Haha, niet te missenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Misschien wat voor de Avondetappe volgend jaar, ipv de Rennerkenner.
Wielerteam Alonso ligt op schema voor debuut in 2015quote:Op maandag 21 juli 2014 19:45 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de plannen van Alonso? Hoor er vrij weinig meer over en ondertussen worden de beschikbare toppers aan allemaal andere ploegen gelinkt.
Ik wist er een aantal niet, maar 5 lijkt me tochquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen nummer 5 wist ik niet direct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?My friends all drive horses
Als hij heeft nog 9 jaar om te trainen, toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Ricco op zijn smoel gegaan, alweer tegenslag voor zijn recordpogingen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn lijstje:quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Mijn lijstje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]Die ja, moest over 5 wel even nadenken, de rest was zeker met de hints die ze geven goed te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ji Cheng heeft onder andere in Assen, Hengelo en Sittard gewoondquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:23 schreef DeeBee het volgende:
Net terug uit Wateringen, gigantische koers en strijd, ongelofelijk en diegene die dit monument mag bijschrijven:
1. Langeveld
2. Leezer
3. Westra
Wel weer mooi vermaak, zo'n criterium.
Verder zou het wel lachen zijn als er een keer een criterium komt waar niet alles gefixt wordt en waar gewoon een kleine jongen als Umberto Atzori wint
Ji Cheng was wel al een paar keer verhuisd door Nederland, dacht dat hij nu in de buurt van Emmen woonde?Hij zei het in een item van Tour du Jour.
Hij spreekt waarschijnlijk ook beter Nederlands dan jij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:56 schreef Blik het volgende:
Ji Cheng heeft meer woonplaatsen in Nederland gehad als ik
Ik hoef niet te kijken om te weten dat Sagan, Cav en Voeckler langskomen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Misschien wat voor de Avondetappe volgend jaar, ipv de Rennerkenner.
Ik meende me te herinneren dat ik met cyclingmanager ook met een Barbero speeldequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:24 schreef DeeBee het volgende:
Ik las Carlos Barredo en dacht: 'interessante renner om in de gaten te houden?!'![]()
Froome die op zijn wattagemeter kijktquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die ja, moest over 5 wel even nadenken, de rest was zeker met de hints die ze geven goed te doen.
Sergio?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat ik met cyclingmanager ook met een Barbero speelde
Zes maanden schorsing voor het gebruiken van EPO.quote:
Ik denk niet dat Carlos zijn naam echt mee heeftquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zes maanden schorsing voor het gebruiken van EPO.
twitter:MikeKaltoft twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 11:45:18Oleg Tinkov tweets that Tinkoff-Saxo will change its name to Tinkoff Team in 2015. Saxo Bank denies and says it's still negotiating. reageer retweet
Sinds begin dit jaar in Sittard, zie:quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik zit toevallig de slotetappe te kijken van de tour.
Ducrot en Dijkstra hebben het over Ji Cheng.
Volgens hun woont Ji Cheng in Oldenzaal.
L1 heeft het er al de hele week over dat Ji Cheng in Sittard woont.
Wat is waar?
Sneller dan Froometwitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 16:52:56Btw, Ricco climbed Mont Ventoux in 58:17. reageer retweet
twitter:velochrono twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 17:52:10L'UCI suspend provisoirement Kreuziger pour ses pb de passeport bio, afin d'éviter qu'il ne participe au Tour de Pologne. reageer retweet
Hoezo afhankelijk? Als ik 100 miljoen heb en ik wil een ploeg sponsoren dan kan dat. Gek of niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb met verbazing de tweets van Tinkov gelezen van afgelopen weekend.
Als de wielersport van het geld van dit soort figuren afhankelijk is, dan is het wel erg droevig gesteld met het huidige profwielrennen...
Natuurlijk, en als er sponsoren in de rij staan die ook tien miljoen per jaar in het wielrennen willen plempen dan kan je Tinkov nog als een excentriek buitenbeentje zien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoezo afhankelijk? Als ik 100 miljoen heb en ik wil een ploeg sponsoren dan kan dat. Gek of niet.
Of ik koop een voetbalclub, F1 team of een America's Cup zeilboot.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoezo afhankelijk? Als ik 100 miljoen heb en ik wil een ploeg sponsoren dan kan dat. Gek of niet.
Je moet wel nageven dat Tinkov wel een echte wielerliefhebber is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Natuurlijk, en als er sponsoren in de rij staan die ook tien miljoen per jaar in het wielrennen willen plempen dan kan je Tinkov nog als een excentriek buitenbeentje zien.
Realiteit is echter dat het aantal bedrijven, personen (of voormalige Sovjetrepublieken) dat in wielrennen wil investeren heel gering is en dat maakt Tinkov machtiger dan goed is voor de sport.
Tsja, de schaakwereld wordt volgens mij al 20 jaar geregeerd door dit soort vage types.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb met verbazing de tweets van Tinkov gelezen van afgelopen weekend.
Als de wielersport van het geld van dit soort figuren afhankelijk is, dan is het wel erg droevig gesteld met het huidige profwielrennen...
Jammer maar begrijpelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:46 schreef heywoodu het volgende:
Voigt neemt afscheid in USA Pro Challenge
Jens gaat dingen verstoppen, is ie goed inquote:Voigt gaf ook nog mee dat hij in de Verenigde Staten voor, tijdens en na de race verschillende voorwerpen (een wielertruitje, een rugnummer uit de Tour,...) rond het parcours zal verstoppen die de fans via ‘Geocaching’ vervolgens kunnen opsporen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jens gaat dingen verstoppen, is ie goed in
Dat was toch geen kinderfiets uit de reclamekaravaan, maar een fiets van de neutrale materiaalwagen? (Die volgens mij toeclips hebben omdat er 10 verschillende klikpedalen zijn).quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:17 schreef OProg het volgende:
Ten val komen in de afdaling van de Peyresourde en daar met een gebroken frame staan. Vervolgens met schaafwonden over het hele lichaam op een kinderfiets uit de reclamekaravaan de afdaling rijden (met toeclips) en dan beneden bij een agent die de reservefiets die Riis achter heeft gelaten krijgen en nog op tijd binnen komen.![]()
Nee. Kinderfiets - wel in de kleur van Mavic. Daarmee mochten kinderen een stukje van het parcours rijden of zoiets.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was toch geen kinderfiets uit de reclamekaravaan, maar een fiets van de neutrale materiaalwagen? (Die volgens mij toeclips hebben omdat er 10 verschillende klikpedalen zijn).
Ok.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Kinderfiets - wel in de kleur van Mavic. Daarmee mochten kinderen een stukje van het parcours rijden of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |