BBQ is altijd goed en ik heb sinds kort tijm en rozemarijn plantjes. Eens proberenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
BBQ is altijd goed en ik heb sinds kort tijm en rozemarijn plantjes. Eens proberen
Me too!quote:
"verder"quote:
Nou, wil de boel toch wel zoveel mogelijk afgewerkt hebben hoorquote:
Ik heb sinds kort koriander plantjes!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
BBQ is altijd goed en ik heb sinds kort tijm en rozemarijn plantjes. Eens proberen
Ik heb gewoon mijn eigen pepers!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort koriander plantjes!
Ze zijn vast al dood.
MI...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, wil de boel toch wel zoveel mogelijk afgewerkt hebben hoor
Awww, I love cute lil' peppers!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn eigen pepers!And there soooo cute
quote:
They're*quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn eigen pepers!And there soooo cute
Nee, 'gewone'quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww, I love cute lil' peppers!
Mme Jeanette?
quote:
I love me some good analysequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Maar ja, ik ook, daarom ben ik nu ook heel voorzichtig met nieuw werk oppakken. Sterker nog, ik heb op dit moment geen taak, tenzij ik er één oppak. Dus ik ben nu bezig met 'analyse'.
Haal meteen ff wat te drinken dan, wil je?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]* missbehavin gaat zich even in een hoekje schamen
Ja hallo, ben ik hier de bediening?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haal meteen ff wat te drinken dan, wil je?
Eeeehmmm, ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo, ben ik hier de bediening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |