Zijn klimkwaliteiten in de Ronde van Duitsland waren clean hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jens gaat dingen verstoppen, is ie goed in
Waarom niet gewoon Evans?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Danielson de favoriet denk ik ... dan nog de oudjes Horner, Evans en Basso en dan nog Jaramillo en Jones. Op zich wel een veld met kansen voor Kelderman. Mooie plaats om zijn eerste profzege in lijn binnen te halen!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Altijd mooi hoe die Amerikanen met die tracker de wedstrijd in beeld brengen.
heeft aangegeven dat hij in voorbereiding op de Vuelta is, terwijl dit voor Danielson wel echt een doel is.quote:
Het parcours is veranderd, finish is verplaatst en de ronde is wat korter dus je ziet ze vaker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:44 schreef franklop het volgende:
Kon er dit jaar niet bij zijnleuk feestje wel altijd
Vind juist dat hij best vaak goeie punten heeft. En die twitter moet je niet serieus nemen, dat is puur entertainment zoals hij zelf ook aangegeven heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb met verbazing de tweets van Tinkov gelezen van afgelopen weekend.
Als de wielersport van het geld van dit soort figuren afhankelijk is, dan is het wel erg droevig gesteld met het huidige profwielrennen...
Dat zou zo maar 's kunnen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef Loekoe het volgende:
Mollema gaat naar Trek Cycling geloof ik.
https://twitter.com/TrekFactory/status/496364093520228353
Dit dus, er zijn al genoeg grijze muizen in deze sport. Niks mis met iemand die goed gek is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind juist dat hij best vaak goeie punten heeft. En die twitter moet je niet serieus nemen, dat is puur entertainment zoals hij zelf ook aangegeven heeft.
Is toch mooi man, zulke kleurrijke figuren
Idd, veel info ook terug te vinden via de app en push notification voor 5km to go is ook erg handig. Doen ze goedquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Altijd mooi hoe die Amerikanen met die tracker de wedstrijd in beeld brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |