De etnische zuivering is nog niet compleet, maar er wordt hard aan gewerkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Godverdomme, de claim dat er '10x zoveel Palestijnen als Israeliers worden gedood' en een kaartje van landafname zijn toch geen bewijs voor het plaatsvinden van systematische uitroeiing en complete etnische zuivering.
Dat interesseert hem helemaal niks. Wilders wordt natuurlijk niet vanuit de VS gefinancierd om de leefbaarheid in achterstandswijken van Gouda te bevorderen. Wilders is niet bezig voor Nederland, maar voor Israel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef tapirrr het volgende:
Zie niet in wat hier niet aan klopt, Geert Wilders roept dat hij marokkanen het land uit gooit als hij aan de macht komt. Feit blijft dat dat per wet verboden is in Nederland, wordt dus lastig handelen.
twitter:YourAnonCentral twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:56:34.@DrivingDreamsTn Israel'i police beat a 15 year old child like usual, was related to murdered teen, and turns out the kid was a US citizen. reageer retweet
Nee hoor, juist niet. De Palestijnse bevolking in Israel neemt alsmaar toe (natuurlijke groei, migratie) en ze krijgen alsmaar meer macht, invloed en rechten. Onzin dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De etnische zuivering is nog niet compleet, maar er wordt hard aan gewerkt.
Als jij dat beweert dan zul je dat ook moeten aantonen. De verhouding tussen doden is geen bewijs voor systematische uitroeiing, het zou slechts als argument of voorwaarde kunnen dienen. Het zegt namelijk niks over de uitroeiing, of over de systematische kant ervan. Wil je wel iets zeggen over uitroeiing dan zal je met keiharde cijfers moeten komen of moeten vaststellen dat de intentie/het doel uitroeiing is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:35 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Het woord etnische zuivering heb ik nooit gebruikt. Systematische uitroeiing vind ik zeker op zijn plaats, zolang Palestijnen in Palestina wonen, wil Israël ze het liefst uitroeien. De afgelopen 60 jaar bewijst dat wel naar mijn mening. Dat jij dat anders definieert kunnen we verder niet zo heel veel aan doen. Vandaar dat ik zei: 'noem het zoals je wilt'.
Grappig, ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op 1 zinnige post. Alleen maar dat zionistische bullshit van je. Ben je echt zo naïef?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Nee hoor, juist niet. De Palestijnse bevolking in Israel neemt alsmaar toe (natuurlijke groei, migratie) en ze krijgen alsmaar meer macht, invloed en rechten. Onzin dus.
[..]
Als jij dat beweert dan zul je dat ook moeten aantonen. De verhouding tussen doden is geen bewijs voor systematische uitroeiing, het zou slechts als argument of voorwaarde kunnen dienen. Het zegt namelijk niks over de uitroeiing, of over de systematische kant ervan. Wil je wel iets zeggen over uitroeiing dan zal je met keiharde cijfers moeten komen of moeten vaststellen dat de intentie/het doel uitroeiing is.
In dit geval zijn jouw 'keiharde cijfers' de ongv. 1.000 Palestijnse doden in de 2de intifada, op een bevolking van ongv. 2.500.000 (West bank). 0.04% is toen dus omgekomen, daar komt nog bij dat het aantal doden (m.u.v. de 2de intifada) en het verschil in verhouding constant is afgenomen. Beetje raar om dat dan als argument aan te halen.
Zie dan ook zijn avatar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Grappig, ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op 1 zinnige post. Alleen maar dat zionistische bullshit van je. Ben je echt zo naïef?
Kan je dan ook aangeven wat niet zinnig is en wat bullshit is?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Grappig, ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op 1 zinnige post. Alleen maar dat zionistische bullshit van je. Ben je echt zo naïef?
Jij ook graag.quote:
OK, afgaande op je reactie weet je heel goed waarom de Palestijnen indertijd weerstand boden tegen de instroom van joden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Jij praat over de reden waarom ze de joden destijds al aanvielen . Ik heb het erover dat het toen ook al gebeurde. Of je het terecht vindt is een andere discussie . Dus tief op met je wijsneuzerige reactie .
Ja, daar heb je een punt. De joden die een bomaanslag pleegden op een station in Jeruzalem. en dergelijke gevallen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Alsof dat geweld ooit gestopt is. En de vormen van geweld (bomaanslagen) zijn typisch iets voor terrorisme.
Als de VSvA evenveel belang hechten aan het leven en welzijn van een van hun onderdanen, kan Israel nog wat verwachten. Opblazen van de huizen van de verdachte (niet noodzakelijk ook schuldige) politieagenten? En de huizen van hun familie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
hihihitwitter:YourAnonCentral twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:56:34.@DrivingDreamsTn Israel'i police beat a 15 year old child like usual, was related to murdered teen, and turns out the kid was a US citizen. reageer retweet
Nou, ik begin zijn berichten wel te waarderen. Hij vraagt, en geeft desgevraagd, concrete informatie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ach de meeste posters hier hebben nog geen stap in Israël gezet. Ze horen en lezen van alles op de media. Ze hebben geen enkel besef hoe het reilt en zeilt in het land Israël. Vergelijk het bijvoorbeeld Japanners. Zij denken dat alle Nederlanders klompen dragen en stampot zit te vreten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Nee hoor, juist niet. De Palestijnse bevolking in Israel neemt alsmaar toe (natuurlijke groei, migratie) en ze krijgen alsmaar meer macht, invloed en rechten. Onzin dus.
Kan jij concreet aantonen dat zij meer macht krijgen binnen Israel? Waaruit blijkt dat bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef jamesdeen het volgende:
Nee hoor, juist niet. De Palestijnse bevolking in Israel neemt alsmaar toe (natuurlijke groei, migratie) en ze krijgen alsmaar meer macht, invloed en rechten.
Opgezette Universiteiten, ziekenhuizen , ect in Gaza oaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan jij concreet aantonen dat zij meer macht krijgen binnen Israel? Waaruit blijkt dat bijvoorbeeld?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik heb het hier concreet over macht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:06 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Opgezette Universiteiten, ziekenhuizen , ect in Gaza oa
Ah the power? In wat voor zin 'macht' ? Het gaat toch om de samenleving? Samen leven niet? Of om de macht? Ik denk dat de meeste Arabieren in Israël zo niet denken eerlijk gezegd. Ze willen vrede en rust en een normaal leven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik heb het hier concreet over macht.
Jamesdeen heeft het duidelijk over effectieve macht. Ik waag dat dus te betwijfelen. Het feit dat ze een ziekenhuis of universiteit kunnen bouwen zegt niets over de (politieke) macht in het land Israel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:15 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Ah the power? In wat voor zin 'macht' ? Het gaat toch om de samenleving? Samen leven niet? Of om de macht? Ik denk dat de meeste Arabieren in Israël zo niet denken eerlijk gezegd. Ze willen vrede en rust en een normaal leven.
Er zit groei in en dat is al wat. En met tijd komt dat zeker.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jamesdeen heeft het duidelijk over effectieve macht. Ik waag dat dus te betwijfelen. Het feit dat ze een ziekenhuis of universiteit kunnen bouwen zegt niets over de (politieke) macht in het land Israel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |