SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascinationYour beauty never ever scared me.
quote:
Feit en feit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:59 schreef Rezania het volgende:
Nou ja, het is nu weer 10 maanden wachten voor 10 afleveringen of zo.
ANSCHLUSS BITTEquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon bij de Duitse grens, zo mooi
Goed team hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat is wel een voordeel idd die moeten te pakken zijn.
Zolang we maar niet verliezen tenminste. Anders gaan alle Belgen op FOK! ons daar vier jaar aan herinneren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat is wel een voordeel idd die moeten te pakken zijn.
Hahaha jij denkt dat Nederland elke keer pakkie krijgt maar tot nu toe alles gewonnen.quote:
DM DM DMquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahaha jij denkt dat Nederland elke keer pakkie krijgt maar tot nu toe alles gewonnen.
Zonder verlengingen en shit.
België laatste 10 minuten met de rug tegen de muur tegen USA![]()
![]()
20 maar die stond nog open had op USA gezet.quote:
nederland schwalbes nodig tegen mexico en eerste 45 minuten weggetiktquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahaha jij denkt dat Nederland elke keer pakkie krijgt maar tot nu toe alles gewonnen.
Zonder verlengingen en shit.
België laatste 10 minuten met de rug tegen de muur tegen USA![]()
![]()
Alleen Inso hoor de rest wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef Rezania het volgende:
Niet 450% achter NL staan.Verkapte Belgen hier.
zelfde hierquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
20 maar die stond nog open had op USA gezet.
Ga niet meer betten teveel verloren en kijk niet meer rustig naar wedstrijd.
ben niet voor amerika maar hoopte dat ze belgie naar huis stuurdenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
Inso is voor Polen, of Engeland, of Amerika of wie er dan ook tegen Nederland speelt
Inso, pls, anti-NL boeler.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen Inso hoor de rest wel.
Inso is voor Polen, of Engeland, of Amerika of wie er dan ook tegen Nederland speelt
Schwalbes valt reuze mee is allemaal uitgezocht, Nederlandse spelers liggen relatief weinig op de grond.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederland schwalbes nodig tegen mexico en eerste 45 minuten weggetikt
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad met monopolyquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Als het Nederland - België wordt en België wint dan krab ik mijn ogen eruit.
uhhhquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad met monopoly
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook gehoord in de Stoners-reeksquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:
vertelquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook gehoord in de Stoners-reeks
Jij zou mono alleen willen hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
Niet altijd seks met Moira en Mono willen hebben.
Nee, voor Moira maak ik graag een uitzondering.quote:
Ga jij etsu nog stampen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, voor Moira maak ik graag een uitzondering.
Hoezoquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n schijnheilige debiel
wat is hier niet gezellig aanquote:
En jij reageert telkens zo domquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n schijnheilige debiel
LMI is altijd zo hoor maar die krijgt nog wel eens een lange ban als hij door gaat met dm's knippen-plakken en mensen tegen elkaar uitspelen.quote:
Goed gezegdquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is hier niet gezellig aan
ga lekker naar je flikkervriendjes als het je niet bevalt gek :S :S
Heb ik niet. :S :Squote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is hier niet gezellig aan
ga lekker naar je flikkervriendjes als het je niet bevalt gek :S :S
Ik woon dicht bij hem in de buurt (quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
LMI is altijd zo hoor maar die krijgt nog wel eens een lange ban als hij door gaat met dm's knippen-plakken en mensen tegen elkaar uitspelen.
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
LMI is altijd zo hoor maar die krijgt nog wel eens een lange ban als hij door gaat met dm's knippen-plakken en mensen tegen elkaar uitspelen.
1 klap voor iedere persoon die hem irritant vind?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik woon dicht bij hem in de buurt () moet ik hem voor je opzoeken?
Pffff meid toch, heb je de kracht er nog wel voor?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
pff ik snap weer waarom ik alleen etsu als homo tolereer
Dan verkracht hij je lijkt me niet slimquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
pedofiel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pffff meid toch, heb je de kracht er nog wel voor?
We kunnen gaan ballen als je wilt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
homos zijn pedofiel alleen etsu niet
minder snuivenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
Ik eet echt te weinig vergeet soms gewoon te eten
Neem wel condooms mee bittequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van voetbal bedankt ik pas gr
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Wel grappig hoe één opmerking telkens weer een rel(letje) kan veroorzaken
welke relquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Wel grappig hoe één opmerking telkens weer een rel(letje) kan veroorzaken
Nee man geen coke op laatste weken. laatste keer was toen ik je dm'de maar kreeg hartkloppingen door gokken en was 2 dagen wakker weer .quote:
Zullen we zijn piemel ontmantelen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige wat ik meeneem is wietparkiet en zijn mes![]()
Naaktfoto's van haar toen ze 14/15 was gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
monique was dan ook wel een grote FOK! hoer
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Naaktfoto's van haar toen ze 14/15 was gezien![]()
Lul nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
LMI is 99.9% van de tijd een halvequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
LMI met zijn schijnheilige gedoe hij stuurt me net dm's dat hij jou wil trollen.
?????quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
monique was dan ook wel een grote FOK! hoer
DIT BEDOEL IKquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
LMI met zijn schijnheilige gedoe hij stuurt me net dm's dat hij jou wil trollen.
picsquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje wat doe jij naar tegen mijquote:
idd, doe lief tegen albagodquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje wat doe jij naar tegen mij
Die ken ik nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
monique
osuchi
fairydust
dearest
jhali
stolensweetheart
ben gestopt met betten nu zelfquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man geen coke op laatste weken. laatste keer was toen ik je dm'de maar kreeg hartkloppingen door gokken en was 2 dagen wakker weer .
Ben aan minderen met drank ook neem alleen 2 woju voor slapen.
Ik ben naar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje wat doe jij naar tegen mij
geloof er niks vanquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik lul niks. Die tepels kunnen zo opstijgen en als ufo's functioneren joh
die rus is gek ah mattiequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben gestopt met betten nu zelf
doe nu poker man maar krijg doodsbedreigingen van een rus omdat ik veel van m gewonnen had gister
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, voor Moira maak ik graag een uitzondering.
quote:
Dit.quote:
Fylax = Fairydust?quote:
Ja weet niet, oordeel zelf maarquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
hey Amarantha, klopt het dat hier een rel is?
Afgekeurdquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
Naam - Nick
Leeftijd - Word op 8 juli 15
religie - Faith of the Seven
burgerlijke staat - Tienerrelatie
hoogst genoten opleiding - Ja weet ik veel wat dat is. Ik zit in 3VMBO-T
woonplaats/province - nijmegen
voetbalclub - geen
favoriete drankje - cola
favoriete film - Heb ik niet
lievelingsdier - Konijn
lievelingskleur - Blauw
politieke voorkeur - Geen idee
Welkom Nick.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
Naam - Nick
voetbalclub - geen
favoriete drankje - cola
lievelingsdier - Konijn
lievelingskleur - Blauw
Je bent te jong, kom over 3 jaar aub terugquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
Naam - Nick
voetbalclub - geen
favoriete drankje - cola
lievelingsdier - Konijn
lievelingskleur - Blauw
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben gestopt met betten nu zelf
doe nu poker man maar krijg doodsbedreigingen van een rus omdat ik veel van m gewonnen had gister
aldus die van 16quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent te jong, kom over 3 jaar aub terug
Hoiquote:
Ja, ik ga ff checken of er een GC modje online isquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi
Heb je mijn TR gezien?
LMI loopt weer met kanker te schelden omdat hij denkt dat fopje slaapt, doe hier iets aan als FOK! zijnde aub,
Ja over deze user:quote:
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja over deze user:
monique
osuchi
fairydust
dearest
jhali
stolensweetheart
Ik scheld niet met kankerquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi
Heb je mijn TR gezien?
LMI loopt weer met kanker te schelden omdat hij denkt dat fopje slaapt, doe hier iets aan als FOK! zijnde aub,
Jammer dat je geen grote gespierde neger met een pik zo groot als een blik bier bent anders zou ik je echt 11/10 keihard daten.quote:
:squote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit dusgeplet en vastgebonden
Wat een onrecht is hem aangedaan
i kill u and ur family why you have so much luck, how do you do itquote:
ex-fokkersquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Fylax het volgende:
Wat zijn al die namen joh. Monique, dearest enzo
Oh. Spannend hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
neen, maar ik heb je gefeliciteerd op fb
Ik ook hoor, maar als ik al die namen niet ken, dan verslapt mijn aandacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben een veel te nieuwsgierig mens hiervoor
Echt he die vent moet in een dwangbuisquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'OPKANKEREN' Nee dat is niet schelden met kanker![]()
Kan ik best wordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jammer dat je geen grote gespierde neger met een pik zo groot als een blik bier bent anders zou ik je echt 11/10 keihard daten.
Opkankeren staat geheel los van kanker. Ik neem aan dat je de nederlandse taal wel een beetje begrijpt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'OPKANKEREN' Nee dat is niet schelden met kanker![]()
Gereageerd.quote:
21 zijn.quote:
Weet ik niet jongen, wees welkom.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
en waarom wordt dat dan tegen mij gezegd haha?
Je bent een fokkerquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
en waarom wordt dat dan tegen mij gezegd haha?
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Opkankeren staat geheel los van kanker. Ik neem aan dat je de nederlandse taal wel een beetje begrijpt?
niet van mijquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Snowbells het volgende:
Wil letmein dit topic verlaten?
Gr gr iedereen
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Snowbells het volgende:
Gr gr iedereen
Fairydust was in 2010 ofzo een chick van 13 die op FOK! kwam en aandachtshoertje ging spelen (want 13 jaar oud) en serieus in ging op de "tits or gtfo" posts door haar minderjarige tetten te postenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja over deze user:
monique
osuchi
fairydust
dearest
jhali
stolensweetheart
22quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle stoere jongens en meisjes schijnen al 22 te zijn.
Wat doe jequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Snowbells het volgende:
Gr gr iedereen
Gast je maakt jezelf wederom belachelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Opkankeren staat geheel los van kanker. Ik neem aan dat je de nederlandse taal wel een beetje begrijpt?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fairydust was in 2010 ofzo een chick van 13 die op FOK! kwam en aandachtshoertje ging spelen (want 13 jaar oud) en serieus in ging op de "tits or gtfo" posts door haar minderjarige tetten te posten
Die kwam jaren later terug op d'r 16e (vorig jaar ofzo?) en gebeurde in principe weer hetzelfde
ditquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast je maakt jezelf wederom belachelijk.
Kankeren, dat is een ander woord voor klagen, zeuren, mopperen. OPkankeren daarentegen![]()
Nu is mijn interesse opeens gewekt. Staat dit in ijsmeis.rar?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fairydust was in 2010 ofzo een chick van 13 die op FOK! kwam en aandachtshoertje ging spelen (want 13 jaar oud) en serieus in ging op de "tits or gtfo" posts door haar minderjarige tetten te posten
Die kwam jaren later terug op d'r 16e (vorig jaar ofzo?) en gebeurde in principe weer hetzelfde
God, dit doe me denken aan Dolfijntjeslover.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
nopequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is mijn interesse opeens gewekt. Staat dit in ijsmeis.rar?
Dolfijntjeslover?? (die naam alleen alquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
God, dit doe me denken aan Dolfijntjeslover.!
![]()
____! !!!!! !!!121!1!!
!!11!!
Geen idee eigk. Foto's later nooit meer ergens teruggezien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is mijn interesse opeens gewekt. Staat dit in ijsmeis.rar?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dolfijntjeslover?? (die naam alleen al![]()
![]()
)
ze heeft nog steeds een bolle plofkopquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee eigk. Foto's later nooit meer ergens teruggezien.
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Amarantha het volgende:
is er geen topic met alle legendarische FOK!kers zoals deze users?
wat danquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef badschaap het volgende:
godver ik jaag mn geld er wel erg snel erdoorheen
whyquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef badschaap het volgende:
Volgens mij wel ergensquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij wel ergenssucces met zoeken
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef badschaap het volgende:
Was zo'n vuige stoephoer van 16 die haar geschoren kut naar FOK!kers ging DM'en (en ook naar mijquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dolfijntjeslover?? (die naam alleen al![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2
Stop er meequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef badschaap het volgende:
Ik ga een poging doen ook legendarisch te wordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was zo'n vuige stoephoer van 16 die haar geschoren kut naar FOK!kers ging DM'en (en ook naar mij).
oke oke okequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stop er mee
Oplossing gevonden, klaar, volgende
iellll he bahhhhhquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was zo'n vuige stoephoer van 16 die haar geschoren kut naar FOK!kers ging DM'en (en ook naar mij).
doe dat x20 per week enquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:25 schreef badschaap het volgende:
en als ik iets zie onder de 10 euro ofzo koop ik het meteen
dat meen je nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef Rezania het volgende:
DolfijntjesLove is trouwens ook Magneetstrip, X-Lily en Mapima.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:25 schreef badschaap het volgende:
en als ik iets zie onder de 10 euro ofzo koop ik het meteen
Meen je dit?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef Rezania het volgende:
2 telefoons?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaahaa veel kleine dingen, 2 telefoons, stappen, drank, vakantie tussendoor etc etc
Denk je of is zo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef Rezania het volgende:
Die laatste ken ik wel, die is achterlijk namelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef Rezania het volgende:
1 omdat ik mijn telefoon op vakantie kapot heb laten vallen, en de andere omdat ik die alweer zat was na amper een maand. Die 2e is trouwens ook kapot, maar dat kwam omdat eenofandere burenzeun dat ding uit zn handen liet vallen toen ik hem iets liet zienquote:
Sterke vermoede in ieder geval. Sowieso dat de laatste drie dezelfde zijn. DolfijntjesLove ging ook steeds klagen over Leiden en zo.quote:
= mapimaquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
wats met die dan? samenvatting en links naar posts pls
ohquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef Rezania het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sterke vermoede in ieder geval. Sowieso dat de laatste drie dezelfde zijn. DolfijntjesLove ging ook steeds klagen over Leiden en zo.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sterke vermoede in ieder geval. Sowieso dat de laatste drie dezelfde zijn. DolfijntjesLove ging ook steeds klagen over Leiden en zo.
Poolquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Moira. het volgende:
Da's toch zo'n negerin op zo'n rotterdamse pauperschool?
Ja, te lui voor. Maar is nog een dolfijntjeslove.rar, zegt al genoeg denk ik zo. Mono weet het wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
en ik danquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Toto69 het volgende:
ze is sowieso psychisch niet in orde, heb gehoord dat ze ook bij psychiater loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |