BBQ is altijd goed en ik heb sinds kort tijm en rozemarijn plantjes. Eens proberenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
BBQ is altijd goed en ik heb sinds kort tijm en rozemarijn plantjes. Eens proberen
Me too!quote:
"verder"quote:
Nou, wil de boel toch wel zoveel mogelijk afgewerkt hebben hoorquote:
Ik heb sinds kort koriander plantjes!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
BBQ is altijd goed en ik heb sinds kort tijm en rozemarijn plantjes. Eens proberen
Ik heb gewoon mijn eigen pepers!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort koriander plantjes!
Ze zijn vast al dood.
MI...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, wil de boel toch wel zoveel mogelijk afgewerkt hebben hoor
Awww, I love cute lil' peppers!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn eigen pepers!And there soooo cute
quote:
They're*quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, 'gewone'quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww, I love cute lil' peppers!
Mme Jeanette?
quote:
I love me some good analysequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Maar ja, ik ook, daarom ben ik nu ook heel voorzichtig met nieuw werk oppakken. Sterker nog, ik heb op dit moment geen taak, tenzij ik er één oppak. Dus ik ben nu bezig met 'analyse'.
Haal meteen ff wat te drinken dan, wil je?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]* missbehavin gaat zich even in een hoekje schamen
Ja hallo, ben ik hier de bediening?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haal meteen ff wat te drinken dan, wil je?
Eeeehmmm, ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo, ben ik hier de bediening?
Dit is vast retorisch bedoeld. Toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo, ben ik hier de bediening?
Ja, zo moeilijk is t allemaal niet. Het zijn maar 2 stappen in het keuze schema hoor.quote:
Keep on going babe.. eens zien of ik nog voor je ga kokenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk is t allemaal niet. Het zijn maar 2 stappen in het keuze schema hoor.
Heb ik boobs? JA
Ben ik dan bediening? JA
Klaar.
It ain't rocket science woman!
Ik ben niet vies van je, wink wink nudge nudge #nowgimmemysteakquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin rochelt even in de drankjes
*knippert met grote blauwe kijkerds, draait vinger in lange blonde krullen, lacht lief*quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Keep on going babe.. eens zien of ik nog voor je ga koken
Oiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin rochelt even in de drankjes
Nee ik val niet op valse wijvenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*knippert met grote blauwe kijkerds, draait vinger in lange blonde krullen, lacht lief*
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!Love me?
Do not make me kill your puppyquote:
You couldn't!quote:
Ja een vriend had het laatst over kruiden op de kooltjes gooien. Ik had er wel van gehoord maar nog nooit geprobeerd.quote:
Ik had ook een rode peper plant maar die is dood gegaan toen ik in Brazilie wasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
therequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rozemarijn is de shit jonguhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja een vriend had het laatst over kruiden op de kooltjes gooien. Ik had er wel van gehoord maar nog nooit geprobeerd.
I knowquote:
Ik zeg pleuren die hap.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I know
Maar jij zegt dus ook een bosje op kooltjes gooien?
Luie donder, Missb moet je drinken geven, ik en Barb moeten het vlees grillen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg pleuren die hap.
Alsof ik verstand heb van BBQ'en.
Dat doen de mannen voor mij.
Ik vreet wel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Luie donder, Missb moet je drinken geven, ik en Barb moeten het vlees grillen.
Je moet een feeder zoeken
quote:
Ik heb het even aangepast voor je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Luie donder, Missb moet je drinken geven, ik en Barb moeten het vlees grillen en ook drank gevoerd worden.
Je moet een feeder zoeken
Ja ja, ik heb mezelf al door de pek en veren geroldquote:
Waarom niet door de knoflookolie en rozemarijn en thijm, nu we het toch over de BBQ hebben? Samen met je vodka-consumptie wordt dat een heerlijk MissB Flambeequote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, ik heb mezelf al door de pek en veren gerold
Het zal ook eens niet uit de UK komen he? Stay classyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:33 schreef Belsezar het volgende:
Mits aantrekkelijk zeg ik goede trend!
[pic] Bruidsmeisjes in blote kont nieuwste hype
Classyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:33 schreef Belsezar het volgende:
Mits aantrekkelijk zeg ik goede trend!
[pic] Bruidsmeisjes in blote kont nieuwste hype
Daar weten ze hoe het moet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet uit de UK komen he? Stay classy
Let's not get carried away here...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet door de knoflookolie en rozemarijn en thijm, nu we het toch over de BBQ hebben? Samen met je vodka-consumptie wordt dat een heerlijk MissB Flambee
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het south park spelletje gekocht voor mijn lief en nu hoor ik steeds gegiegel uit zijn stoel komen
is het echt leuk ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het south park spelletje gekocht voor mijn lief en nu hoor ik steeds gegiegel uit zijn stoel komen
Nu moet je echt ophouden hoorquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn zusje had vroeger echt het karakter van Cartman![]()
Cartman is geniaalquote:
Zo vaak terug gekeken, ken hem uit mijn hoofd nuquote:
Ik zoek voor mijzelf een kalm klusje uit, waar ik ongeveer een halve dag voor nodig heb, en dat spreid ik uit over vandaag en morgen. Dan vakantiequote:Op woensdag 2 juli 2014 08:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle ICT-shit op het werk valt weer om.Hoera!
Tijd voor Fok! ende koffie!quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle ICT-shit op het werk valt weer om.Hoera!
Koffie! Is onnodig!quote:
Ik kon het ook niet laten gisteravond de wedstrijd nog af te kijken. En dan zul je altijd zien; verlenging.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koffie! Is onnodig!
(hoewel, zondag tot laat in de kroeg, maandag en dinsdag tot laat voetbal kijken..)
Ja, en dat was dus maandag ook al. Echt he, bijna alle wedstrijden 0-0 in de 80ste minuut. Billen bij elkaar voetbal. Heurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet laten gisteravond de wedstrijd nog af te kijken. En dan zul je altijd zien; verlenging.
Het is zeker leuk en spannend voetbal, alleen jammer dat het voor ons hier in Nederland zo laat afloopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat was dus maandag ook al. Echt he, bijna alle wedstrijden 0-0 in de 80ste minuut. Billen bij elkaar voetbal. Heurlijk.
Nou, eerlijk gezegd vond ik het spel van Argentinie niet echt billen bij elkaar voetbal.....quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat was dus maandag ook al. Echt he, bijna alle wedstrijden 0-0 in de 80ste minuut. Billen bij elkaar voetbal. Heurlijk.
Nee, maar van Zwitserland dan weer wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd vond ik het spel van Argentinie niet echt billen bij elkaar voetbal.....
Zaterdag Belgie - Argentinie, ik denk dat dat wel een mooie wedstrijd gaat wordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar van Zwitserland dan weer wel.
Ik heb zin in Frankrijk - Duitsland, Argentinië - België en Nederland - Costa Ricaquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zaterdag Belgie - Argentinie, ik denk dat dat wel een mooie wedstrijd gaat worden
Keuzes, keuzesquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb zin in Frankrijk - Duitsland, Argentinië - België en Nederland - Costa Rica
Maar ja, ik ben dan op een festival, en met een beetje geluk gooien ze de planning om dat ik iig NED-CRI kan kijken, maar zelfs dat is onzeker.
Slecht voor mn nachtrust ditquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is zeker leuk en spannend voetbal, alleen jammer dat het voor ons hier in Nederland zo laat afloopt.
Surfmuziekquote:
Ach, je hebt werkpaarden en sierpaarden he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Probleem is dat ik deze shit weer op mag lossen.
Bierpaarden!quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, je hebt werkpaarden en sierpaarden he?
FRA-DUI > groove pop, dus voetbalquote:
Als ik zo een beetje naar haar tweets kijk, denk ik vrijwel meteen: fakequote:Op woensdag 2 juli 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ].
maar zwarte piet is aanstootgevend natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ].
maar zwarte piet is aanstootgevend natuurlijk.
Kan niet anders.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zo een beetje naar haar tweets kijk, denk ik vrijwel meteen: fake
Maar ook dan ben je trieste josti die alleen goed is om mest te zijn.quote:
Ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
AHA! Maar deze zou jij niet draaien HW, kan niet
De eerste zin maakte me net niets enthousiaster dan het verhaal wat volgde.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:27 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb besloten vrijdag te gaan vleesfeesten.
Net wat vrienden uitgenodigd, 2 flessen cachaca worden meegenomen, stuk picanha van 2 kilo besteld bij het lokale braziliaanse winkeltje, nog wat worst halen en ribbetjes. Nog wat speklapjes en hamburgers voor de hollanders.
Ik heb er nu al zin in
He hequote:Op woensdag 2 juli 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook.
Als het publiek het zou willen he, niet uit mezelf.
In de (natuurlijk gay) kroeg wordt heel vaak de frozen remix gedraaid.quote:
*proest* Geweldigquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste zin maakte me net niets enthousiaster dan het verhaal wat volgde.
Ja, de hardstyleversie? Zo coolquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de (natuurlijk gay) kroeg wordt heel vaak de frozen remix gedraaid.
Ga ik LOS jonguh, LOS!!!!!!!!
Let it gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Hmm, ligt eraan in welke context de foto genomen is. Ik weet sowieso dat er in Afrika heel andere rouw rituelen bestaan dan hier.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ook dan ben je trieste josti die alleen goed is om mest te zijn.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, mijn Belgische collega's zijn door t dolle heen.
In rode outfit
Dat ding wat dan door hoort te gaan voor humor ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm, ligt eraan in welke context de foto genomen is. Ik weet sowieso dat er in Afrika heel andere rouw rituelen bestaan dan hier.
Tenzij je de 'grap' an sich bedoelt, want die is inderdaad te sneu voor woorden.
Ja die had ik al doorgestuurd aan zequote:
Wij moeten eerst nog zelf winnen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:00 schreef stbabylon het volgende:
En wat denken jullie, worden de Belgen door de Argentijnen of door ons naar huis gestuurd?
Eerst zien, dan gelovenquote:
Ik heb geen enkel team gezien dat extreme indruk maakte en dat is doorgegaan naar de 1/4. Ook zeker CRI niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Het moet nu echt vanaf minuut 1 beter hoor, je komt er niet elke keer mee weg om op achterstand te komen.
Argentinie speelt zo kut, die verdienen het gewoon om door Belgie verslagen te worden. Imho.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:00 schreef stbabylon het volgende:
En wat denken jullie, worden de Belgen door de Argentijnen of door ons naar huis gestuurd?
En dan de Belgen door onsquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Argentinie speelt zo kut, die verdienen het gewoon om door Belgie verslagen te worden. Imho.
Ik hoop het, want onze Belgische collega's hebben beloofd dan te trakteren op Belgische frietenquote:
Oe, lekkahquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het, want onze Belgische collega's hebben beloofd dan te trakteren op Belgische frieten
Je eigen risico is 500e?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:11 schreef Sinceria het volgende:
Hmmmz, rekening zorgverzekering gehad; een behoorlijk stuk hoger dan mijn eigen risico. Met de mededeling dat ze die 500 euro wel even gaan afschrijven binnen 14 dagen. Succes.
Zelfgemaakt zelfs, bij een van hen thuis. Dus Nederland MOET winnen!quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oe, lekkah
En wat als België wint? Wat krijgen zij dan?
Stroopwafelsquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfgemaakt zelfs, bij een van hen thuis. Dus Nederland MOET winnen!Indien Nederland verliest gaan we proberen om een tonnetje Hollandse Nieuwe hierheen te halen. Weet niet of dat lukt
Zo niet, dan maken we stroopwafels
Nadeel is dat als ons team zo gaat denken, ze meestal verliezenquote:
Nonsens, ze zijn gewoon heul goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nadeel is dat als ons team zo gaat denken, ze meestal verliezen
Arrogante overmoedige kutjes. Bij mexico gingen ze ook pas voetballen toen ze achter stonden.
Kijk mij voetbal praten
Nee, de verplichte 350 euro, maar kennelijk heb ik ook zorg verbruikt die daar niet onder valt? Ik snap niet helemaal waar het bedrag vandaan komt, ik ging er eigenlijk van uit dat ik niet boven die 350 uit zou komen.quote:
We mogen dan wel het hoogste doelsaldo hebben diot WK, maar ook de meeste overtredingen (bestraft en niet bestrafte). Ik weet niet of je dat onder "goed spel" kan scharenquote:
Alles wat je moet doen om te winnen dat lukt is goed spelquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We mogen dan wel het hoogste doelsaldo hebben diot WK, maar ook de meeste overtredingen (bestraft en niet bestrafte). Ik weet niet of je dat onder "goed spel" kan scharen
Juist, het is best mogelijk dat we nog van Costa Rica verliezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nadeel is dat als ons team zo gaat denken, ze meestal verliezen
Arrogante overmoedige kutjes. Bij mexico gingen ze ook pas voetballen toen ze achter stonden.
Kijk mij voetbal praten
De twee lelijkste kleuren uit het spectrum. Oh nee wacht, roze zit niet eens in het spectrumquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik hoop natuurlijk wel dat we winnen!
Maakt t roze zaterdag feestje ook meteen een stuk leuker zaterdag. Oranje en Roze hand in hand, ook al vloekt t als de tering.
Natuurlijk is dat mogelijk, maar is het waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Juist, het is best mogelijk dat we nog van Costa Rica verliezen.
Voor ons welquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De twee lelijkste kleuren uit het spectrum. Oh nee wacht, roze zit niet eens in het spectrum
Het schijnt dat sportief en sport niets met elkaar te maken hebben iddquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles wat je moet doen om te winnen dat lukt is goed spel.
Ik maak me meer zorgen over het feit dat De Jong eruit ligtquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We mogen dan wel het hoogste doelsaldo hebben diot WK, maar ook de meeste overtredingen (bestraft en niet bestrafte). Ik weet niet of je dat onder "goed spel" kan scharen
Nope, alles is toegestaan in de liefde, oorlog en voetbalquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het schijnt dat sportief en sport niets met elkaar te maken hebben idd
Ik weet niet of die kan voetballenquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over het feit dat De Jong eruit ligt
Zolang jullie het niet over het kleurenspectrum hebben, vind ik het primaquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor ons welWant de naam van ons nieuwe feest.
[ afbeelding ]
Tuurlijk welquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang jullie het niet over het kleurenspectrum hebben, vind ik het prima
Ja, snap ik, en vind ik ook cool, ECHTERquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk welAlles!
Maar roze zaterdag is niet van ons he. Daar zijn we semi onderdeel van. Dus bij ons geen roze, maar gewoon alle kleuren en geaardheden. T hele spectrum en niet 1 selectief.
Jarenlang voor geknokt, roze is geen kleurquote:Magenta is een extraspectrale kleur. Magenta is een kleur die niet voorkomt in het elektromagnetisch spectrum. De zuivere kleur magenta kan slechts worden verkregen door gelijke hoeveelheden van rood en blauw licht te mengen: magenta licht bestaat niet. De tinten van de extraspectrale sector lopen van fuchsia (met meer rood licht), over roze naar paars (met meer blauw licht).
Magenta is geen roze, barbaar!!!!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, snap ik, en vind ik ook cool, ECHTER
[..]
Jarenlang voor geknokt, roze is geen kleur
50-50 schat ik. Mochten we door gaan dan zie ik ook liever Argentinië als tegenstander dan de Belgen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mogelijk, maar is het waarschijnlijk
Ja, daar klopt dus geen ene fuck van, want waar is taupe?quote:
Ik heb een betere vraag:quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daar klopt dus geen ene fuck van, want waar is taupe?
Taupe is de aanduiding van een kleur ontleend aan het Frans, tevens refereert het aan de vachtkleur van de mol (Talpa europaea). Het is een grijs-bruine tint, veelvuldig gebruikt om de kleur van kleding en stoffen aan te duiden. Het wordt ook gebruikt in plaats van de aanduiding leverkleur.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een betere vraag:
wat is taupe?
bruin dusquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Taupe is de aanduiding van een kleur ontleend aan het Frans, tevens refereert het aan de vachtkleur van de mol (Talpa europaea). Het is een grijs-bruine tint, veelvuldig gebruikt om de kleur van kleding en stoffen aan te duiden. Het wordt ook gebruikt in plaats van de aanduiding leverkleur.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Taupe
Precies. Er klopt geen hol van.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aardbeien zijn roze?![]()
Mijn wereld, wat doe je!![]()
![]()
Zoiets ja, bijna.quote:
Roze is licht-magentaquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Magenta is geen roze, barbaar!!!!!
En je kan maar ergens jarenlang voor knokken
Ach fuchsia you!quote:
In die van mij past mijn werklaptop nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik zoek een coole messengerbag, help mij oh geliefde slowchatvrienden.
http://www.beslist.nl/pro(...)oires~457523/page_8/
3e rij, 3e van links?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Van jouw site:quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
quote:
Ze was één van de weinige die toentertijd Engels kon, ik weet het zeker!quote:
In die van mij ook niet. Ik heb ene bruin (geen taupe) leren vintage messenger bag... toen hadden ze nog geen laptopsquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In die van mij past mijn werklaptop niet
Bijna, maar dan iets minder "heb jij probleem? qua modelquote:
Die kan heel goed voetballen, een van de topspelers van het teamquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze was één van de weinige die toentertijd Engels kon, ik weet het zeker!
Wil u een stekkie, een stekkie, een stekkie
Wil u een stekkie van de fuchsia
Heb u een plekkie, een plekkie, een plekkie
Heb u een plekkie voor de fuchsia
Het is een makkelijke plant
Hij eet als 't ware uit de hand
Een beetje mest, een beetje zon
Hij doet het best op het balkon
Ik geef een stekkie, een stekkie, een stekkie
En als ik 's avonds op visite ga
Dan breng ik overal geluk
Ik geef een stekkie van de fuch
Ik geef een stekkie van de fuchsia
Van de fuch, fuch, fuchsia
Iedereen in de stad
Heeft al een stekkie van de fuchsia gehad
Meneer De Wacht
Op nummer acht
Heeft al drieëntwintig stekkies grootgebracht
Wil u een stekkie, een stekkie, een stekkie ...
Geen huis in de straat
Waar niet een fuchsia te bloeien staat
Juffrouw Beth
Uit de flat
Heeft een roze fuchsia op haar toilet
Wil u een stekkie, een stekkie, een stekkie
Nee. Nou ja. Er was 1% twijfelquote:
Over infantiel en retro gesproken, ik heb deze nog thuis:quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje infantiel, maar wel weer lekker retro.
Nickolson????quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Nou ja. Er was 1% twijfelJe bent ZO veranderd!
Ja, ik heb ook nog wel iets "grappigs" maar het moet wel een beetje kunnenquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over infantiel en retro gesproken, ik heb deze nog thuis:
[ afbeelding ]
Oke, serieus dan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Maar serieus, ik ben hier heel slecht in.
Dat zijn die leren dingen toch? Die vind ik wel mooi opzich, maar zijn die niet loeizwaar? Ik ga er een macbook Air of iPad in meenemen, dus ding moet wel lekker licht zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, serieus dan.
Ik vind de volgende leuk van die site:
ECHT GODVERKUT wat een irritante site om de foto hier neer te zetten!
Laat me gewoon die URL van die JPG kopieren man!
Dus.
Adem in, adem uit.
Visconti Hunter Leo Messenger (oil tan)
Laptoptas Knomo Troon Slim Messenger Olive 13 inch
Visco.....
Nou eigenlijk dus al die visconti's
Zijn idd die leren dingen. Geen idee of ze zwaar zijn, maar sowieso wel stevig ook lijkt me.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn die leren dingen toch? Die vind ik wel mooi opzich, maar zijn die niet loeizwaar? Ik ga er een macbook Air of iPad in meenemen, dus ding moet wel lekker licht zijn.
Die vind ik best tofquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog wel iets "grappigs" maar het moet wel een beetje kunnen.
[ afbeelding ]
Toch nog met een beetje geek erin.
Ik herken het geekding er niet in, vast dat logoquote:
ja, dat lijkt me dan ook. Maar het moet voor mij echt geen burden zijn onderwegquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn idd die leren dingen. Geen idee of ze zwaar zijn, maar sowieso wel stevig ook lijkt me.
Ik heb dara toch geen verstand van?Ik heb jaren met een half kapotte pizza courier bag lopen.
![]()
Assassins Creed Logoquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herken het geekding er niet in, vast dat logo
Ik vind persoonlijk die witte niet zo mooi. Wordt ook snel grauw en vies, wit. Van deze drie vind ik de derde de beste optie. Die ene retro die je eerder plaatste vind ik de leukste en het beste bij je passen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1,2,3? Alle 3?.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog wel iets "grappigs" maar het moet wel een beetje kunnen.
[ afbeelding ]
Toch nog met een beetje geek erin.
Verrassendquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Die wilde zoonlief zó graag hebben
Hij heeft de portemonnee alquote:
Hier, kan hij een nieuwe outfit aanschaffen: https://www.musterbrand.com/collections/assassin-s-creedquote:
Ik word toch wel erg geil van de Dia jacket...quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier, kan hij een nieuwe outfit aanschaffen: https://www.musterbrand.com/collections/assassin-s-creed
Hmm, ms beter die site maar blokkerenquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier, kan hij een nieuwe outfit aanschaffen: https://www.musterbrand.com/collections/assassin-s-creed
quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, ms beter die site maar blokkeren
Veel van de coats daar hebben maar heel subtiele logo's, dat vind ik wel prettigquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat soort dingen vind ik ook allemaal wel cool, maar dat ga ik echt nooit dragen denk ik.
Ik heb een te ouderwetse smaakquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat soort dingen vind ik ook allemaal wel cool, maar dat ga ik echt nooit dragen denk ik.
Ik vind t los van het geek-ding ook gewoon een mooie jas eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ook een geek-item gezien waar ik een stijve pener van kreeg
[ afbeelding ]
Maar goed, weet niet of het mij staat en voor ¤249 neem ik dat risico niet.
(Diablo III)
Ik vind ze alle drie niksquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
De bovenste vind ik maar zo-zo. De andere twee zijn top.
Ja best wel. En een bijzonder model. Maar goed, mijn bierbuik in zo'n jas, weet niet. En omdat hij zo bijzonder is, kan ik het ook niet even ergens proberen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t los van het geek-ding ook gewoon een mooie jas eigenlijk.
Ik ookquote:
Oke. Koop ik hem wel. Al kan diablo me gestolen worden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja best wel. En een bijzonder model. Maar goed, mijn bierbuik in zo'n jas, weet niet. En omdat hij zo bijzonder is, kan ik het ook niet even ergens proberen.
Doe wel even in XL, kan ik hem bij jou passenquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke. Koop ik hem wel. Al kan diablo me gestolen worden.
Misschien dat ik t logo er dan af haal of zo
Probeer je nou in m'n kleren te komen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe wel even in XL, kan ik hem bij jou passen
Vast welquote:
Zelfs hier verlengingenquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Goed zover hebben ze allemaal een +1 en een -1 gekregen.
De bruine is te "kussen-achtig", de witte inderdaad heel snel grauw en smoezelig en de onderste lijkt op iets wat je gratis bij de laptop zou krijgen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze ook al:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
Als jullie zo graag geld willen uitgeven maar niet kunnen kiezen waaraan mogen jullie ook wel gewoon dingen voor mij kopen hoor
Ik heb deze echt nodig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze ook al:geen probleem als je single zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
Als jullie zo graag geld willen uitgeven maar niet kunnen kiezen waaraan mogen jullie ook wel gewoon dingen voor mij kopen hoor
Ik heb deze echt nodig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze ook al:En ik wil met vakantie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Je moet je vrouwen niet kopen!quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen probleem als je single zou zijn.
Ik wil neuken!quote:
Ik wil best even een paar dagen mijn vriend dumpen als jij dan die dingen voor mij koopt hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen probleem als je single zou zijn.
Je moet altijd alle vrouwen kopen.quote:
Thank God I'm gay.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil best even een paar dagen mijn vriend dumpen als jij dan die dingen voor mij koopt hoor
Alsof je daarna nog teruggaatquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil best even een paar dagen mijn vriend dumpen als jij dan die dingen voor mij koopt hoor
Je laptop case?quote:
Once you go Heatwave......quote:
Maar hij koopt niet die jurkjes voor je schijnbaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
Pfff je kunt niet leuker zijn dan mijn lief hoor. Dat bestaat gewoon niet. Mijn lief is het einde
Als ik zou zeuren wel hoor, maar daar zijn andere mannen voorquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hij koopt niet die jurkjes voor je schijnbaar
Je kent alle biljoenen andere mannen op deze aardkloot?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
Pfff je kunt niet leuker zijn dan mijn lief hoor. Dat bestaat gewoon niet. Mijn lief is het einde
Persoonlijk zo te horenquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kent alle biljoenen andere mannen op deze aardkloot?
Ik doe al jaren mijn best om zo veel mogelijk mannen te leren kennenquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kent alle biljoenen andere mannen op deze aardkloot?
Ik vind 1 wel tof. 2 een beetjequote:Op woensdag 2 juli 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
en vrijdagquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil morgen niet ook nog moeten werken
Nouja opzich wel, behalve als die gek uit Hengelo er weer is, want die is altijd geneigd op mijn plek te zittenquote:
Die zit dan vast in een ander diep donker hoekje van fok te klagen dat er iemand op zijn vaste flexplek zitquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja opzich wel, behalve als die gek uit Hengelo er weer is, want die is altijd geneigd op mijn plek te zitten
Hij is hier maar 1x per week max, dus hij heeft niets te klagen. Maar opzich heeft ongeveer iedereen wel z'n plekje gevonden, enkel ziet nog niet iedereend at inquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
Die zit dan vast in een ander diep donker hoekje van fok te klagen dat er iemand op zijn vaste flexplek zit
Zodat Cue_ d'r rug flexibel blijft, dat bedoelt ze ermeequote:
Dat ben ik vaak ook wel. Behalve als hij komt (wat ik van tevoren niet weet). En vandaag moest ik eerst langs Sassenheimquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon zorgen dat je er het eerst bent.
quote:
Hopen dat de managers er hun hele leven last van blijven houden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Net te horen gekregen dat een van de mensen die er uit moest met de reorganisatie vannacht zelfmoord heeft gepleegd.Toch altijd wel rare situaties. Nou was hij sowieso al niet helemaal happy de peppy en onder behandeling en zo. Is hier al een keer met de ambulance onder dwang weggevoerd, maar toch. Reacties als "Ja, dat zal wel de druppel zijn geweest, dat ontslag" zijn onvermijdelijk.
Hoezo dat nou weerquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Hopen dat de managers er hun hele leven last van blijven houden.
Dat is natuurlijk je reinste bullshit hequote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hopen dat de managers er hun hele leven last van blijven houden.
Managers.
jezusquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Net te horen gekregen dat een van de mensen die er uit moest met de reorganisatie vannacht zelfmoord heeft gepleegd.Toch altijd wel rare situaties. Nou was hij sowieso al niet helemaal happy de peppy en onder behandeling en zo. Is hier al een keer met de ambulance onder dwang weggevoerd, maar toch. Reacties als "Ja, dat zal wel de druppel zijn geweest, dat ontslag" zijn onvermijdelijk.
Nee hoor, dan weten die hielenlikkende elleboogduwers weer eens dat het niet alleen maar om hun eigen hachje en targets gaat maar dat je met de levens van mensen speelt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je reinste bullshit he
Heatwave, je lult echt onzin op dit moment. Het spijt me.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dan weten die hielenlikkende elleboogduwers weer eens dat het niet alleen maar om hun eigen hachje en targets gaat maar dat je met de levens van mensen speelt.
Cru, absoluut, maar ik noem het een klein positief randje aan zo'n kutsituatie.
Denk dat die mensen ook erg goed weten dat het om mensen gaat. dAt ze het allemaal niet al te erg vinden, nee dat klopt, dat ze niet allemaal zo over komen, nee dat klopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, dan weten die hielenlikkende elleboogduwers weer eens dat het niet alleen maar om hun eigen hachje en targets gaat maar dat je met de levens van mensen speelt.
Cru, absoluut, maar ik noem het een klein positief randje aan zo'n kutsituatie.
Perhaps, maar nee, ik heb in mijn hele carriere maar heel weinig goeie managers meegemaakt, directieleden ok, maar dat walgelijke middelmanagement, echt ik zal er geen traan om laten als dat morgen allemaal stuk voor stuk kapotvalt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heatwave, je lult echt onzin op dit moment. Het spijt me.
Je weet helemaal niet hoe t management er mee om is gegaan met zijn ontslag, noch hoe de gemoedstoestand van die man was, noch wat een druppel geweest kan zijn, noch OF er een druppel nodig was, dus dit is wel heel makkelijk vingertje wijzen he? Het grote boze management in de ivoren toren. Dat jij blijkbaar een kut management hebt wil niet zeggen dat alle managers eikels zijn.
Echt. Grote onzin wat je nu bazelt. Sorry.
Het was 1 van de velen die eruit moesten, vanwege een reorganisatie, 1 keer raden wie daar AL-TIJD en overal buiten vallen? Precies, de managementratten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Al was het de druppel, hadden ze hem dan maar moeten aanhouden want stel je voor dat hij zelfmoord pleegt? En een ander eruit gooien die veel beter werk verricht?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perhaps, maar nee, ik heb in mijn hele carriere maar heel weinig goeie managers meegemaakt, directieleden ok, maar dat walgelijke middelmanagement, echt ik zal er geen traan om laten als dat morgen allemaal stuk voor stuk kapotvalt.
Dus ik blijf lekker bij mijn mening, moge het vele depressies en kapotgelopen "carrieres" door schuldgevoelens opleveren.
Je kan er trouwens niet iemand uitgooien als ze in de ziektewet zitten, dus dan krijg je dat ze therapeutisch blijven werken tot het moment van hersteld melden, en dan gaan ze er alsnog uit met een regeling. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Al was het de druppel, hadden ze hem dan maar moeten aanhouden want stel je voor dat hij zelfmoord pleegt? En een ander eruit gooien die veel beter werk verricht?
Mag jij vinden, ik heb in mijn hele leven nog nooit beter geprobeerd te worden over de ruggen van andere collega's.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind van die barricade blue collars met zo'n ongefundeerde mening net zo erg als managers die mensen als nummers behandelen. Het zijn beide niet nadenkende mongolen die voor hun eigen hachje het hardst roepen. BEIDE.
Je lult compleet ongefundeerd in mijn situatie, want er is heel veel management uitgevlogen hier. Soms zijn er zelfs managers die het de hele dag hun personeel moeten vertellen... en aan t einde van de dag zelf binnengeroepen worden en t zelf te horen krijgen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was 1 van de velen die eruit moesten, vanwege een reorganisatie, 1 keer raden wie daar AL-TIJD en overal buiten vallen? Precies, de managementratten.
Ik ben nog steeds niet klaar voor voor die andere studiequote:
Om taart aan te snijden natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Oja, gister heeft er bij m'n moeder op het werk iemand met een mes lopen zwaaien
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Dat moet toch ook op Fok!?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Ang3l het volgende:
maar je bent zoals gewoonlijk weer eens extreem zwart wit.
"Jij! JIJ bent de schuldige! Het grote boze management!"quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag jij vinden, ik heb in mijn hele leven nog nooit beter geprobeerd te worden over de ruggen van andere collega's.
Ja, dat heb ik vaker gehoord. Iemand die geen uur kon werken maar wel een paar keer per jaar met de kinderen op vakantie ging, en die wel doorbetaald werd, en de rest maar harder werken want er was ook geen geld voor een tijdelijke vervangerquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan er trouwens niet iemand uitgooien als ze in de ziektewet zitten, dus dan krijg je dat ze therapeutisch blijven werken tot het moment van hersteld melden, en dan gaan ze er alsnog uit met een regeling. Maar dat terzijde.
Nog niet klaar voor die andere studie? Wat wil je hierna gaan doen dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet klaar voor voor die andere studie![]()
Super irritant
Sorryquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vaker gehoord. Iemand die geen uur kon werken maar wel een paar keer per jaar met de kinderen op vakantie ging, en die wel doorbetaald werd, en de rest maar harder werken want er was ook geen geld voor een tijdelijke vervanger
Ja, euh....geef eens wat meer info danquote:
Prima.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Jij! JIJ bent de schuldige! Het grote boze management!"
Heel kinderachtig dit. Dat jij denkt dat hogerop komen alleen maar over de rug van een ander kan, zegt meer over jou dan over je eventuele boze baas. Sorry.
Het is geen persoonlijke vriend of zo van mij, collega van een andere afdeling. Dus had er verder geen band mee (ik kan zeggen: het was een nummertje, want ook ik ben managementquote:
Ja er zijn natuurlij altijd mensen die weer misbruik gaan maken van die regel inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vaker gehoord. Iemand die geen uur kon werken maar wel een paar keer per jaar met de kinderen op vakantie ging, en die wel doorbetaald werd, en de rest maar harder werken want er was ook geen geld voor een tijdelijke vervanger
Oh ik bedoelde metquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog niet klaar voor die andere studie? Wat wil je hierna gaan doen dan?
+1quote:
Daarom zei ik ook sterktequote:Op woensdag 2 juli 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is geen persoonlijke vriend of zo van mij, collega van een andere afdeling. Dus had er verder geen band mee (ik kan zeggen: het was een nummertje, want ook ik ben management). Maar zo'n bericht laat je idd ondanks dat toch niet koud.
Het is jammer en onbegrijpelijk te zien dat sommige mensen het in hun hoofd zo moeilijk hebben. Dat zal een buitenstander nooit snappen, vooral ook omdat er aan de buitenkant niets te zien is/was. Daar kan je nog zo goed op in proberehn te spelen, maar als de persoon in kwestie volhoud dat er niks is... dan kun je weinig.
Ah zo. Succes ermee dan, je kunt het!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde met
Ik deed 2 studies tegelijk
1 is klaar (morgen papiertje halen) en 1 is bijna klaar
Ik moet nog iets aanpassen aan een stuk maar ik krijg de docent maar niet te pakken dus ik weet niet wat hij wil dat ik verbeter
Vet kut want ik wilde heel graag morgen echt de deur daar achter me dicht doen
Ik doe mee. Niet vanwege managers, dood of levend, maar vanwege de Champagne. Zo ben ik dan weer welquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima.
Mochten ze mogen allemaal creperen kan je mij op de bar vinden met een fles Moet in mijn bek.
Misschien had ik er toch een band mee, want hij zag engelenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook sterkte
Zelfmoord in je omgeving raakt volgens mij altijd. Ook al had je niet veel met degene die overleden is
Ja ik kan het inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah zo. Succes ermee dan, je kunt het!
Ja, uiteraard is het wederom zwart wit. Maar de kern van mijn mening staat, in 90% van de gevallen is zo'n tussenmanagerlaag echt totaal overbodig, onproductief en demotiverend.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
+1
Valt me zwaar tegen.
Ik wist dat ie zwartwit was, maar dit "alle managers mogen doodvallen en creperen" vind ik ECHT daadwerkelijk te triest voor woorden. Ik ga er dan ook maar over ophouden.
Ook al is dat zo.. dan nog hoef je ze niet allemaal de dood in te wensen.. Komop zegquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
in 90% van de gevallen is zo'n tussenmanagerlaag echt totaal overbodig, onproductief en demotiverend.
Naar de hel dan, lekker belangrijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook al is dat zo.. dan nog hoef je ze niet allemaal de dood in te wensen.. Komop zeg
JAWEL!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook al is dat zo.. dan nog hoef je ze niet allemaal de dood in te wensen.. Komop zeg
Daar ging ik al heen vanwege m'n geaardheid, maar nu dus ook vanwege mijn baan. Thanks!quote:
Heb jij even pechquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste zin maakte me net niets enthousiaster dan het verhaal wat volgde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |