That reminds me. I need to start cookingquote:
Die van mij is pas om half negen thuis, dus als ik iets na achten iets in de pan gooi is het vroeg genoeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
That reminds me. I need to start cooking
Kan ze meteen de keuken in bedoel je?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij is pas om half negen thuis, dus als ik iets na achten iets in de pan gooi is het vroeg genoeg.
Dan eet er maar ééntje, en dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan ze meteen de keuken in bedoel je?
Beetje jammer dat ze niet goed is afgericht danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan eet er maar ééntje, en dat ben ik niet.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze niet goed is afgericht dan
Ik ga zo wel beginnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij is pas om half negen thuis, dus als ik iets na achten iets in de pan gooi is het vroeg genoeg.
Wrijf het er even lekker in.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik wel een vriendin heb ja?
quote:
Fuck offquote:
Dat laatstequote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat ik de frituurpan weer een keer aanzwengel. Patat, appelmoes, kipnuggets en witte bonen in tomatensaus.
Wel van HAK, dat zijn de beste!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste. Daar doe ik een moord voor.
Alsof jou dat enigszins kan boeienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:42 schreef Monopoly het volgende:
Het enige nadeel van witte bonen in tomatensaus is dat je er nogal flatulent van wordt.
Waarheid.quote:
Kan me niks schelen. WITTE BONEN IN TOMATENSAUSquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:42 schreef Monopoly het volgende:
Het enige nadeel van witte bonen in tomatensaus is dat je er nogal flatulent van wordt.
Buiten gaan staanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mij niet, mijn wederhelft wel en mijn collega's vanavond al helemaal
the struggle is realquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:42 schreef Monopoly het volgende:
Een massage?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
Iemand dé tip om mijn voeten tot rust te laten komen na een dag werken? Ze doen 'pijn', bah.
Bakje goed heet water, beetje soda, lekker laten weken. Daarna met een zachte doek afnemen, zwitsal er op en op en kussen leggen op de bank en dan niets meer doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
Iemand dé tip om mijn voeten tot rust te laten komen na een dag werken? Ze doen 'pijn', bah.
Het liefst iets waar ik geen buitenstaander bij nodig hebquote:
Goed, alleen moe en kan niet lopen van spierpijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel prima, bedenken wat ik ga etenMet jou?
Soda, ja? Ik zat eraan te denken om morgen bruistabletten te kopen, maar als soda het ook fikst, dan is dat veel goedkoper gok ik zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bakje goed heet water, beetje soda, lekker laten weken. Daarna met een zachte doek afnemen, zwitsal er op en op en kussen leggen op de bank en dan niets meer doen.
Ghegheghequote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het liefst iets waar ik geen buitenstaander bij nodig heb.
Hehehe, da's wat minderquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, alleen moe en kan niet lopen van spierpijn
Ach ik neem het voor lief. Weekend kan en mag ik los gaanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ghegheghe
[..]
Hehehe, da's wat minder
Zuipuhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach ik neem het voor lief. Weekend kan en mag ik los gaan
Da's niet erg handigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuh dat doe ik niet meer, laatste keer ging ik K.O.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Inderdaad, maar mag ook niet drinken
[..]
Lag aan combinatie van lege maag en sterke drank
Ik denk voor een groot deel van de mensheid welquote:
Gewoon af en toe een koud vers biertje op een warme dagquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Was gelijk laatste keer dat ik dronken was, daarna geen druppel alcohol geconsumeerd
Misschien in de verre toekomst.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een koud vers biertje op een warme dagDan bouw je de tolerantie gewoon weer op
Alles op z'n tijdquote:
Voor alles is er een tijd en plek.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd![]()
Ik rook bijvoorbeeld geen wiet meer. Meer vanwege mijn werk maar ik vind het wel best zo. Wellicht in de vakantie weer een keertje
BAAS MONOquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een koud vers biertje op een warme dagDan bouw je de tolerantie gewoon weer op
In welke situatie kan het wel handig zijn dan?quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Inderdaad, maar mag ook niet drinken
[..]
Lag aan combinatie van lege maag en sterke drank
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In welke situatie kan het wel handig zijn dan?
[..]
Waarom niet?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Voor alles is er een tijd en plek.
Ik drink geen alcohol meer sinds ik begonnen ben met fitness maar ook vanwege veel voorkomende kwaaltjes in familie. Helft van familie is alcoholist maar dat noemen ze dan weer cultuur. Irritante klote surinamers zijn het![]()
Dus jij bestaat?quote:
Eng idee welquote:
U is vergevenquote:
En van waar doe jij deze aanname?quote:
Ik ben er, was even een shake aan het maken. Lekker later op de avond gassenquote:
Vond ik zelf ook en eerlijk gezegd bevalt het gezonder eten& drinken mij stukken beter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een logische keus inderdaad
En ik denk dat jij denkt dat jij bestaat. Dus meer dan een gedachten ben jij nietquote:
Too deep 4 me.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik denk dat jij denkt dat jij bestaat. Dus meer dan een gedachten ben jij niet
Is het ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben er, was even een shake aan het maken. Lekker later op de avond gassen
[..]
Vond ik zelf ook en eerlijk gezegd bevalt het gezonder eten& drinken mij stukken beter.
Gassen Monostyle of anders?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben er, was even een shake aan het maken. Lekker later op de avond gassen
[..]
Vond ik zelf ook en eerlijk gezegd bevalt het gezonder eten& drinken mij stukken beter.
Ik besta dus ik denkquote:
Zolang dat niet gebeurt in een afgesloten George na een avond zuipen waar ik naast zit vind ik het best!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gepatatuurt en witte bonen in tomatensaus gehad. Er is geen weg meer terug, mijn darmen gaan hele vieze dingen produceren
quote:
quote:You were on your way home when you died.
It was a car accident. Nothing particularly remarkable, but fatal nonetheless. You left behind a wife and two children. It was a painless death. The EMTs tried their best to save you, but to no avail. Your body was so utterly shattered you were better off, trust me.
And that’s when you met me.
“What… what happened?” You asked. “Where am I?”
“You died,” I said, matter-of-factly. No point in mincing words.
“There was a… a truck and it was skidding…”
“Yup,” I said.
“I… I died?”
“Yup. But don’t feel bad about it. Everyone dies,” I said.
You looked around. There was nothingness. Just you and me. “What is this place?” You asked. “Is this the afterlife?”
“More or less,” I said.
“Are you god?” You asked.
“Yup,” I replied. “I’m God.”
“My kids… my wife,” you said.
“What about them?”
“Will they be all right?”
“That’s what I like to see,” I said. “You just died and your main concern is for your family. That’s good stuff right there.”
You looked at me with fascination. To you, I didn’t look like God. I just looked like some man. Or possibly a woman. Some vague authority figure, maybe. More of a grammar school teacher than the almighty.
“Don’t worry,” I said. “They’ll be fine. Your kids will remember you as perfect in every way. They didn’t have time to grow contempt for you. Your wife will cry on the outside, but will be secretly relieved. To be fair, your marriage was falling apart. If it’s any consolation, she’ll feel very guilty for feeling relieved.”
“Oh,” you said. “So what happens now? Do I go to heaven or hell or something?”
“Neither,” I said. “You’ll be reincarnated.”
“Ah,” you said. “So the Hindus were right,”
“All religions are right in their own way,” I said. “Walk with me.”
You followed along as we strode through the void. “Where are we going?”
“Nowhere in particular,” I said. “It’s just nice to walk while we talk.”
“So what’s the point, then?” You asked. “When I get reborn, I’ll just be a blank slate, right? A baby. So all my experiences and everything I did in this life won’t matter.”
“Not so!” I said. “You have within you all the knowledge and experiences of all your past lives. You just don’t remember them right now.”
I stopped walking and took you by the shoulders. “Your soul is more magnificent, beautiful, and gigantic than you can possibly imagine. A human mind can only contain a tiny fraction of what you are. It’s like sticking your finger in a glass of water to see if it’s hot or cold. You put a tiny part of yourself into the vessel, and when you bring it back out, you’ve gained all the experiences it had.
“You’ve been in a human for the last 48 years, so you haven’t stretched out yet and felt the rest of your immense consciousness. If we hung out here for long enough, you’d start remembering everything. But there’s no point to doing that between each life.”
“How many times have I been reincarnated, then?”
“Oh lots. Lots and lots. An in to lots of different lives.” I said. “This time around, you’ll be a Chinese peasant girl in 540 AD.”
“Wait, what?” You stammered. “You’re sending me back in time?”
“Well, I guess technically. Time, as you know it, only exists in your universe. Things are different where I come from.”
“Where you come from?” You said.
“Oh sure,” I explained “I come from somewhere. Somewhere else. And there are others like me. I know you’ll want to know what it’s like there, but honestly you wouldn’t understand.”
“Oh,” you said, a little let down. “But wait. If I get reincarnated to other places in time, I could have interacted with myself at some point.”
“Sure. Happens all the time. And with both lives only aware of their own lifespan you don’t even know it’s happening.”
“So what’s the point of it all?”
“Seriously?” I asked. “Seriously? You’re asking me for the meaning of life? Isn’t that a little stereotypical?”
“Well it’s a reasonable question,” you persisted.
I looked you in the eye. “The meaning of life, the reason I made this whole universe, is for you to mature.”
“You mean mankind? You want us to mature?”
“No, just you. I made this whole universe for you. With each new life you grow and mature and become a larger and greater intellect.”
“Just me? What about everyone else?”
“There is no one else,” I said. “In this universe, there’s just you and me.”
You stared blankly at me. “But all the people on earth…”
“All you. Different incarnations of you.”
“Wait. I’m everyone!?”
“Now you’re getting it,” I said, with a congratulatory slap on the back.
“I’m every human being who ever lived?”
“Or who will ever live, yes.”
“I’m Abraham Lincoln?”
“And you’re John Wilkes Booth, too,” I added.
“I’m Hitler?” You said, appalled.
“And you’re the millions he killed.”
“I’m Jesus?”
“And you’re everyone who followed him.”
You fell silent.
“Every time you victimized someone,” I said, “you were victimizing yourself. Every act of kindness you’ve done, you’ve done to yourself. Every happy and sad moment ever experienced by any human was, or will be, experienced by you.”
You thought for a long time.
“Why?” You asked me. “Why do all this?”
“Because someday, you will become like me. Because that’s what you are. You’re one of my kind. You’re my child.”
“Whoa,” you said, incredulous. “You mean I’m a god?”
“No. Not yet. You’re a fetus. You’re still growing. Once you’ve lived every human life throughout all time, you will have grown enough to be born.”
“So the whole universe,” you said, “it’s just…”
“An egg.” I answered. “Now it’s time for you to move on to your next life.”
And I sent you on your way.
Ik ga een trein bol zetten vanavond.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang dat niet gebeurt in een afgesloten George na een avond zuipen waar ik naast zit vind ik het best!
Er stond toch geen OV-reis bij mij op de planning dus doe je dingquote:
Vreest niet!!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel de raampjes sluiten, anders kan de druk niet opbouwen
Ik blijf in Groningen. Rangeerdienst. Geen problemenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je het maar niet flikt om hier voor de deur je raampje open te draaien.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik blijf in Groningen. Rangeerdienst. Geen problemen
Volgens mij is Zwolle nog niet eens hersteld van de beruchte bierpoepjens in George actie van Monoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je het maar niet flikt om hier voor de deur je raampje open te draaien.
Eiwit shake > eiwit gassen >quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gassen Monostyle of anders?
Ik was zondag nog in je dorp!!
Kan jij dan niet Mono gaan helpen in Groningen?quote:
En ieder dag op en neer reizen? Jij bent gekquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij dan niet Mono gaan helpen in Groningen?
Daar zijn ze al gewend aan hoe om te gaan met gassen
Ja, levend verbrand dit dat alles :")
Er was bier, gezelligheid en zonquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:13 schreef Viro het volgende:
[..]
En ieder op en neer reizen? Jij bent gek
Was het leuk? Zat toen stoned te genieten van het lekkere op mijn balkonterras
Met gezelligheid en zon kan het niet mis gaan. Zat te twijfelen om naar parkpop te gaan maar wist niet of gezelschap het leuk zou vinden.quote:
Met wie was jij dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Met gezelligheid en zon kan het niet mis gaan. Zat te twijfelen om naar parkpop te gaan maar wist niet of gezelschap het leuk zou vinden.
Ach so.quote:
Ik zwijg wel even ok?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga ze niet stoned alleen laten, zijn soms kleine kinderen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Winter, balkon & fles smirnoff. Don't need to say anything more
Hoe bevalt zijn drukke schema?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA HUPPELPUBER![]()
Hij moest vanochtend van 06:15 - 08:00 werken, had het eerste uur vrij van school. Is dus uit zijn werk met zijn werkkleding naar oma gegaan zodat die het kan wassen en vooral strijken voor hem![]()
Ik hou van dat rotjong
Ik ben jaloers op zijn jeugdige enthousiasme.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Winter, balkon & fles smirnoff. Don't need to say anything more
Top.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op zijn jeugdige enthousiasme.
Hij lijkt er vooralsnog gewoon geen last van te hebben, plant zijn dagen nog net zo vol zo niet nog voller.
Hij is dan ook gaan werken puur om zijn sport te kunnen betalenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Top.
Ik had ooit een klasgenoot die zo hard werkte dattie wel geld had, maar geen tijd & puf om het uit te geven.Huppelpuber doet t beter!
Sparenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Top.
Ik had ooit een klasgenoot die zo hard werkte dattie wel geld had, maar geen tijd & puf om het uit te geven.Huppelpuber doet t beter!
Jep, dat heeft ie gedaan.quote:
Lastigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jep, dat heeft ie gedaan.
Hij overwoog om te stoppen met werken, want vrije tijd. Maar ja, dan geen geld...
Ik heb gelijkquote:
Nou enquote:
Het is 21 uurquote:
Mooi. Aflossing.quote:
Ze kan wel de was uit de wasmand trekkenn en op de grond gooien. Maar daar schieten we niet echt wat mee op.quote:
Dat is die nachtleventje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet zo nog even douchen en dan begint mijn dag pas echt met werk
True. Al heb ik het niet moeilijk. Van 23.00 tot 02.00 flink beulen. Daarna chillen in het rangeerhok. Lekker roken als een schoorsteen. Vanaf een uurtje of 5 weer een klusje en daarna nog even helpen opstarten. 06.00 uur zit ik thuis aan een koud biertjequote:
Personen of goederenvervoer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True. Al heb ik het niet moeilijk. Van 23.00 tot 02.00 flink beulen. Daarna chillen in het rangeerhok. Lekker roken als een schoorsteen. Vanaf een uurtje of 5 weer een klusje en daarna nog even helpen opstarten. 06.00 uur zit ik thuis aan een koud biertje
Laat haar de was in de wasmachine stoppenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze kan wel de was uit de wasmand trekkenn en op de grond gooien. Maar daar schieten we niet echt wat mee op.
Het is een begin. Nu het africhten nog wat perfectioneren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze kan wel de was uit de wasmand trekkenn en op de grond gooien. Maar daar schieten we niet echt wat mee op.
Daar trekt ze het ook uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat haar de was in de wasmachine stoppen
Het begin is er iigquote:
En hoe ver ben je al met de afwasles?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat ze kan afwassen.
Reizigersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Personen of goederenvervoer?
Klinkt wel relaxed.
Niet, ze komt nog lange niet boven het aanrecht uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe ver ben je al met de afwasles?
Dan nog even wachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet, ze komt nog lange niet boven het aanrecht uit.
quote:
Ik weet hoe het trucje werkt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]Kom helaas niet in Zwolle. Binnenkort krijg ik er wel wegbekendheid (moet per baanvak een examen afleggen). Dan kan ik treinen naar Zutphen brengen na aanrijdingen enzo.
Mooi is dat. Nog een jaar of anderhalf en dan ga ik ook de stap maken naar de grote NSquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet hoe het trucje werkt.
Wij hadden nog wel eens machinisten in de auto die 's nachts vanuit Groningen of Amersfoort een treintje naar Zwolle hadden gebracht.
O god.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi is dat. Nog een jaar of anderhalf en dan ga ik ook de stap maken naar de grote NS
elke dag verslapen en rustig koffie halenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi is dat. Nog een jaar of anderhalf en dan ga ik ook de stap maken naar de grote NS
Knetter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
elke dag verslapen en rustig koffie halente laat zijn ze toch wel
2 keer te laat komen is over het algemeen gewoon exitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
elke dag verslapen en rustig koffie halente laat zijn ze toch wel
Geen wonder dat de kaartjes zo duur zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet hoe het trucje werkt.
Wij hadden nog wel eens machinisten in de auto die 's nachts vanuit Groningen of Amersfoort een treintje naar Zwolle hadden gebracht.
De reservering staat al hoorquote:
Ik wil een auto!!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
O god.
En wat vind de rest van Nederland daarvan??
Weet je... ik mis een hoop aan jou en Ez maar de foto's van jullie kunstwerken op de troon dus echt niet he!!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:30 schreef Monopoly het volgende:
Zo, de eerste bonenscheet was daar. Het spits is afgebeten. Niet fraai.
Waar?quote:
Komt door hem!!quote:
Pfffffquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt door hem!!
* Huppelmuts wijst naar Mono
Herkenbaar wel!!quote:
Hai Vinniequote:
Hai Tijnquote:
Ja hoorquote:
Ik vind het tof voor de belgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
België mag winnen
Bij gebrek aan betere programma's op de dinsdagavond![]()
Heus voetval![]()
Ik zit echt België aan te moedigen hoor!!quote:
Dat verraste mij ook alquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef JJH het volgende:
Duurde ook wel ff voordat dee hesjes in actie kwamen.
quote:
Toch wel met de gordijnen dicht he?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik oefen veel door naakt door het huis te rennen.
Ik woon vlakbij een school, lijkt me wel beter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch wel met de gordijnen dicht he?
Gingen jouw gids en zijn vrouw ook mee? Ik heb de reservering onder voorbehoud op 2 personen gezetquote:
Welke gek geeft jou nou een huis naast een school?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een school, lijkt me wel beter.
Ik roep even.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gingen jouw gids en zijn vrouw ook mee? Ik heb de reservering onder voorbehoud op 2 personen gezet
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef JJH het volgende:
Duurde ook wel ff voordat dee hesjes in actie kwamen.
Het is een smokschool. Moeilijk opvoedbare pubers enzo. Ze knokken nog wel eens. Prachtig gezicht als ik met pils op het balkon zit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke gek geeft jou nou een huis naast een school?
De verkeerde quote pakken, post verwijderen en opnieuw plaatsen!!quote:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een smokschool. Moeilijk opvoedbare pubers enzo. Ze knokken nog wel eens. Prachtig gezicht als ik met pils op het balkon zit.
Vanwege mij?quote:
Ik ben gegroeid, heb no hard feelings, wil best excuses maken en Peerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een beetje een historie ja.
Mijn faalhaaskunde vertonen.quote:
Vaker doenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gegroeid, heb no hard feelings, wil best excuses maken en Peer
De afstand is inderdaad niet te min neequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En daarnaast, het is voor ons anderhalf uur rijden, weekend ervoor gaan we naar gf toe dus het word allemaal een beetje teveel in te korte tijd.
Ik genietquote:
Ja ik ook, echt spannendquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De afstand is inderdaad niet te min nee![]()
Maar laat het dan daarvan afhangen, niet van onze historie
Ik hoop op doelpunt van België en een naakte streakerquote:
Ja zeker vergeleken met de wedstrijden die ik gezien hebquote:
Naakte mannen altijd goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop op doelpunt van België en een naakte streaker
Vuige lurkster dat het is, bah misselijk mens hoorquote:
Die zie ik te weinig de laatste tijdquote:
Same here, en heb er wel een aantal gezien alquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zeker vergeleken met de wedstrijden die ik gezien heb
Ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zie ik te weinig de laatste tijd
Nou ik heb niet alles zitten kijken hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Same here, en heb er wel een aantal gezien al
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik heb niet alles zitten kijken hoor
Ik heb nu echt geen idee meer hoe of wat met Tindersletquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Al hoop ik er morgenochtend eentje te zien
Ik heel veelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik heb niet alles zitten kijken hoor
Ja zodra ik ga zitten gapen voor de tv gaat hij uit en duik ik lekker mijn bedje inquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik pleur bij de meesten ook in slaap
Ow echt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu echt geen idee meer hoe of wat met Tinderslet![]()
Ik begrijp dit nummer opeens zoveel beter![]()
En terechtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zodra ik ga zitten gapen voor de tv gaat hij uit en duik ik lekker mijn bedje in
Ja, geen idee!!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow echt?waar komt dat zo ineens vandaan dan?
* Carooltje79 Zingt: "wij willen foto's zien!.. wij willen foto's zien! "quote:
Deed je de helikopter?quote:
Ik heb geen foto's gemaakt en ik heb je nummer nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 Zingt: "wij willen foto's zien!.. wij willen foto's zien! "
Is dat zo?quote:
Pffft mannen ook altijdquote:
Je vrouwtje welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's gemaakt en ik heb je nummer niet
Tinderslet dus ook. Althans, al 2 keer gehad dat initiatief bij hem vandaan kwam maar 10 minuten later toch maar niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pffft mannen ook altijd![]()
Ik heb er ook zo eentje op de app, die wil elke dag afspreken maar puntje bij paaltje komt hij nooit opdagen en dan hoor ik hem weer een paar dagen niet... word ik ook echt zo moe van
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben straks kort nakende. Ik moet mij zo omkleden voor werk.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 Zingt: "wij willen foto's zien!.. wij willen foto's zien! "
Ja ik snap die gast hier ook niet helemaal... loopt helemaal weg te kwijlen van mij op de app, en het volgende moment hoor je niks meer :Squote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tinderslet dus ook. Althans, al 2 keer gehad dat initiatief bij hem vandaan kwam maar 10 minuten later toch maar niet.
Flikker dan gewoon op ja.
Maar wel subtiel aan mij vragen of hij de enige is enz
Hoiquote:
Goed hoor, met jou dan?quote:
Ja joh, om gek van te worden!!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik snap die gast hier ook niet helemaal... loopt helemaal weg te kwijlen van mij op de app, en het volgende moment hoor je niks meer :S
Rawr.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja joh, om gek van te worden!!
En ik had al heel snel duidelijk gemaakt dat ik duidelijkheid wil. Wat wordt er verwacht? Is hij uit op relatie of niet?
Daar gaf hij wel de goede antwoorden op maar verder.
En gisteren nog te horen krijgen dat ik best wel bij hem mag komen zonnebanken maar vervolgens weer doodse stilte op de app enz.
Ik snap het gewoon niet... ik wil geen relatie ik wil gewoon seks. Maar dan wel als IK geil ben.
Ja ik ken het, en maar klagen dat vrouwen zo onduidelijk zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja joh, om gek van te worden!!
En ik had al heel snel duidelijk gemaakt dat ik duidelijkheid wil. Wat wordt er verwacht? Is hij uit op relatie of niet?
Daar gaf hij wel de goede antwoorden op maar verder.
En gisteren nog te horen krijgen dat ik best wel bij hem mag komen zonnebanken maar vervolgens weer doodse stilte op de app enz.
Ik snap het gewoon niet... ik wil geen relatie ik wil gewoon seks. Maar dan wel als IK geil ben.
Goed zoquote:
Zijn ze ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ken het, en maar klagen dat vrouwen zo onduidelijk zijn
Niet mee eensquote:
Heb je net gedaanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moet de eerste duidelijke nog oontmoeten
Dat is iets wat je als man maar beter kunt accepteren jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar kan ik echt boos over worden!!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk!!quote:
Ja inderdaad. Maar ja wij vrouwen hebben het toch altijd wel gedaanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik echt boos over worden!!![]()
Ook in de apps voorafgaand aan de seks.
Ik stuur gewoon a la FOK! "hoi, neuken?" en binnen een half uur komt het goed.
Hij begint met hints en onduidelijkheid enz en pas als ik stuur "volgens mij ben jij geil en wil je seks, app dat dan gewoon!" gebeurt er wat.
Maar ondertussen maar roepen dat vrouwen zo onduidelijk zijn
quote:
Leugens!!quote:
Echt hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ja wij vrouwen hebben het toch altijd wel gedaan
Wat accepteren? dat vrouwen zo onduidelijk zijn? Mannen zou zelf eens duidelijk moeten zijn en gewoon zeggen wat ze bedoelenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is iets wat je als man maar beter kunt accepteren ja
Ga jij ook roepen dat ik onduidelijk ben?quote:
En niet alleen hierquote:
Hoezo, wij mannen zeggen altijd waar het op staat en draaien er nooit omheen. Echt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat accepteren? dat vrouwen zo onduidelijk zijn? Mannen zou zelf eens duidelijk moeten zijn en gewoon zeggen wat ze bedoelen
Bewijs hetquote:
Surequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo, wij mannen zeggen altijd waar het op staat en draaien er nooit omheen. Echt.
Dus zelfs als het een piemel heeft kan het een vrouw zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo, wij mannen zeggen altijd waar het op staat en draaien er nooit omheen. Echt.
Hoi.quote:
Hoiquote:
FRIEKJEquote:
Beetje mehhh maar verder eigenlijk uber okquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij ook roepen dat ik onduidelijk ben?
Zo ja, dan ben jij ook stom!!
Maar wil ik nog steeds je paling zalm wraps jatten![]()
Volgens de natuursites lijkt dat soms wel het geval te zijn jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus zelfs als het een piemel heeft kan het een vrouw zijn
Dubbel wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje mehhh maar verder eigenlijk uber ok
Meer huppeladoratie aubquote:
Dat is geen antwoord opaquote:
Oh crapquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:56 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens de natuursites lijkt dat soms wel het geval te zijn ja
Spiegel al schoon?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje mehhh maar verder eigenlijk uber ok
Neuh, jij bent wel duidelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |