Je bent te jong, kom over 3 jaar aub terugquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
Naam - Nick
Leeftijd - Word op 8 juli 15
religie - Faith of the Seven
burgerlijke staat - Tienerrelatie
hoogst genoten opleiding - Ja weet ik veel wat dat is. Ik zit in 3VMBO-T
woonplaats/province - nijmegen
voetbalclub - geen
favoriete drankje - cola
favoriete film - Heb ik niet
lievelingsdier - Konijn
lievelingskleur - Blauw
politieke voorkeur - Geen idee
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben gestopt met betten nu zelf
doe nu poker man maar krijg doodsbedreigingen van een rus omdat ik veel van m gewonnen had gister
aldus die van 16quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent te jong, kom over 3 jaar aub terug
Hoiquote:
Ja, ik ga ff checken of er een GC modje online isquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi
Heb je mijn TR gezien?
LMI loopt weer met kanker te schelden omdat hij denkt dat fopje slaapt, doe hier iets aan als FOK! zijnde aub,
Ja over deze user:quote:
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja over deze user:
monique
osuchi
fairydust
dearest
jhali
stolensweetheart
Ik scheld niet met kankerquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi
Heb je mijn TR gezien?
LMI loopt weer met kanker te schelden omdat hij denkt dat fopje slaapt, doe hier iets aan als FOK! zijnde aub,
Jammer dat je geen grote gespierde neger met een pik zo groot als een blik bier bent anders zou ik je echt 11/10 keihard daten.quote:
:squote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit dusgeplet en vastgebonden
Wat een onrecht is hem aangedaan
i kill u and ur family why you have so much luck, how do you do itquote:
ex-fokkersquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Fylax het volgende:
Wat zijn al die namen joh. Monique, dearest enzo
Oh. Spannend hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
neen, maar ik heb je gefeliciteerd op fb
Ik ook hoor, maar als ik al die namen niet ken, dan verslapt mijn aandacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben een veel te nieuwsgierig mens hiervoor
Echt he die vent moet in een dwangbuisquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'OPKANKEREN' Nee dat is niet schelden met kanker![]()
Kan ik best wordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jammer dat je geen grote gespierde neger met een pik zo groot als een blik bier bent anders zou ik je echt 11/10 keihard daten.
Opkankeren staat geheel los van kanker. Ik neem aan dat je de nederlandse taal wel een beetje begrijpt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'OPKANKEREN' Nee dat is niet schelden met kanker![]()
Gereageerd.quote:
21 zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |