Weet ik niet jongen, wees welkom.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
en waarom wordt dat dan tegen mij gezegd haha?
Je bent een fokkerquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
en waarom wordt dat dan tegen mij gezegd haha?
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Opkankeren staat geheel los van kanker. Ik neem aan dat je de nederlandse taal wel een beetje begrijpt?
niet van mijquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Snowbells het volgende:
Wil letmein dit topic verlaten?
Gr gr iedereen
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Snowbells het volgende:
Gr gr iedereen
Fairydust was in 2010 ofzo een chick van 13 die op FOK! kwam en aandachtshoertje ging spelen (want 13 jaar oud) en serieus in ging op de "tits or gtfo" posts door haar minderjarige tetten te postenquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja over deze user:
monique
osuchi
fairydust
dearest
jhali
stolensweetheart
22quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle stoere jongens en meisjes schijnen al 22 te zijn.
Wat doe jequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Snowbells het volgende:
Gr gr iedereen
Gast je maakt jezelf wederom belachelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Opkankeren staat geheel los van kanker. Ik neem aan dat je de nederlandse taal wel een beetje begrijpt?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fairydust was in 2010 ofzo een chick van 13 die op FOK! kwam en aandachtshoertje ging spelen (want 13 jaar oud) en serieus in ging op de "tits or gtfo" posts door haar minderjarige tetten te posten
Die kwam jaren later terug op d'r 16e (vorig jaar ofzo?) en gebeurde in principe weer hetzelfde
ditquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast je maakt jezelf wederom belachelijk.
Kankeren, dat is een ander woord voor klagen, zeuren, mopperen. OPkankeren daarentegen![]()
Nu is mijn interesse opeens gewekt. Staat dit in ijsmeis.rar?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fairydust was in 2010 ofzo een chick van 13 die op FOK! kwam en aandachtshoertje ging spelen (want 13 jaar oud) en serieus in ging op de "tits or gtfo" posts door haar minderjarige tetten te posten
Die kwam jaren later terug op d'r 16e (vorig jaar ofzo?) en gebeurde in principe weer hetzelfde
God, dit doe me denken aan Dolfijntjeslover.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
nopequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is mijn interesse opeens gewekt. Staat dit in ijsmeis.rar?
Dolfijntjeslover?? (die naam alleen alquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
God, dit doe me denken aan Dolfijntjeslover.!
![]()
____! !!!!! !!!121!1!!
!!11!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |