BBQ is altijd goed en ik heb sinds kort tijm en rozemarijn plantjes. Eens proberenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
BBQ is altijd goed en ik heb sinds kort tijm en rozemarijn plantjes. Eens proberen
Me too!quote:
"verder"quote:
Nou, wil de boel toch wel zoveel mogelijk afgewerkt hebben hoorquote:
Ik heb sinds kort koriander plantjes!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
BBQ is altijd goed en ik heb sinds kort tijm en rozemarijn plantjes. Eens proberen
Ik heb gewoon mijn eigen pepers!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort koriander plantjes!
Ze zijn vast al dood.
MI...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, wil de boel toch wel zoveel mogelijk afgewerkt hebben hoor
Awww, I love cute lil' peppers!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn eigen pepers!And there soooo cute
quote:
They're*quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, 'gewone'quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww, I love cute lil' peppers!
Mme Jeanette?
quote:
I love me some good analysequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Maar ja, ik ook, daarom ben ik nu ook heel voorzichtig met nieuw werk oppakken. Sterker nog, ik heb op dit moment geen taak, tenzij ik er één oppak. Dus ik ben nu bezig met 'analyse'.
Haal meteen ff wat te drinken dan, wil je?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]* missbehavin gaat zich even in een hoekje schamen
Ja hallo, ben ik hier de bediening?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haal meteen ff wat te drinken dan, wil je?
Eeeehmmm, ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo, ben ik hier de bediening?
Dit is vast retorisch bedoeld. Toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo, ben ik hier de bediening?
Ja, zo moeilijk is t allemaal niet. Het zijn maar 2 stappen in het keuze schema hoor.quote:
Keep on going babe.. eens zien of ik nog voor je ga kokenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk is t allemaal niet. Het zijn maar 2 stappen in het keuze schema hoor.
Heb ik boobs? JA
Ben ik dan bediening? JA
Klaar.
It ain't rocket science woman!
Ik ben niet vies van je, wink wink nudge nudge #nowgimmemysteakquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin rochelt even in de drankjes
*knippert met grote blauwe kijkerds, draait vinger in lange blonde krullen, lacht lief*quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Keep on going babe.. eens zien of ik nog voor je ga koken
Oiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin rochelt even in de drankjes
Nee ik val niet op valse wijvenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*knippert met grote blauwe kijkerds, draait vinger in lange blonde krullen, lacht lief*
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!Love me?
Do not make me kill your puppyquote:
You couldn't!quote:
Ja een vriend had het laatst over kruiden op de kooltjes gooien. Ik had er wel van gehoord maar nog nooit geprobeerd.quote:
Ik had ook een rode peper plant maar die is dood gegaan toen ik in Brazilie wasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
therequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rozemarijn is de shit jonguhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja een vriend had het laatst over kruiden op de kooltjes gooien. Ik had er wel van gehoord maar nog nooit geprobeerd.
I knowquote:
Ik zeg pleuren die hap.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I know
Maar jij zegt dus ook een bosje op kooltjes gooien?
Luie donder, Missb moet je drinken geven, ik en Barb moeten het vlees grillen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg pleuren die hap.
Alsof ik verstand heb van BBQ'en.
Dat doen de mannen voor mij.
Ik vreet wel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Luie donder, Missb moet je drinken geven, ik en Barb moeten het vlees grillen.
Je moet een feeder zoeken
quote:
Ik heb het even aangepast voor je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Luie donder, Missb moet je drinken geven, ik en Barb moeten het vlees grillen en ook drank gevoerd worden.
Je moet een feeder zoeken
Ja ja, ik heb mezelf al door de pek en veren geroldquote:
Waarom niet door de knoflookolie en rozemarijn en thijm, nu we het toch over de BBQ hebben? Samen met je vodka-consumptie wordt dat een heerlijk MissB Flambeequote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, ik heb mezelf al door de pek en veren gerold
Het zal ook eens niet uit de UK komen he? Stay classyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:33 schreef Belsezar het volgende:
Mits aantrekkelijk zeg ik goede trend!
[pic] Bruidsmeisjes in blote kont nieuwste hype
Classyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:33 schreef Belsezar het volgende:
Mits aantrekkelijk zeg ik goede trend!
[pic] Bruidsmeisjes in blote kont nieuwste hype
Daar weten ze hoe het moet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet uit de UK komen he? Stay classy
Let's not get carried away here...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet door de knoflookolie en rozemarijn en thijm, nu we het toch over de BBQ hebben? Samen met je vodka-consumptie wordt dat een heerlijk MissB Flambee
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het south park spelletje gekocht voor mijn lief en nu hoor ik steeds gegiegel uit zijn stoel komen
is het echt leuk ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het south park spelletje gekocht voor mijn lief en nu hoor ik steeds gegiegel uit zijn stoel komen
Nu moet je echt ophouden hoorquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn zusje had vroeger echt het karakter van Cartman![]()
Cartman is geniaalquote:
Zo vaak terug gekeken, ken hem uit mijn hoofd nuquote:
Ik zoek voor mijzelf een kalm klusje uit, waar ik ongeveer een halve dag voor nodig heb, en dat spreid ik uit over vandaag en morgen. Dan vakantiequote:Op woensdag 2 juli 2014 08:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle ICT-shit op het werk valt weer om.Hoera!
Tijd voor Fok! ende koffie!quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle ICT-shit op het werk valt weer om.Hoera!
Koffie! Is onnodig!quote:
Ik kon het ook niet laten gisteravond de wedstrijd nog af te kijken. En dan zul je altijd zien; verlenging.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koffie! Is onnodig!
(hoewel, zondag tot laat in de kroeg, maandag en dinsdag tot laat voetbal kijken..)
Ja, en dat was dus maandag ook al. Echt he, bijna alle wedstrijden 0-0 in de 80ste minuut. Billen bij elkaar voetbal. Heurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet laten gisteravond de wedstrijd nog af te kijken. En dan zul je altijd zien; verlenging.
Het is zeker leuk en spannend voetbal, alleen jammer dat het voor ons hier in Nederland zo laat afloopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat was dus maandag ook al. Echt he, bijna alle wedstrijden 0-0 in de 80ste minuut. Billen bij elkaar voetbal. Heurlijk.
Nou, eerlijk gezegd vond ik het spel van Argentinie niet echt billen bij elkaar voetbal.....quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat was dus maandag ook al. Echt he, bijna alle wedstrijden 0-0 in de 80ste minuut. Billen bij elkaar voetbal. Heurlijk.
Nee, maar van Zwitserland dan weer wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd vond ik het spel van Argentinie niet echt billen bij elkaar voetbal.....
Zaterdag Belgie - Argentinie, ik denk dat dat wel een mooie wedstrijd gaat wordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar van Zwitserland dan weer wel.
Ik heb zin in Frankrijk - Duitsland, Argentinië - België en Nederland - Costa Ricaquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zaterdag Belgie - Argentinie, ik denk dat dat wel een mooie wedstrijd gaat worden
Keuzes, keuzesquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb zin in Frankrijk - Duitsland, Argentinië - België en Nederland - Costa Rica
Maar ja, ik ben dan op een festival, en met een beetje geluk gooien ze de planning om dat ik iig NED-CRI kan kijken, maar zelfs dat is onzeker.
Slecht voor mn nachtrust ditquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is zeker leuk en spannend voetbal, alleen jammer dat het voor ons hier in Nederland zo laat afloopt.
Surfmuziekquote:
Ach, je hebt werkpaarden en sierpaarden he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Probleem is dat ik deze shit weer op mag lossen.
Bierpaarden!quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, je hebt werkpaarden en sierpaarden he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |