Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
En wat is MsMessy danquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eerder een kitpistool. If you know what I mean.
Typisch jij weer om er iemand bij te betrekken die er niks mee te maken heeftquote:
In dit geval is dat je vriendin toch? Als dat niet bekend was had ik gezegd: en wat is je vriendin dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Typisch jij weer om er iemand bij te betrekken die er niks mee te maken heeft
Ben je het ondertussen niet zat?
Triggershot is een kut ventje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hebben che en trigger een "untouchable" status ofzo
Van wiequote:Op woensdag 2 juli 2014 14:13 schreef Weissman het volgende:
Heerlijk, die DM's dat IK de sfeer verpest
Kap eens man. Zou jij t tof vinden als men over vriendin/moeder/whatever begint?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:15 schreef Che_ het volgende:
Gelukkig kan die rustig zijn boosheid uiten achter z'n pc
Weissman komt hier om te trollen. Is niet erg. Hij maakt een grap waarbij je moet doordenken, en ik denk verder door. Wie of wat heb ik beledigd?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kap eens man. Zou jij t tof vinden als men over vriendin/moeder/whatever begint?
Speel lekker verder samen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weissman komt hier om te trollen. Is niet erg. Hij maakt een grap waarbij je moet doordenken, en ik denk verder door. Wie of wat heb ik beledigd?
Mensen die huilen en heilig spelen
Heel toevallig denk je zodanig door bij alles wat ik zeg, dat je bij mijn vriendin uitkomtquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:17 schreef Che_ het volgende:
Weissman komt hier om te trollen. Is niet erg. Hij maakt een grap waarbij je moet doordenken, en ik denk verder door. Wie of wat heb ik beledigd?
Mensen die huilen en heilig spelen
Misschien valt hij ook op vet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heel toevallig denk je zodanig door bij alles wat ik zeg, dat je bij mijn vriendin uitkomt
Mensen beledigen en dan beginnen over de Ramadan enzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:26 schreef Che_ het volgende:
Proberen te trollen en dan het slachtoffer spelen
Genoeg over dit
Wat is de reden van je aanwezigheid in deze reeks (behalve trollen)?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen beledigen en dan beginnen over de Ramadan enzo
Goeien moslim jewaitz.
Allemaal mocro eten menquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Als iemand nog kookinspiratie moet: https://m.facebook.com/groups/521128284592752?ref=bookmark
Staan best lekkere dingen tussen. Borte?
Zitten wel wat dingen tussen die lekker lijken.quote:
maak iets andersquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga mercimek koftesi maken denk ik. <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |