. Niet helemaal kansloos maar denk wel een kleine kans.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
Federer toch maar weer in een halve finale op een GS nadat velen hem keer op keer op keer afschrijven.Hoop echt heel erg dat hij wint, het liefst van Djokovic in de finale.
Ze komt een beetje hard over vind ik, als een CNN-presentatrice. Maar dat is misschien een beetje gespeeld, zoals eerder al is geopperd. Als ze relaxed doet, is ze vast heel leuk. Op de baan vind ik haar sowieso leuk. Hoop dat ze wint.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:30 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik wil heeel graag Federer in de finale zien. #zinin
en dan doorrrrrrrr
GS nummer 18!
Ja, dat zeggen heel veel mensen hier. Ik heb dat zelf nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:00 schreef Columbiafan het volgende:
Bouchard komt ook niet echt sympathiek over in interviews, beetje arrogant ook.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:26 schreef Szura het volgende:
http://www.sporcle.com/ga(...)finalists-since-1980
Om er even in te komen.
Had 128/140.
De missers:Leuk concept. Had 111, en als ik de (achter)naam van Goran en janowicz goed had kunnen schrijven 118. Toch leuk dat je een hoop van die namen lang blijft onthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Ik dacht dat jij ook fan was van Federer.quote:
Heb je haar wel gehoord? En hoe vind jij dan dat ze overkomt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen heel veel mensen hier. Ik heb dat zelf nog niet gehoord.
Wat bedoel je met 131/140?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:22 schreef PippenScottie het volgende:
131/140.
Schaam me voor twee missers. Leuk spelletje.
De Zweed uit 2006 was ik al bijna vergeten. Mooie stunt was dat!
Inderdaad. Ik had me er meer van voorgesteld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:51 schreef Tim86 het volgende:
En weer de break voor Djoko. Totaal geen ritme in de slagen van Dimitrov. DJoko easy in 3 zo
Zo kennen we je weerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:04 schreef Tim86 het volgende:
Toch de hold. Maar ik zie eerder een dubbele break dan een rebreak voor het einde van deze set.
Tim86quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:04 schreef Tim86 het volgende:
Toch de hold. Maar ik zie eerder een dubbele break dan een rebreak voor het einde van deze set.
Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef Norrage het volgende:
Hoe consistent djoko is over een geheel jaar, zo inconsistent is hij in 1 wedstrijd...
Ja.quote:
quote:
Vroeger zaten die slijtplekken nog rond het net. Nu alleen nog rond de baselinequote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef suus21 het volgende:
Wat is dat toch met dat uitglijden tegenwoordig, wat is er anders dan voorheen? Ik zag sampras ofzo nooit uitglijden op gras..
Zoveel rallies waren er vroeger dan ook niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef suus21 het volgende:
Wat is dat toch met dat uitglijden tegenwoordig, wat is er anders dan voorheen? Ik zag sampras ofzo nooit uitglijden op gras..
Djoko en Dimi glijden op elke ondergrond vaak uit...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef suus21 het volgende:
hij moet echt spikes aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:00 schreef TheGeneral het volgende:
Die andere schoenen helpen Djoko heel veel.
Maar niemand is zo slecht als MUrray. Maar die gebruikt ze ook alleen als adempauzes geloof ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:07 schreef suus21 het volgende:
Doko is ook niet echt goed met challenges net als fed..
Hoezo?quote:
Die DF games toenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:24 schreef Norrage het volgende:
Dimitrov....man man man. Ze zeggen het goed op de BBC, dit deed hij vorig jaar ook in back to back wedstrijden tegen Murray en Djoko...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |