Dat is afhankelijk van de presentatie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Kakkerlakken en ander ongedierte vind ik ook een bummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel jaar geleden ben jij voor het laatst uit eten geweestquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ergens had je een rokers- en een niet-rokers gedeelte. Maar het waren geen aparte ruimtes - het rokersdeel was een ietwat afgelegen deel van de ruimte, dus alle rook verspreidde zich uiteindelijk toch gewoon door de hele zaal. En da's lekker hoor: je biefstukje te midden van sigarenrook te moeten eten.
Nooit een BBQ gehad of ergens in een tuin gegeten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:56 schreef Life2.0 het volgende:
geen, ik eet bijna nooit buiten in nederland
Toilet is inderdaad een no go area, maar bij de keuken vind ik altijd wel gezellig en leuk . Zeker als een een (half)open keuken is. Lekker even meekijken hoe de koks werken en of het er allemaal een beetje hygiënisch aan toe gaat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:40 schreef Poeke het volgende:
Bij reservering vooraf toch plekje aangewezen krijgen vlakbij toilet of keuken.
woon toch niet in een volkbuurtquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit een BBQ gehad of ergens in een tuin gegeten?
Gelijk heb je, want er zijn weinig landen waar uit eten gaan zo duur is en waar je dan ook nog eens troep krijgt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, ik word steeds "harder" qua het uiten van welke ongenoegen ook.
Betaal er grof voor en dan wil ik gewoon iets goeds!
Tot ergernis van meneer trouwens maar ik neem gewoon genoegen meer van oa: lauw, doorgebakken, te weinig, sauzen uit pakjes.
Daarom bestel ik alle sauzen ook apart, zo ook dressings.
Ja ik ben moeilijk
Dat kan je aangeven voordat je je bestelling plaats dat je dat absoluut niet wilt hebben, net zoals je allergieën of andere wensen kunt aangeven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:37 schreef Johnny-V het volgende:
Koriander in mijn eten. Walgelijke troep
Dat heb ik met rucola... rot op met je rucola (of bleekselderij)quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:37 schreef Johnny-V het volgende:
Koriander in mijn eten. Walgelijke troep
Ik haat hete soepquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
(half) lauw eten
Vooral soep is 5 van de 10 keer niet heet. Als het niet bloedheet is stuur ik het terug.
Wow! Precies de dingen waar ik mij aan kan ergeren!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:43 schreef Biekuh het volgende:
De meeste ergernissen zijn al genoemd. Maar goed, ik doe een poging, sommige "ergernissen" zijn eerder komisch dan iets anders:
1. Wanneer ze bier (van de tap) schenken, en dat doen in een glas van een andere brouwerij dan van wat er in de tap zit. Dus: Grolsch schenken, en dat in een Bavaria-glas doen.
2. Wanneer de ober Calva-dos zegt i.p.v. Calva-deau.
3. Wanneer je ¤5,- moet betalen voor een glas witte huiswijn dat zeker een dag of 4 open staat.
4. Wanneer ze Johnny Walker gebruiken voor Irish Coffee.
5. Als je naar een Aziaat gaat: je bestelt een vegetarisch gerecht, en je krijgt paddenstoelen in oestersaus of ze plempen vissaus (je weet wel dat spul gemaakt van ansjovis) bij de groenten of tofu.
6. Wanneer je bij een etablissement dat een bib gourmand heeft of van hoger niveau is (ik vind het überhaupt niet kunnen), en de ober het ijs en het water uit de koeler (de vakterm hiervoor schiet me niet te binnen) voor de wijn in de struiken of op de grond flikkert waar iedereen bij zit.
7. Wanneer ze niet weten hoe snel ze het stokbrood + kruidenboter van je tafel moeten halen om het vervolgens bij je buurman op tafel te zitten die zojuist gearriveerd is.
8. Wanneer je om de haverklap bestekbakken hoort rinkelen of borden op de grond hoort vallen (Vd Valk).
9. Wanneer je een krabcocktail bestelt en je surimi krijgt. De cocktailsaus is niet zelf gemaakt, maar komt uit een flesje. De saus staat stijf van de e-nummers en is alleen bovenop de cocktail gespoten waardoor je na 2 happen alleen nog droge sla zit te eten.
10. Mes en vork indekken bij het dessert.
11. Wanneer er nog kruimels op de tafel liggen van de vorige gasten (lunchrooms e.d.).
Dat doe ik ook, onderdeel van de opvoeding. Maar waarom erger jij je aan kinderen die zich gedragen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Helaas is het grootste probleem vaak de andere gasten.
Allang genoemd, maar mensen die al zonodig hun koters mee moeten nemen naar iets boven het niveau eetcafe, dat is al irritant, maar als je die koters dan ook nog eens niet in bedwang kan houden kan ik je helemaal wel wurgen. En als ik dan ook maar geirriteerd kijk naar jouw Sterre wordt jij zelf boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |