Ik heb het niet zo vaak.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar heel vaak valt dat tegen. Hoop dat hij zo goed blijft hoor, daar niet van.
Dank je wel. Was ook een zeldzaam sterk gevoel dat ik deze keer had. Vaak speelt de angst dat Nadal verliest mee bij mijn voorspelling; nu was het meer de overtuiging dat Kyrgios zou winnen. Was niet dat Nadal slecht speelde. Kyrgios speelde hem gewoon weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je had dit inderdaad erg goed voorspeld.
Ik dacht vooral aan het feit dat jonge spelers het nooit bolwerken, zeker tegen Rafa niet. Maar het feit dat Kyrgios dat gelukt is, zou hem een hele grote speler kunnen maken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Was ook een zeldzaam sterk gevoel dat ik deze keer had. Vaak speelt de angst dat Nadal verliest mee bij mijn voorspelling; nu was het meer de overtuiging dat Kyrgios zou winnen. Was niet dat Nadal slecht speelde. Kyrgios speelde hem gewoon weg.
Klopt, maar ik was ervan overtuigd dat hij dat geen drie sets vol kon houden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Was ook een zeldzaam sterk gevoel dat ik deze keer had. Vaak speelt de angst dat Nadal verliest mee bij mijn voorspelling; nu was het meer de overtuiging dat Kyrgios zou winnen. Was niet dat Nadal slecht speelde. Kyrgios speelde hem gewoon weg.
Ik denk niet dat iemand vooraf deze titel in de reeks zou hebben verwacht.quote:
Dat is wel een verdomd goede vraag.quote:
Kyrgios serveerde vooral goed. Eind vierde set nog 215 km/h op de T.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:27 schreef Gruisman het volgende:
Serveerde Kyrgios nou echt zo fantastisch of retourneerde Nadal zo matig? Meer dan 40 aces in vier sets is namelijk echt bizar. Djokovic einde van de week gewoon weer #1 dus? Moet die natuurlijk wel het toernooi winnen maar dat zie ik wel gebeuren.
Combinatie van beiden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:27 schreef Gruisman het volgende:
Serveerde Kyrgios nou echt zo fantastisch of retourneerde Nadal zo matig? Meer dan 40 aces in vier sets is namelijk echt bizar. Djokovic einde van de week gewoon weer #1 dus? Moet die natuurlijk wel het toernooi winnen maar dat zie ik wel gebeuren.
Inderdaad. Het was ook iets in zijn uitstraling. En leek ook, zoals de Engelsen het zeggen "within himself" te spelen. Hij stond niet blind te rammen maar speelde Nadal gewoon weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik dacht vooral aan het feit dat jonge spelers het nooit bolwerken, zeker tegen Rafa niet. Maar het feit dat Kyrgios dat gelukt is, zou hem een hele grote speler kunnen maken.
Ik hoop het niet. Laat het hem nu maar winnen.quote:Gaat wel roemloos in straight sets ten onder tegen Raonic denk ik straks...
Ik vind dat hij iets uitstraalt dat hij dat wel kan. Bij de andere drie zag je een beetje dat ze op hun tenen moesten lopen en dat ze weinig marge hadden. Hij had gewoon nog over, is mentaal sterk en heeft die service steeds als hij hem nodig heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was ervan overtuigd dat hij dat geen drie sets vol kon houden.
Daar zat ik fout. Echt een mentale gigant.
Nou, Kyrgios heeft fantastische groundstrokes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:27 schreef grrrrg het volgende:
Kyrgios, Raonic![]()
![]()
Vooral serveren, verder kunnen ze niet veel.
Ja, ik ben een beetje aan het stangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, Kyrgios heeft fantastische groundstrokes.
Ik snap hem niet helemaalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:28 schreef TheArt het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)2smlh32ye91Zr2zyLzJo
Denk je dat hij haar naam aanneemt ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:22 schreef borisz het volgende:
Kraai met bijna meneer Kraai eraf in het gemengd dubbel. Zimonjic/Stosur (15) is met 61 62 te sterk.
Netjes toegegeven dat Kyrgios hem van de baan afblies. Hij zei dat-ie zelf niet veel fout deed en Kyrgios mentaal overeind bleef.quote:
Haha, hij heeft wel gelijk. Ook bij Nadal gaat het de laatste tijd niet meer zo fijn. Eerst die verloren finale van de AO en dan toch wel enigszins moeizaam Roland Garros winnen. Het begint er somber uit te zien voor hemquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef Rosario het volgende:
Journalist: "Denk je dat je Kyrgios straks steeds vaker tegen gaat komen in de latere fases van toernooien?"
Nadal: "Eerst maar eens zien of ik de latere fases van toernooien ga halen."
Netjes inderdaad. Geen blessure o.i.d. erbijgehaald.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Netjes toegegeven dat Kyrgios hem van de baan afblies. Hij zei dat-ie zelf niet veel fout deed en Kyrgios mentaal overeind bleef.
Zei hij dat?quote:Journalist: "Denk je dat je Kyrgios straks steeds vaker tegen gaat komen in de latere fases van toernooien?"
Nadal: "Eerst maar eens zien of ik de latere fases van toernooien ga halen."
Ja. Is natuurlijk wel een Nadalletje, lekker je eigen status betwijfelen, maar er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Netjes inderdaad. Geen blessure o.i.d. erbijgehaald.
[..]
Zei hij dat?
niet haten op petraquote:
Ze doet echt hysterisch.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet haten op petra![]()
maar wat deed ze?
Ja, klopt. Maar fijn dat hij niet probeerde af te doen aan Kyrgios' overwinning. Ik zie Nadal niet grag verliezen maar met zo'n verlies als vandaag heb ik niet zo veel moeite, omdat Kyrgios gewoon te goed was en fantastisch speelde.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja. Is natuurlijk wel een Nadalletje, lekker je eigen status betwijfelen, maar er zit wel een kern van waarheid in.
Lijkt me geweldig als we weer zo'n comeback zien op het Amerikaanse hardcourt als afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef Gruisman het volgende:
Ach nu kan die lekker met Xisca op het strand liggen
Zijn ranking gaat van 144 naar 66 met deze overwinning.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Rosario het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig als we weer zo'n comeback zien op het Amerikaanse hardcourt als afgelopen jaar.
Ik vraag me op het moment echter meer af of Kyrgios nu meer ATP-toernooien gaat spelen.
Neuh, dat sowieso niet. Ze was of echt heel ziek, of dit was een beroerte.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net de beelden van Serena Williams eens helemaal bekeken.
Het kan volgens mij niet anders dan dat ze dronken was.
Haha, echt niet. Volgens mij mag het ook niet, alcohol is doping.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net de beelden van Serena Williams eens helemaal bekeken.
Het kan volgens mij niet anders dan dat ze dronken was.
Hoewel, ik heb nu een paar keer de video's bekeken, maar dit is echt niet normaal. Ik heb nog nooit zoiets krankzinnigs gezien op de baan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Haha, echt niet. Volgens mij mag het ook niet, alcohol is doping.
Niet echt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:27 schreef Mr.West het volgende:
Is het de moeite waard om de wedstrijd van Nadal terug te kijken?
Ik vind van wel. Vond Kyrgios spectaculair tennissen. Maar als je fan bent van Nadal is het wat minder aangenaam om te zien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:27 schreef Mr.West het volgende:
Is het de moeite waard om de wedstrijd van Nadal terug te kijken?
Ja, zeker pijnlijk om te zien. Ziet er inderdaad erg ongezond uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
Is Serena Williams in haar dubbel partij hier al gepost? Dat was ook echt pijnlijk om te zien.
[...]
Mjah, tegen zulk servicegeweld komt hij er niet aan te pas. Echt goed was ie niet, maar hij kreeg de kans gewoon niet. Hij speelde een paar belangrijke punten (om BPs, SPs te krijgen) echt weergaloos wel; echt van die momenten dat je de klasse van Nadal weer zag. En dan bam, Ace Kyrgios. Je zag hoe goed hij was tegen iemand met een slechtere service als Kuku. Echt de beste Nadal die ik dit jaar heb gezien. Ik had hem echt opgeschreven voor toernooi-winst. Kyrgios heeft hem echt gepakt. Maar een Fed, of Murray, waren door Rafa echt van de baan gemept.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Mwah, ik vind dat gejubel ook een beetje overdreven. Nadal was niet slecht, maar niet heel goed. Alles wat hem goed op gras maakte is wel zo'n beetje weg. Elke ronde je eerste set verliezen tegen toch relatieve nobodies is ook geen indicatie van topvorm, resultaten tellen.
Kyrgios serveerde heel sterk en bleef mentaal overeind, maar ik denk dat zonder de live-spanning veel games toch puur servicegeweld of Nadal die Kyrgios eventjes wegtikt zijn. Ik zou zeggen kijk de breaks, de tiebreaks, de laatste game, of anders gewoon de highlights en je hebt de hoogtepuntjes wel.
Dat is zeker waar, maar ik denk dat het ook te maken heeft met andere uitgangspunten. Als je iemand makkelijk verslaat, beantwoord je (impliciet) de vraag: 'ok, je won overtuigend, maar heeft X nog wel potentie?' terwijl als je upset wordt door een jonge speler beantwoord je de vraag: 'dit wordt zeker een hele grote?'.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:06 schreef stefan92 het volgende:
Na die wedstrijd op RG tegen Thiem was Nadal vol lof over hem nadat het een inmaakpartij was en nu het over Kyrgios gaat na een verlies haalt hij wel aan dat hij op 19jarige leeftijd ook ver kwam op slams en het makkelijker is als je nieuw bent.
Dat laatste is wel waar, maar toont wel weer aan dat het makkelijk is correcte uitspraken te doen na een overwinning.
Heerlijke wedstrijden ja. En er is geen voetbal, dus dat wordt de hele middag tennis kijken. Enige dilemma: ga ik eerst zelf nog even sporten, of Halep - Lisicki kijken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:48 schreef Norrage het volgende:
Vanmiddag Murray - Dimitrov
Wat een kraker kan dat worden zeg.
En dan Fed - Wawa
Mwa, dit gaan beide snelle potjes worden verwacht ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:48 schreef Norrage het volgende:
Vanmiddag Murray - Dimitrov
Wat een kraker kan dat worden zeg.
En dan Fed - Wawa
Wat voor sport doe je zelf?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Heerlijke wedstrijden ja. En er is geen voetbal, dus dat wordt de hele middag tennis kijken. Enige dilemma: ga ik eerst zelf nog even sporten, of Halep - Lisicki kijken?
Wielrennen. Als ik een kort rondje van 2 uur maak na de lunch ben ik nog wel op tijd terug voor de mannenpartijen gok ik, maar dan kan ik Halep niet supportenquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je zelf?
Halep - Lisicki lijkt me wel leuk.
Thuis blijven dan en Halep supporterenquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:52 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wielrennen. Als ik een kort rondje van 2 uur maak na de lunch ben ik nog wel op tijd terug voor de mannenpartijen gok ik, maar dan kan ik Halep niet supporten
Lisickiquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je zelf?
Halep - Lisicki lijkt me wel leuk.
Iddquote:
Nu is ze sinds wimbledon vorig jaar bijna nonstop geblesseerd geweest, maar dan nog jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:30 schreef 1239758715981 het volgende:
Het blijft bijzonder om te zien hoe goed Lisicki speelt op Wimbledon, als je bedenkt dat ze de rest van het afgelopen jaar helemaal niks gepresteerd heeft
Waarom?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:04 schreef IbanMayo het volgende:
Ik wil voor Bouchard zijn maar merk aan mezelf dat ik eigenlijk hoop dat Kerber wint
Die hebben ze uitgezonden. Was alleen op BBC1quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:23 schreef suus21 het volgende:
Godver waarom zendt bbc nu pas uit. Wilde heel graag kerber zien..
net was er niks op...quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:27 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Die hebben ze uitgezonden. Was alleen op BBC1
Komt wel nog goed, gaat nog een mooie partij wordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:51 schreef Norrage het volgende:
Murray ook wel heel slecht hoor....onverwacht dit. Zo scherp hele toernooi.
5setter gok ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Komt wel nog goed, gaat nog een mooie partij worden
Nee Fed moet het hele toernooi winnenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:53 schreef Norrage het volgende:
Als nou Cilic even van Djoko wint, en Wawa van Fedje. Dan wordt dit nog interessant
Steps 2e ronde, Tsonga 4e ronde? Zwaarste loting van de top 4 hoor....quote:
Zijn 2e service is altijd bizar slecht geweest. Na Djokovic' overheads waarschijnlijk het slechtste schot van de Big 4quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef Norrage het volgende:
Murray moet echt eens op 2e serviceles, of gewoon die 2e als zijn eerste slaan.
Ja absoluut. En Federer zijn backhand tegen Rafaquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:05 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Zijn 2e service is altijd bizar slecht geweest. Na Djokovic' overheads waarschijnlijk het slechtste schot van de Big 4
alsof tsonga iets kan aanrichten echt niet en alsof en 35 jarige speler van djoko, fed of nadal wint in een grand slam, nee dus. Nadal had by far de zwaarste loting, federer het makkelijkst.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Steps 2e ronde, Tsonga 4e ronde? Zwaarste loting van de top 4 hoor....
en die gast is 1.90 ofzo ongelofelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef Norrage het volgende:
Murray moet echt eens op 2e serviceles, of gewoon die 2e als zijn eerste slaan.
Tsonga op Wimbledon is toch vaak een different matter... En Steps had in die 2e ronde gewoon van Rafa gewonnen hoor....Nadal had enkel Rosol...Tsja...Kyrgios hadden we natuurlijk niet kunnen verwachten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:10 schreef suus21 het volgende:
[..]
alsof tsonga iets kan aanrichten echt niet en alsof en 35 jarige speler van djoko, fed of nadal wint in een grand slam, nee dus. Nadal had by far de zwaarste loting, federer het makkelijkst.
Ik heb geen Tsonga adoratie, maar je kan simpelweg niet ontkennen dat hij een lastige loting is in een 4e ronde van een GS. Op gras.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:13 schreef suus21 het volgende:
Ik begrijp de tsonga adoratie hier echt niet, die gast is gewoon slecht en zal nooit een grand slam winnen.
Enige speler die ze alle vier op grand slams verslagen heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:15 schreef suus21 het volgende:
Tsonga is nooit een probleem voor de top vier in grand slams..
dat vind ik dus echt niet, ieder zijn mening.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb geen Tsonga adoratie, maar je kan simpelweg niet ontkennen dat hij een lastige loting is in een 4e ronde van een GS. Op gras.
Voor Djoko is hij wel een paar x een groot probleem geweest. Soms kan hij wel echt heel goed spelen. Maar te wisselvallig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:15 schreef suus21 het volgende:
Tsonga is nooit een probleem voor de top vier in grand slams..
Haha 6-1, dat zei ik toch :pquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:22 schreef Norrage het volgende:
Djoko trouwens 6-1...
Terwijl Cilic het hele toernooi al verschrikkelijk briljant speelt...en dan ditAls er grotere zaadjes bestaan dan Berdych, is het Cilic wel.
eindelijk een speler die wat durft met de return.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:39 schreef Norrage het volgende:
Een return van 94mph op een 2e service van murray van 76 mph
Je loopt wat games achter geloof ikquote:
Wimbledon 2011quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:55 schreef Norrage het volgende:
En Cilic ook 1-1 in sets. Zie hem nog wel een kans maken op de eindzege, en dat zou cool zijn. Djoko is een fucking koning, maar op gras is hij een faalhaasje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wimbledon 2011.
Vond hem daar ook niet bijzonder goed, eigenlijk. Kwam nog bijna 0-2 achter tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tomic
. Hij was dat jaar gewoon mentaal zo bijzonder
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Dat vind ik eigenlijk vrij nadelig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:59 schreef grrrrg het volgende:
Het zou leuk zijn als Dimitrov wint. Hij is een erg sympathieke gast. Zijn vriendin is Sharapova.
Kim Sears is geen enorme beauty, maar wel sympatieker dan Sharapova, vind ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:00 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Jij kijkt liever de hele tijd naar de moeder van Murray?
Sorry, niks ten nadele van de moeder van Murray, is eigenlijk een geweldige vrouw.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:00 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Jij kijkt liever de hele tijd naar de moeder van Murray?
Ah, dat is de vriendin van Murray. Vreemd genoeg laten ze vooral de moeder van Murray in beeld zien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Kim Sears is geen enorme beauty, maar wel sympatieker dan Sharapova, vind ik.
Maak er dan maar meteen Dimitrov-Kyrgios van, als we toch gaan dromen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:23 schreef Norrage het volgende:
Ik zie deze Dimi ook wel van Djoko winnen. Het zou wat zijn, Fed vs Dimi finale?
Ditquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef suus21 het volgende:
Dimitrov blijft de meeste indruk maken. Ik zie niemand van hem winnen.
Muv van deze laatste games, tenminste.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef Norrage het volgende:
Toch speelt Murray, zelfs vandaag, beter dan vorig jaar.... wat een drama was dat zeg.
dat geeft toch aan dat ie niet helemaal fit was denk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:33 schreef Norrage het volgende:
Bij warming up had Dimi al door dat Murray niet goed ging spelen
Sinds ie Wimbledon won is ie altijd 100%quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:34 schreef Dos37 het volgende:
Wat een genot, hoe is het met de Murray is een Schot meter? Zal wel skyhigh zijn
Eerste punt terwijl Cilic het uitserveert smasht hij de makkelijkste smash ooit, raakt het net aan.quote:
Dat viel toch wel mee? Ik heb ze ook wel eens over andere spelers gehoord, hoor. En over zijn moeder en vriendin.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
Mooi. Oprotten met Shithead Murray. Hoeven we dat gezever over Murray bij de BBC ook niet meer te horen.
Lijkt op zijn pot tegen Delpo vorig jaar. Daar kon ie ook zelden blijven staan.quote:
Een beetje wel, maar eigenlijk moeten ze het ook nog op een andere ondergrond laten zien dan gras.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:17 schreef BobW het volgende:
Vanaf 2003 won er bij de mannen altijd één van de Grote Vier. En pas drie andere spelers hebben de finale gehaald in die jaren (Philippoussis 2003, Roddick 2004/2005/2009, Berdych 2010).
Bij de vrouwen zit er nog maar één speelster in die ooit de Wimbledonfinale heeft gehaald (Kvitova, wel gewonnen).
En dan zeggen ze dat gras-tennis nivelleertquote:
Murray naar #10 inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:23 schreef PippenScottie het volgende:
Het begint wel op een changing of the guard binnen de ATP Tour te lijken zo.
Murray gaat een fikse duikeling in het klassement maken.
Terecht ook, Murray staat al een jaar lang klote te spelen. Hoe hij ooit Wimbledon heeft kunnen winnen snap ik nog steeds nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:23 schreef PippenScottie het volgende:
Het begint wel op een changing of the guard binnen de ATP Tour te lijken zo.
Murray gaat een fikse duikeling in het klassement maken.
Gvd werk. Ik wil Wimbledon kijken!quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:22 schreef Norrage het volgende:
Wawa speelt wel bazig zeg![]()
Godverdomme kut Wimbledonik wil werken
Ik verwacht nog een snel setje voor Djoko.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:35 schreef Norrage het volgende:
En Djoko wint ff in no time de 4e set.
Nu eens kijken wat Cilic waard is.
Cya Cilic!quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:35 schreef Norrage het volgende:
En Djoko wint ff in no time de 4e set.
Nu eens kijken wat Cilic waard is.
Zo ging het voor 2004 altijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:43 schreef Norrage het volgende:
Straks wint Wawa hier zijn 2e GS![]()
Wat een bizar vaag toernooi dit zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |