ik heb even een koude rilling gehadquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, echt awesome ding als je even je vinger kwijt wil
Allebei isquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:47 schreef 2015 het volgende:
[..]
Beter af een toe een kloon dan 24/7 te fokken
Moet ik me nou gaan verantwoorden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:30 schreef Che_ het volgende:
Wat is de reden van je aanwezigheid in deze reeks (behalve trollen)?
Je moeder.quote:Wie heb ik beledigd eigenlijk?
Niet boos zijn jongequote:Op woensdag 2 juli 2014 16:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet ik me nou gaan verantwoorden?
[..]
Je moeder.
Stoppen met wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weissman en che doe stoppen. Toon jullie liefde.
Straks bbq'en ze 7eloefquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:10 schreef Peunage het volgende:
Bro, deur van de tuin staat open. Aan de ene kant buren die zitten te BBQ-en, aan de andere kant iets anders dat heel lekker ruikt.
Simyo.nlquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:21 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand goede simonly deals? Of welke provider raden jullie aan?
Ik heb vanaf 30 juli youfone. Eindijk van dat baggernetwerk van T-mobile af.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:21 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand goede simonly deals? Of welke provider raden jullie aan?
Als ik mijn laptop verbind met thuis modem krijg ik het gekut dat het standaard op openbaar netwerk staat. Pas na 100 dingen proberen komt het op thuisnetwerk en kan ik internetverbinding krijgen.quote:
Thuisnetwerk of niet, als er maar een wachtwoord opstaat is het goed.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik mijn laptop verbind met thuis modem krijg ik het gekut dat het standaard op openbaar netwerk staat. Pas na 100 dingen proberen komt het op thuisnetwerk en kan ik internetverbinding krijgen.
Hoe doe ik het zo dat het gelijk goed staat
Waar op?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:27 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Thuisnetwerk of niet, als er maar een wachtwoord opstaat is het goed.
maar wat maakt het uit of het op openbaar netwerk staat of thuisnetwerk, het is gewoon een ander naampjequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat staat er ook.
Dude als je het niet snapt zeg het dan :s
Openbaar netwerk: Geen internet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maar wat maakt het uit of het op openbaar netwerk staat of thuisnetwerk, het is gewoon een ander naampje
ga naar verbinding met een netwerk maken (icoontje in je startbalk)quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Openbaar netwerk: Geen internet.
Thuisnetwerk: wel internet.
Maar moet handmatig kloten. Ik wil ht automatisch.
Bami, kun je volledige zinnen tikken? Dus stap voor stap in één postquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ga naar verbinding met een netwerk maken
wil je nou hulp of niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bami, kun je volledige zinnen tikken? Dus stap voor stap in één post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |