Kwaliteitsvleesquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ook. Maar bij mij gaat er geen troep in zoals troepvlees en snackbarshit. Waarschijnlijk wel halve chocoladevlaai straks met suhur
Bij mij ook niet. Niet met iftar iig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ook. Maar bij mij gaat er geen troep in zoals troepvlees en snackbarshit. Waarschijnlijk wel halve chocoladevlaai straks met suhur
So random.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kiz post eens vocaro van je zwoele Limburgse stem?
Ama doe eensquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
So random.
Nerdende cikti?En ik heb geen overdreven accent of iets.
Ik nam vorig jaar nog weightgainers na het eten met Ramadan toen ik nachtdienst had.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Niet met iftar iig.
Najah jij bent man. En verder werk ik dan nog dus jij zult wel minder last hebben van een volle maag.
Skinny gespot.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik nam vorig jaar nog weightgainers na het eten met Ramadan toen ik nachtdienst had.
Okeeee jij wintquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik nam vorig jaar nog weightgainers na het eten met Ramadan toen ik nachtdienst had.
Doner eet ik niet (meer). En als ik buiten eet doe ik dat bij restaurants waarvan ik weet dat het geen troepvlees is. Koop alleen halal. En sowieso koop ik nooit kant en klare gehakt bij slager.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kwaliteitsvlees![]()
Al is een doner of Turkse pizza op z'n tijd ook wel oke. Maar niet als eten waar je het vasten mee verbreekt
Maar sowieso hoort nacht je te helpen aangezien je calorieën verbrandt. Nachtdienst is wel ideaal met Ramadanquote:
overdag slapenquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar sowieso hoort nacht je te helpen aangezien je calorieën verbrandt. Nachtdienst is wel ideaal met Ramadan
Precies mijn moederquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doner eet ik niet (meer). En als ik buiten eet doe ik dat bij restaurants waarvan ik weet dat het geen troepvlees is. Koop alleen halal. En sowieso koop ik nooit kant en klare gehakt bij slager.
hebben jullie een gehaktmachine?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:09 schreef darkmond het volgende:
[..]
Precies mijn moeder![]()
Gehakt ook nooit meer gekocht. Altijd mooi stuk vlees waar geen vet opzit waar dan gehakt van wordt gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |