Bediening was wel aardig hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:09 schreef J-Q het volgende:
Waar was je naar Cubanita? Sommigen zijn best wel aardig hoor.
Hahhaha het was niet Alphenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:14 schreef Flitskikker het volgende:
La Cubanita Alphen
Alsof het "behang" door peuterspeelzaalkinderen is verzorgd:
https://maps.google.nl/ma(...)XiILwDw&ved=0CAwQoB8
Alphen valt nog mee vergeleken met de vestiging waar ik was maar dat plafond in Alphen ziet er ook niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Dat is het zeker....quote:
Ja maar waarom staat een klacht over tapas die je niet eet toch betalen voor 2.50... Als je onbeperkt hebt betaal je toch altijd één prijs voor onbeperkt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
Wat verwacht je dan bij een all you can eat?
Nee die was het ook niet...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:51 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.lacubanita.nl/den-haag#.U7K85_l_uSo Hier zat TS
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef mokkiemok het volgende:
in Gouda zit ook een leukeGoudaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar dat is buffet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar waarom staat een klacht over tapas die je niet eet toch betalen voor 2.50... Als je onbeperkt hebt betaal je toch altijd één prijs voor onbeperkt?
Althans bij de chinees betaal ik voor het buffet ook een vaste prijs, ook al eet ik de foe yong hai niet....
Overigens nog nooit gehoord van deze tent.
Oh ja maar dat vind ik wel goed, anders gaan lui vollop dingen bestellen en opscheppen die ze niet op eten en dat is zonde toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar dat is buffet.
Bij tapas mag je onbeperkt bestellen. Als je iets besteld en je eet het vervolgens niet op moet je 2,50 betalen. Is ook zo met onbeperkt sushi.
Daarom hebben ze dat ook verzonnen. En omdat Nederlanders gierig zijn, die bestellen zoveel mogelijk omdat het onbeperkt isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ja maar dat vind ik wel goed, anders gaan lui vollop dingen bestellen en opscheppen die ze niet op eten en dat is zonde toch?
In Alkmaar is hij inderdaad erg goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:17 schreef J-Q het volgende:
In Alkmaar is de Cubanita best wel goed. En erg leuke meiden die daar werken
said nobody everquote:
Marokko gaat het inlijven net zoals Rusland de Krim eigen heeft gemaaktquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gouda? Valt dat nog onder Nederland?
In la cubanita of Gouda ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ken al 3 mensen die er zijn overleden.
Omg je hebt het goed geraden hoe weet je dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef slaveloos het volgende:
Was vast dat pijpenlaatje in Leiden wat een baggertent is dat
Ligt aan welke buurt je woont :$quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gouda? Valt dat nog onder Nederland?
Haha heeel verstandig snap niet dat die tent in Leiden nog bestaat en zo populair isquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef slaveloos het volgende:
Ik ben er een keer na 10 minuten weggegaan
De restaurants die ervoor in dat pand hebben gezeten waren ook niks, pand is niet geschikt voor eten, zou beter een kroegie kunnen zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Haha heeel verstandig snap niet dat die tent in Leiden nog bestaat en zo populair is
Wilde net zeggen. Zeker nu met de Ramadan lig je alleen maar te slapen zekerquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Denken dat ik überhaupt buiten mijn zolderkamer kom
Heb mijn voorraad harira al via de interne bezorging geregeld (mijn moeder dus). Ik at toch bijna nooit, kan ik net zo goed vasten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Zeker nu met de Ramadan lig je alleen maar te slapen zeker
Denken dat ik geen planten en laboratorium in mijn zolderkamer hebquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Een zolder hebben en het niet gebruiken voor planten
Hariraquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb mijn voorraad harira al via de interne bezorging geregeld (mijn moeder dus). Ik at toch bijna nooit, kan ik net zo goed vasten.
Brik? Briouates bedoel jequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:10 schreef ntm het volgende:
[..]
HariraIk eet met ramadan altijd mix tussen Tunesisch & Marokkaans eten
Ken je brik?
Ah, ik ben er nooit geweest maar vorig jaar wel steeds gehoord 'ja bij La Cubanita gegeten, was leuk' van bepaalde vrouwen weer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:14 schreef Flitskikker het volgende:
La Cubanita Alphen
Alsof het "behang" door peuterspeelzaalkinderen is verzorgd:
https://maps.google.nl/ma(...)XiILwDw&ved=0CAwQoB8
het ging om kroketten met kaasquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:37 schreef Kapsalon het volgende:
Terechte klacht, cubanita is een paupertent. Eigenlijk wel vreemd dat TS zich er niet thuis voelt.
btw ts, hindoes eten toch geen vlees?
oja typisch leids probleem weerquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef slaveloos het volgende:
[..]
De restaurants die ervoor in dat pand hebben gezeten waren ook niks, pand is niet geschikt voor eten, zou beter een kroegie kunnen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |