SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaWees jezelf, er zijn al anderen genoeg!
Had ik ook nog niet gezien...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:45 schreef D-B het volgende:
Ik zie nu voor het eerst dat er een gat in de loods is gemaakt voor de camera richting terras.
[ afbeelding ]
wordt jij alleen gestraft of iedereen?quote:
die heeft vast nat gelegen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:50 schreef renevanlaaren het volgende:
voorlopig gaat er niks gebeuren denk ik,ga maar even sporten.
zo lot al uit bed
en gtst kijk ik ook niet dus..........moet ik nu afhaken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:49 schreef beequeen het volgende:
Ome Sjon noemt het ook geen realityshow meer maar een soap met echt mensen. Vergelijkbaar met GTST.
Nuff said.
Daar zou ook de aanbouw met de tweede keuken komen.quote:
Ja je zal maar motten toegeven dat compleet mislukt is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:49 schreef beequeen het volgende:
Ome Sjon noemt het ook geen realityshow meer maar een soap met echt mensen. Vergelijkbaar met GTST.
Nuff said.
Even u bedanken voor de Vanessa video,ik vind het FORMIDABLE ! de muziek pas zeker goed bij,ik hoor in soms Vanessa accent..Merci René.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:50 schreef renevanlaaren het volgende:
voorlopig gaat er niks gebeuren denk ik,ga maar even sporten.
zo lot al uit bed
whow, dat zou het hoogtepunt van de dag wel eens kunnen worden.quote:
In ieder geval duurzaam voor de kraan, slijt die niet zo snel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:53 schreef schizolientje het volgende:
Rienk laat gewoon de kraan lekker lopen tijdens het scheren
Is voor later.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Nico nu 'n "jurkje" gemaakt van dat schildersdoek![]()
Kan ze het misschien wat laten opfleuren door Billy van Gogh
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:55 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Is voor later.
Dan gaat ie utopia door op een zilveren schaal met een rooie bloedvlek.
Bewijs dat ze nog maagd was.
Ja kind leeft zich helemaal in.quote:
van mij ook. staat die bek tenminste stil.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:58 schreef Kaleddi het volgende:
Van mij mag Lot nog een paar uurtjes gaan slapen
Misschien moet je als makers van zo'n show ook wel een beetje geluk hebben. Dat er iets ontstaat in zo'n groep. Dat iemand zich ontpopt als een aanjager van de hele bende daar. Ik bedoel: Huub kwam DGK binnen als een tamelijk grijze muis. Een telefoonverkoper, net als Ruud. Na een paar weken getreiter besloot hij het roer om te gooien en frontaal in de tegenaanval te gaan. Dat pakte wonderwel goed uit. Vooral door die eerste periode waarin hij zo geziekt werd, bouwde hij een enorme gunfactor op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nou ja, bij DGK lukte het toch ook? Die gingen ook een jaar uit de maatschappij.
Zij waren ook echt kleurrijker.
"Compleet mislukt?"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:52 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ja je zal maar motten toegeven dat compleet mislukt is.
Eerst zat daar dat aquariumraam naar buiten. Je kan dat nog zien aan de rechthoekige plaat waar de camera inzit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:45 schreef D-B het volgende:
Ik zie nu voor het eerst dat er een gat in de loods is gemaakt voor de camera richting terras.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:00 schreef Copycat het volgende:
Van alle vervangUtopianen is die Colinda toch met stip de slechtste. En de stomste, irritantste en nuttelooste. Wat een nietszeggend mens.
Met de laatste zin dek je de hele lading.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moet je als makers van zo'n show ook wel een beetje geluk hebben. Dat er iets ontstaat in zo'n groep. Dat iemand zich ontpopt als een aanjager van de hele bende daar. Ik bedoel: Huub kwam DGK binnen als een tamelijk grijze muis. Een telefoonverkoper, net als Ruud. Na een paar weken getreiter besloot hij het roer om te gooien en frontaal in de tegenaanval te gaan. Dat pakte wonderwel goed uit. Vooral door die eerste periode waarin hij zo geziekt werd, bouwde hij een enorme gunfactor op.
Jaap hetzelfde verhaal. Na DGK bleek wel dat het eigenlijk een zieke, zielige man is, maar zijn performance in die villa was kijkcijfertechnisch top.
En zo'n Natááásiááá dan. Schot in de roos.
In deze groep ontstáát niets. De status quo wordt angstvallig gehandhaafd. Een nieuweling die zegt dat er gejat en gefraudeerd wordt, die moet zijn bek houden want het is niet gezellig dat hij dat roept.
Verder zitten er te veel dommige, oninteressante mensen in, zonder enig potentieel.
En ze zijn er nog trots op ook. Billy zei het vorige week treffend. "Ze proberen van alles, maar wij als groep zijn gewoon te relaxed. "quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moet je als makers van zo'n show ook wel een beetje geluk hebben. Dat er iets ontstaat in zo'n groep. Dat iemand zich ontpopt als een aanjager van de hele bende daar. Ik bedoel: Huub kwam DGK binnen als een tamelijk grijze muis. Een telefoonverkoper, net als Ruud. Na een paar weken getreiter besloot hij het roer om te gooien en frontaal in de tegenaanval te gaan. Dat pakte wonderwel goed uit. Vooral door die eerste periode waarin hij zo geziekt werd, bouwde hij een enorme gunfactor op.
Jaap hetzelfde verhaal. Na DGK bleek wel dat het eigenlijk een zieke, zielige man is, maar zijn performance in die villa was kijkcijfertechnisch top.
In deze groep ontstáát niets. De status quo wordt angstvallig gehandhaafd. Een nieuweling die zegt dat er gejat en gefraudeerd wordt, die moet zijn bek houden want het is niet gezellig dat hij dat roept.
Verder zitten er te veel dommige, oninteressante mensen in, zonder enig potentieel.
Alcoholspiegel weer in balans zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Vanessa heeft welgeteld 1 slechte dag gehad.
De WK-avond was top want er was drank, dagje ziek (kater) en vanavond is er weer drank, nu is ze weer vrolijk.
Misschien ook de setting en de andere inwoners.Meerdere hebben aangegeven dat ze dachten dat ze in een onherberzaam terrein terecht zouden komen waar ze echt wat op moesten bouwen. Daar zou een Nicoline veel hoger op de ladder staan dan een kralenrijger als Lot. Met een iets andere casting en ander terrein, geen tot nauwelijks contact met de buitenwereld en invloed van de redactie zou het al heel anders zijn denk ik. En ik denk dat sommige dan ook veel beter uit de verf komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Er is echt niemand met een gunfactor en dat is best bijzonder. Zit het 'em dan in de casting of zijn mensen die deelnemen aan zo'n project zo ontzettend kut?
Vreselijk, die kwezel constant aan je rok. Die zou je toch een pestschop verkopenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:04 schreef lorrie03 het volgende:
er heet serieus iemand peppie! (sorry nog nooit gehoord buiten peppie en kokkie) Ik dacht dat ron maar wat riep maar nu belt hij met goedemorgen peppie...
Dus dat. Voor de meesten is het me niet duidelijk waarom ze daar zitten, behalve dat ze denken/ hopen beroemd te worden. De groep verwende 20'ers is te groot. Daarnaast was het startkapitaal ook een misser 1e klas.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze voelen zich te veilig en daar zou met een kleine wijziging in het format wat aan gedaan kunnen worden. Namelijk: laat de kijker maandelijks bepalen wie er op moet rotten. Of stuur er maandelijks twéé weg. Eens kijken hoe relaxt het daar dan onderling nog blijft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:03 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En ze zijn er nog trots op ook. Billy zei het vorige week treffend. "Ze proberen van alles, maar wij als groep zijn gewoon te relaxed. "
En dat is precies wat er aan de hand is. Alles is prima en men maakt zich nergens druk om
Is tijdens de centraals toch ook, ze willen liever alleen maar positieve reacties en opmerkingen want dat negatieve gedoe/commentaar trekken ze niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:59 schreef Gert het volgende:
[..]
je bent vrij om docus te gaan kijken hoor!quote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze voelen zich te veilig en daar zou met een kleine wijziging in het format wat aan gedaan kunnen worden. Namelijk: laat de kijker maandelijks bepalen wie er op moet rotten. Eens kijken hoe relaxt het daar dan onderling nog blijft.
Heb ik ook over nagedacht, maar ik ben bang dat dit voor nog meer slijm gedrag zorgt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze voelen zich te veilig en daar zou met een kleine wijziging in het format wat aan gedaan kunnen worden. Namelijk: laat de kijker maandelijks bepalen wie er op moet rotten. Eens kijken hoe relaxt het daar dan onderling nog blijft.
Dat van die twintigers ben ik het helemaal mee eens. ( Gio, Lotte, Isabella, Nicoline, Joey, Ruud) Maar Paul was ook een misser. Die besloot meteen dat de helft van de 10.000 naar luxe bouwen moest. Dat werd meer en meer en de noodzaak om veel geld te verdienen werd te belangrijk. Zie het resultaat...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:05 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Dus dat. Voor de meesten is het me niet duidelijk waarom ze daar zitten, behalve dat ze denken/ hopen beroemd te worden. De groep verwende 20'ers is te groot. Daarnaast was het startkapitaal ook een misser 1e klas.
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze voelen zich te veilig en daar zou met een kleine wijziging in het format wat aan gedaan kunnen worden. Namelijk: laat de kijker maandelijks bepalen wie er op moet rotten. Of stuur er maandelijks twéé weg. Eens kijken hoe relaxt het daar dan onderling nog blijft.
Heb je nou alweer 2 flessen jenever op Oma,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Op de ene stream zie ik Lot en Lau lopen op de andere liggen ze in bed
Klopt ja. En dan ook nog onnodig veel geld uitgeven aan gipsen wandjes en niemand die daar iets van zei. Hij overlegde nauwelijks en bestelde maar raak. Daar werd de toon al gezet van geen kritiek op elkaar geven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat van die twintigers ben ik het helemaal mee eens. ( Gio, Lotte, Isabella, Nicoline, Joey, Ruud) Maar Paul was ook een misser. Die besloot meteen dat de helft van de 10.000 naar luxe bouwen moest. Dat werd meer en meer en de noodzaak om veel geld te verdienen werd te belangrijk. Zie het resultaat...
rls toch???quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Op de ene stream zie ik Lot en Lau lopen op de andere liggen ze in bed
Dat zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:59 schreef Gert het volgende:
Klopt. Laat ze maar lekker los gaan op elkaar. Dat gaat nog een tijdje doorsudderen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat met dat roasten een poging wordt gedaan onderlinge irritaties naar boven te brengen.
LOL, nee maar even een paar dagen dop, vrijdag weerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je nou alweer 2 flessen jenever op Oma,![]()
![]()
Deze stream is gevaarlijk. Als je daar te lang op blijft wordt je er uit gegooid. Ik ging ff koffie halen kwam ik terug was ik uitgelogd! Ik ging mijn vermoeden testen en bleef kijken ( en genieten van mijn koffie) en weg verbinding...quote:
Zware tijden voor lot. Heeft al 12 uur niets besteld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
En op de andere stream zitten Lau en Lot op het terras.
Ja zo wel idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:02 schreef Gert het volgende:
[..]
"Compleet mislukt?"
Dan heb je toch wat dingen gemist hoor. Er is flink gecasht met de verkoop aan de VS en Duitsland, en de eerste maanden waren de kijkcijfers zelfs voor optimisten boven verwachting.
De buit is al wel binnen dus.
Maar het kakt nu wel heel erg in, en als dit zo doorgaat dan zakken de kijkcijfers denk ik wel door een ondergrens.
Dat denk ik niet, volgende week weer stemmen, dus er gaat helemaal niks gebeurenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:13 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Klopt. Laat ze maar lekker los gaan op elkaar. Dat gaat nog een tijdje doorsudderen.
nou, als sjonnie richting gtst wil wordt alles gescript en krijgen we het ook niet meer live te zien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deze stream is gevaarlijk. Als je daar te lang op blijft wordt je er uit gegooid. Ik ging ff koffie halen kwam ik terug was ik uitgelogd! Ik ging mijn vermoeden testen en bleef kijken ( en genieten van mijn koffie) en weg verbinding...
Dus a.s. zaterdag voor jou geen Nederland - Costa Rica met Ruud en Marjet?quote:
Dat zegt die al vanaf het begin, een soap met echte mensenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:15 schreef heks29 het volgende:
[..]
nou, als sjonnie richting gtst wil wordt alles gescript en krijgen we het ook niet meer live te zien.
ze zijn het nu even aan het uitproberen hoeveel ze achter moeten gaan lopen?!
Kijk wel uit hahahaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus a.s. zaterdag voor jou geen Nederland - Costa Rica met Ruud en Marjet?
maar gtst is niet life.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:17 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat zegt die al vanaf het begin, een soap met echte mensen
Dat is niet echt nieuw
Maar de zaadjes zijn wel geplant.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:15 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, volgende week weer stemmen, dus er gaat helemaal niks gebeuren
Denk het wel, ze heeft 'n doos van 100 stuks in de opslag staan. Dus voorlopig hoeftquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lot heeft nu een shirt aan van chabli?
O zijn die op rtl4 om acht uur poppen dan? Gatver gtstquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:17 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat zegt die al vanaf het begin, een soap met echte mensen
Dat is niet echt nieuw
Ja, ik heb goede hoop dat de haf weey pardie de aanloop is naar een half jaar hell. Zo niet, dan gaat het niet meer gebeuren ook en kunnen we wel stoppen met kijken.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
LOL, nee maar even een paar dagen dop, vrijdag weernu nog maar een
staan links bij Chablyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
rare site zeg wil de shirts wel eens zien klik ik op shop veel onzinnige dingen geen shirts... de site is onoverzichtelijk
Ja ik ga de plee soppen tenminste minder stront als op de streamsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik zit ook aan de koffie.
O. gebeurd er nog wat
Thanksquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
staan links bij Chably
http://www.utopiawebwinkel.com/chably/
Laatst ze dan maar lekker los gaan op elkaar vanavond met het roasten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:19 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ja, ik heb goede hoop dat de haf weey pardie de aanloop is naar een half jaar hell. Zo niet, dan gaat het niet meer gebeuren ook en kunnen we wel stoppen met kijken.
ja, als zelfs patty niet meer wil komen....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Patty is ziek zegt Aike.![]()
![]()
![]()
Patty zat gisteren avond kerngezond Shownieuws te presenteren![]()
![]()
![]()
Nee, bij DGK was er alleen een populariteitspoll. Eens per maand mochten de deelnemers iemand voordragen voor vertrek. Die exit ging alleen door als het een unaniem besluit was.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Maar het ligt ook een beetje aan de opzet van het programma denk ik.
Als ik me goed herinner kon de kijker bij DGK stemmen en nomineren dmv smsen.
Nu heeft de kijker weinig inbreng, die ene elitestem doet veel te weinig.
Die "musical" zit m.i. in de verkeerde periode nu met de WK en de aankomende vakantie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nog 200 kaarten voor de pantomime te koop, Vanessa leek gisteravond ook al lichtelijk in paniek over die loop. Marleen bellen, om vanavond te komen. De afgelopen WK minder horeca inkomsten. Kermisklanten op hun dak gegooid, het lijkt of men Utopia moe aan het worden is? En dan moet de vakantieperiode nog komen....
Patty zei gisteren bij dat late programma dat ze al een paar dagen niet lekker is en morgen, vandaag dus, de hele dag in bed ging liggen. Ook zei ze dat ze om die reden wat afspraken uit haar agenda had afgezegd. Wel ziek dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Patty is ziek zegt Aike.![]()
![]()
![]()
Patty zat gisteren avond kerngezond Shownieuws te presenteren![]()
![]()
![]()
Dit is haar ex. Lijkt ie?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:30 schreef Mylene het volgende:
Gio lijkt op de ex van Colinda zegt ze net.
Is dat de lingerie man?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dit is haar ex. Lijkt ie?
[ afbeelding ]
Allebei dikke kop maar dan houdt de vergelijking wel op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie mijn comment boven jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal wel aangestoken zijn door Peter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:30 schreef Haropro het volgende:
Patty zei gisteren bij dat late programma dat ze al een paar dagen niet lekker is en morgen, vandaag dus, de hele dag in bed ging liggen. Ook zei ze dat ze om die reden wat afspraken uit haar agenda had afgezegd. Wel ziek dus.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:40 schreef Laysa het volgende:
Waarom een foto van haar ex man hier....Familie staat buiten de RLS....Laat ze daar, die man vraagt hier niet om
Ach we zijn niet anders van hem gewend "komt goed". Hij zou gisteravond de koerier nog bellen om even te checken.. Niet gedaan geloof ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:43 schreef D-B het volgende:
[..]
Beetje laat iets regelen wat voor vandaag is.
All true.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:59 schreef Gert het volgende:
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
All true.
Bij mij speelt echter dat ik een heel ander programma verwachtte (en ik denk dat ik niet de enige ben).
Je weet wel, zonder luxe, zonder Dagboekkamer ( in de ZK is het af en toe drukker dan op Grand Central Station), geen wetten, geen regels en weinig tot geen sturing. Alleen een lege loods met elektra draadjes, een aansluiting voor water en de kleding die je aanhad.
Het eerste wat je ziet gebeuren is dat er 15 man met een overvolle kist binnenkomen en er genoeg geld in de kluis zat.
Zo jammer, het had zo mooi kunnen worden.
Dus dat er bijvoorbeeld een deelneemster is die zichzelf in Utopia 20 kilo zwaarder gevreten heeft, en ondanks dat ze geld achterover drukt nóg meer poen van de groep eist om meer kleren te kunnen kopen, dat was van tevoren niet jouw idee van de show?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het eerste wat je ziet gebeuren is dat er 15 man met een overvolle kist binnenkomen en er genoeg geld in de kluis zat.
Helemaal eens. Met iets meer creativiteit had het een heel ander programma kunnen worden. Nu zaten ze al na twee maanden in volledig afgebouwde loods.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:46 schreef beequeen het volgende:
als 2 druppels ochtendurinequote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet hij bij Colly gaan klagen. Die lult zoveel over hem.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:40 schreef Laysa het volgende:
Waarom een foto van haar ex man hier....Familie staat buiten de RLS....Laat ze daar, die man vraagt hier niet om
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:53 schreef japie1971 het volgende:
[..]
moet hij bij Colly gaan klagen. Die lult zoveel over hem.
Ik kijk toch echt een stuk minder dan voorheen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:51 schreef danilel het volgende:
Toch kan ik mij er niet toe verzetten de streams op te zeggen.
Zo niet mijn Utopia.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:51 schreef Gert het volgende:
Dus dat er bijvoorbeeld een deelneemster is die zichzelf in Utopia 20 kilo zwaarder gevreten heeft, en ondanks dat ze geld achterover drukt nóg meer poen van de groep eist om meer kleren te kunnen kopen, dat was van tevoren niet jouw idee van de show?
Precies en daar baal ik van.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Helemaal eens. Met iets meer creativiteit had het een heel ander programma kunnen worden. Nu zaten ze al na twee maanden in volledig afgebouwde loods.
Total gebrek aan creativiteit + onbenullen/ idioten als bewoners = Utopia
Het hele programma mist de publieksstem.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dat er bijvoorbeeld een deelnemer is die zichzelf in Utopia 20 kilo zwaarder gevreten heeft, en ondanks dat ze geld achterover drukt nóg meer poen van de groep eist om meer kleren te kunnen kopen, dat was van tevoren niet jouw beeld?
Ze hadden het gewoon echt fout moet laten gaan... natuurlijk grijp je in als redactie, maar dit had ook na een paar dagen "alles is naar de klote stress" kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Helemaal eens. Met iets meer creativiteit had het een heel ander programma kunnen worden. Nu zaten ze al na twee maanden in volledig afgebouwde loods.
Totaal gebrek aan creativiteit + onbenullen/ idioten/ aso's als bewoners = Utopia
ik denk dat met deelnemers als Billy en Lotte het simpelweg niet mogelijk is een nieuwe 'ideale' samenleving op te bouwen....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon echt fout moet laten gaan... natuurlijk grijp je in als redactie, maar dit had ook na een paar dagen "alles is naar de klote stress" kunnen zijn.
En dan onder het mom van een lening of iets dergelijks. Gewoon keihard.
omdat dit in het script staat waarschijnlijk en omdat ze gisteren maar 11 uur geslapen heeftquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt Lot op bed en waarom pikt iedereen dat?
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
Lotte loopt de hele dag te roepen dat ze iets moet verzinnen om aan te trekkenvoor de roast maar eigenlijk bedoelt ze dat iemand anders iets voor haar moet verzinnen, het maken en haar aankleden.![]()
En Nico gaat het wellicht nog doen ook
en de regie maar denken dat wij, de kijkbuiskinderjes, het niet doorhebben dat het programma wel heel erg pro varkentje is. Script is waarschijnlijk geschreven door de partij voor de dierenquote:
die heeft het ws te druk met de bezoeker te instrueren om weer wat leugens het terrein op te slingerenquote:
ja, omdat het lot is?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt Lot op bed en waarom pikt iedereen dat?
Dat had ik en vele met ons gehoopt, maar ja, daar valt geen geld aan te verdienen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
All true.
Bij mij speelt echter dat ik een heel ander programma verwachtte (en ik denk dat ik niet de enige ben).
Je weet wel, zonder luxe, zonder Dagboekkamer ( in de ZK is het af en toe drukker dan op Grand Central Station), geen wetten, geen regels en weinig tot geen sturing. Alleen een lege loods met elektra draadjes, een aansluiting voor water en de kleding die je aanhad.
tuurlijk kabouter woon om de hoek van pappie honingmosseltjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:05 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en de regie maar denken dat wij, de kijkbuiskinderjes, het niet doorhebben dat het programma wel heel erg pro varkentje is. Script is waarschijnlijk geschreven door de partij voor de dieren
Helemaal naar de klotuhhhhhhhhhh zou Gio zeggen.quote:
Ja, ze moet wat doen om zich in te dekken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:30 schreef Haropro het volgende:
[..]
Patty zei gisteren bij dat late programma dat ze al een paar dagen niet lekker is en morgen, vandaag dus, de hele dag in bed ging liggen. Ook zei ze dat ze om die reden wat afspraken uit haar agenda had afgezegd. Wel ziek dus.
is van een ander programma:quote:
ik denk dat ze het voor het eerst met de vuist gaan proberen.. het is tenslotte een speciale dag hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:07 schreef Flow3r het volgende:
Zou Ruud niks kopen/maken voor Billy's verjaardag?![]()
Ach, ze mag nog een keer lurken aan zijn 23 cm
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:11 schreef japie1971 het volgende:
wat heeft die Colly voor een vies broekje aan ?
En dat er zoveel mensen komen op haar verjaardag. Maar ja het is Billy die heeft nog sneller een humeur wisseling als het weer. En het lijkt erop dat het bericht dat haar broer en zus die afgezegd hebben toch harder aangekomen is dan ze toegeeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Ach gossie, Billy vindt het niet leuk om jarig te zijn, ze roept al weken dat ze 2 juli jarig is.
en dat zei hij zeker recht in de camera?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:12 schreef Chamina het volgende:
[..]
En dat er zoveel mensen komen op haar verjaardag. Maar ja het is Billy die heeft nog sneller een humeur wisseling als het weer. En het lijkt erop dat het bericht dat haar broer en zus die afgezegd hebben toch harder aangekomen is dan ze toegeeft.
Ruud moppert weer op Isabel dat hij hoopt dat ze vandaag de stal wel doet. Billy zegt dat hij het moet zeggen, want dat doet zij ook altijd en dan nog het liefst in het centraal. Ruud gaat dat niet doen, het gaat hem om de koeien en niet om Isabel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:59 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:13 schreef japie1971 het volgende:
[..]
daar helpt zelfs een pallet viagra niet tegen
die zitten bij shownieuws... en als je verbannen bent, schijnt je niet meer naar binnen te mogen....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:12 schreef ammartje het volgende:
Zouden de oude bewoners er ook zijn vanavond? Zou wel leuk zijn
Jammer zou voor 1 keertje wel leuk zijn en dan een bak vol info naar binnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:14 schreef japie1971 het volgende:
[..]
die zitten bij shownieuws... en als je verbannen bent, schijnt je niet meer naar binnen te mogen....
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:14 schreef ammartje het volgende:
stream 4 nu weer kuren, daar slapen Lot en Lau nog
ze weet niet eens dat ze eigenlijk geen Billy heetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze wordt 33
Uhhh ze weet het zelf niet eigenlijk
Ruud kennende vast wel, maar dat laatste hoorde ik terwijl ik aan het typen was dus niet gezien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:13 schreef heks29 het volgende:
[..]
en dat zei hij zeker recht in de camera?
+1quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:14 schreef Flow3r het volgende:
Bil tegen Gio: " Was je aan het rukken of wat? Schiet even op, ik zit te wachten"
Zegt mevrouw die heel duurzaam het langste douched van allemaal omdat ze die 23 cm niet klaar krijgt binnen 5 minuten
Dat is haar shownaamquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:15 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ze weet niet eens dat ze eigenlijk geen Billy heet
En het lliefst 3 keer per dagquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:14 schreef Flow3r het volgende:
Bil tegen Gio: " Was je aan het rukken of wat? Schiet even op, ik zit te wachten"
Zegt mevrouw die heel duurzaam het langste douched van allemaal omdat ze die 23 cm niet klaar krijgt binnen 5 minuten
die hebben allemaal een wurgcontract...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:15 schreef ammartje het volgende:
[..]
Jammer zou voor 1 keertje wel leuk zijn en dan een bak vol info naar binnen
Ha, vandaar het onderhoud misschien wat gisteren geweest is, dan worden we helemaal belazerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:15 schreef heks29 het volgende:
[..]
nou, als sjonnie richting gtst wil wordt alles gescript en krijgen we het ook niet meer live te zien.
ze zijn het nu even aan het uitproberen hoeveel ze achter moeten gaan lopen?!
-----------> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:16 schreef Luna1956 het volgende:
Net als in het begin word ik er telkens afgeknikkerd. Wat is dat toch? Is Utopia nu ook technisch een langzame dood aan het sterven?
ik kan geen passende naam vinden voor dit mormelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is haar shownaam
Ik noem haar standaard Marjet!
Zou inderdaad leuk zijn maar denk juist vanwege de info dat het niet mag en misschien de kans op ruzies te groot.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:15 schreef ammartje het volgende:
[..]
Jammer zou voor 1 keertje wel leuk zijn en dan een bak vol info naar binnen
Volgens mij liggen Lot en Lau in bed, omdat daar van alles (technisch) gebeurd, wat wij niet mogen zien. Lot is daar de uitgelezen persoon voor om dit te doen. Die beweegt sowieso niet zo veel, waardoor het één en ander niet in beeld komt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:14 schreef ammartje het volgende:
stream 4 nu weer kuren, daar slapen Lot en Lau nog
200quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:18 schreef schizolientje het volgende:
komen er vanavond ook mensen van buitenaf?
neej joh, er moet gewerkt worden voor het feest vanavond, ze stinkt zich er gewoon tussen uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:19 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Volgens mij liggen Lot en Lau in bed, omdat daar van alles (technisch) gebeurd, wat wij niet mogen zien. Lot is daar de uitgelezen persoon voor om dit te doen. Die beweegt sowieso niet zo veel, waardoor het één en ander niet in beeld komt.
ja 200 pro lotteenBilly fans en kennissen (exen) van Lau waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:18 schreef schizolientje het volgende:
komen er vanavond ook mensen van buitenaf?
Komt streepjestrui nog om Vanes op te vrolijken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:19 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ja 200 pro lotteenBilly fans en kennissen (exen) van Lau waarschijnlijk
EN
de dorpsgek uit Tiel... .DAANTJE![]()
Hahaha ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:19 schreef danilel het volgende:
[..]
neej joh, er moet gewerkt worden voor het feest vanavond, ze stinkt zich er gewoon tussen uit.
ik denk dat die, mede vanwege de mooie beelden van gisteren, wel beter weet inmiddelsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:21 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Komt streepjestrui nog om Vanes op te vrolijken?
oke, een hoop bevestiging en ontkenning van wat er gebeurd is dus, drank, de roast, drank, we kunnen wat verwachten aan het einde van de avond. Alhoewel, kusje knuffeltje schatje en ze slapen weer voordat we het wetenquote:
die gaat lurken aan de pijp van colliequote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:20 schreef Chamina het volgende:
Nou het zal me benieuwen hoe Vanessa omgaat met de regel dat er door niemand gerookt mag worden vanavond.
Wat heb ik gisteren gemist dan? Ging De Fles flippen? Uit haar pannetje? Liet zij eindelijk nu helemaal haar masker vallen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:22 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik denk dat die, mede vanwege de mooie beelden van gisteren, wel beter weet inmiddels![]()
Nee, ze moeten ook nog zingen voor Billy om 24.00 u.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke, een hoop bevestiging en ontkenning van wat er gebeurd is dus, drank, de roast, drank, we kunnen wat verwachten aan het einde van de avond. Alhoewel, kusje knuffeltje schatje en ze slapen weer voordat we het weten
Dat hebben de andere rokers ook aan gegeven te gaan doen, maar heeft Vanessa toen met die e-smokers van Patty ook niet gewoon door gerookt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:23 schreef danilel het volgende:
[..]
die gaat lurken aan de pijp van collie
ik mis de kuil... ben ik heel eerlijk inquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke, een hoop bevestiging en ontkenning van wat er gebeurd is dus, drank, de roast, drank, we kunnen wat verwachten aan het einde van de avond. Alhoewel, kusje knuffeltje schatje en ze slapen weer voordat we het weten
laten we het er op houden dat ze er gisteren niet erg florissant uit zeg. Zelfs in Helmondse begrippen.... Oftewel.. de meeste bezoekers van huize avondrood zien er jonger EN beter uitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:23 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wat heb ik gisteren gemist dan? Ging De Fles flippen? Uit haar pannetje? Liet zij eindelijk nu helemaal haar masker vallen?
Op 2 zitten ze te praten, met Nico nu en op 4 slapen ze nog (Lot en Lau)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:17 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en het mooie is.. ze liggen op 2 ook nog in bed
ben erg benieuwd wat met name inwoners als nico en aike die daar voor het experiment zitten er van zouden vinden dat zelfs de grote baas toegeeft dqt het heul geen experiment (meer) is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:49 schreef beequeen het volgende:
Nuff said.
dat wordt dus zowel het halfjaar inluiden als zingen voor dat mormel..... gaat dat wel lukken met al die alcohol ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:24 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee, ze moeten ook nog zingen voor Billy om 24.00 u.
Dacht al dat het vanacht was, maar dat blijkt a.s. nacht te zijn.
kijk eens in het vanessa topic dan krijg je een beeldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef japie1971 het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ze er gisteren niet erg florissant uit zeg. Zelfs in Helmondse begrippen.... Oftewel.. de meeste bezoekers van huize avondrood zien er jonger EN beter uit
is al een paar dagen zo dat stream 3 of 4 oude beelden uitzenden dan wel bevroren zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef ammartje het volgende:
[..]
Op 2 zitten ze te praten, met Nico nu en op 4 slapen ze nog (Lot en Lau)
yep gister de kermisklanten op 3 steeds. Hebben we eindelijk 4 streamsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:29 schreef japie1971 het volgende:
[..]
is al een paar dagen zo dat stream 3 of 4 oude beelden uitzenden dan wel bevroren zijn
Zeggen, terwijl ze aan t toekijken zijn hoe isa loopt te schouwen met dozen wijn. Helpen ho maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:12 schreef Chamina het volgende:
[..]
En dat er zoveel mensen komen op haar verjaardag. Maar ja het is Billy die heeft nog sneller een humeur wisseling als het weer. En het lijkt erop dat het bericht dat haar broer en zus die afgezegd hebben toch harder aangekomen is dan ze toegeeft.
Ruud moppert weer op Isabel dat hij hoopt dat ze vandaag de stal wel doet. Billy zegt dat hij het moet zeggen, want dat doet zij ook altijd en dan nog het liefst in het centraal. Ruud gaat dat niet doen, het gaat hem om de koeien en niet om Isabel.
Ik kan me zelf niet indenken dat sommigen daar dat niet roken vol kunnen houden tot half 1 's nachts. Ze zijn allemaal zo slap.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat wordt dus zowel het halfjaar inluiden als zingen voor dat mormel..... gaat dat wel lukken met al die alcohol ?
gaat ze ook niet lukken... gaan echt wel roken achter het schijthuis buiten...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:31 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik kan me zelf niet indenken dat sommigen daar dat niet roken vol kunnen houden tot half 1 's nachts. Ze zijn allemaal zo slap.
Waar vind je die?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:28 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
kijk eens in het vanessa topic dan krijg je een beeld
stream 4 zit wss nog steeds in dezelfde loop als vanmorgenvroeg en dan word je er idd na tijdje afgegooid met de melding je wifi te checken. Net aks stream 3 gister had met die kermisklanten. De andere streams werken wss beter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef ammartje het volgende:
[..]
Op 2 zitten ze te praten, met Nico nu en op 4 slapen ze nog (Lot en Lau)
dat hij er uberhaupt ooit op aangekeken was..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:32 schreef Luna1956 het volgende:
Ruud zit zich te verlekkeren aan 2 stoeiende wijven. Is een beetje uitgekeken op Billy
Sinds de update werkt het ook eigenlijk niet meer op mijn android foontje..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
stream 4 zit wss nog steeds in dezelfde loop als vanmorgenvroeg en dan word je er idd na tijdje afgegooid met de melding je wifi te checken. Net aks stream 3 gister had met die kermisklanten. De andere streams werken wss beter.
klopt, broodje gesmeerd en koffie gezet en ik was eruit, blijf maar op 1 en 2 hangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
stream 4 zit wss nog steeds in dezelfde loop als vanmorgenvroeg en dan word je er idd na tijdje afgegooid met de melding je wifi te checken. Net aks stream 3 gister had met die kermisklanten. De andere streams werken wss beter.
Dat zij zich zorgen maakt om haar uiterlijk haha. Zij kan zich beter wat meer in gaan houden, want ze staat er de laatste tijd niet echt 'gezellig' (laat ik het zo maar noemen) op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef japie1971 het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ze er gisteren niet erg florissant uit zeg. Zelfs in Helmondse begrippen.... Oftewel.. de meeste bezoekers van huize avondrood zien er jonger EN beter uit
dan druk je jezelf inderdaad erg voorzichtig uitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:35 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat zij zich zorgen maakt om haar uiterlijk haha. Zij kan zich beter wat meer in gaan houden, want ze staat er de laatste tijd niet echt 'gezellig' (laat ik het zo maar noemen) op.
Hij had niet voor niets moeite met klaar komen in het begin. (en nu weer geloof ik?).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:33 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat hij er uberhaupt ooit op aangekeken was..![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:33 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
Er zijn 120 kaarten verkocht en met alle gasten, prijswinnaars ed in totaal 160 of 170 partijgangers vanavond.
Hoe is het met? Nog nooit naar gekeken, ga even glurenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:38 schreef Chamina het volgende:
Opvallend is dat alle oud inwoners die tot nu toe op de Utopia site staan met hoe is het nu met ... aangeven dat ze verder zijn gegaan met hun eigen leven en niet veel meer met Utopia hebben of er naar kijken. Tevens geven ze ook aan dat het anders is gegaan dan ze gedacht hebben, dus volgens mij zien wij het niet zo verkeerd als je uitgaat van wat er in eerste instantie werd voorgeschoteld. Intussen is van dat concept dus niet veel meer over en hebben we te maken met wat er nu in die loods zit.
Aike zit met verkochte kaarten en prijswinnaars op 160 tot 170 mensen voor vanavond. Gio vraagt of ze de kermismensen niet kunnen uitnodigen voor de gezelligheid. Aike geeft het dor aan Ivan. Gio moppert tegen Aike dat hij schijtziek wordt van het gezeik van Ron.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Ron wil 400 paraplu's kopen ¤1200,- , voor het geval dat het regent op de dag van die kutmusical.
En daarna verkopen.
Er zijn krap 150 kaarten verkocht voor de musical.
Aike vindt het geen goed plan.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:39 schreef R0T29 het volgende:
Die Ron denkt echt dat hij een of andere Joop van der Ende is en die musical een groot succes wordt....![]()
Ze vallen nog duurder uit, zie mijn edit.quote:
Wat een dure dingen trouwens! Dat moet veel goedkoper kunnen! Op een regenachtige dag in Barcelona werden ze verkocht voor 50 ct tot een euro...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vallen nog duurder uit, zie mijn edit.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:42 schreef R0T29 het volgende:
De goedkoopste oplossing is de boel cancellen en geld van de verkochte kaarten retourneren Ron, niet een paar honderd paraplu's kopen
Daar heb ik nog nooit een vrouw over horen klagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:36 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hij had niet voor niets moeite met klaar komen in het begin. (en nu weer geloof ik?).
Ik zou zeggen: doen! Ron heeft al eerder alles zelf geregeld, waardoor Aike zowat een rolberoerte kreegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vallen nog duurder uit, zie mijn edit.
Ron is niet de slimste, maar nu kun je wel kiezen uit een bordeauxrode, blauwe etc. met een Utopia-logo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:42 schreef Kushiel het volgende:
[..]
Wat een dure dingen trouwens! Dat moet veel goedkoper kunnen! Op een regenachtige dag in Barcelona werden ze verkocht voor 50 ct tot een euro...
Oooh in dat gevalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ron is niet de slimste, maar nu kun je wel kiezen uit een bordeauxrode, blauwe etc. met een Utopia-logo.
quote:
Net als Aike... die denkt er negatief over, maar spreekt zich niet uit...lafaardsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Gio is ook een schijnheil, net een grote bek over Ron, Ron staat nu bij hem en hij zegt op alles ja en amen.
Ik laat me nog liever zeiknat regenen as dat ik met zo plu ga lopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ron is niet de slimste, maar nu kun je wel kiezen uit een bordeauxrode, blauwe etc. met een Utopia-logo.
Staan onder de krant berichtenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:39 schreef ammartje het volgende:
[..]
Hoe is het met? Nog nooit naar gekeken, ga even gluren
Wat zijn dat voor gekke buizenquote:
Een visie hebben prima, maar Ron denkt constant veels te groot krijg ik de indruk. Was al eerder zo met podium en licht en ook telkens weer met het aantal mensen die gaan komen. Het zou leuk voor hem zijn als alles toch lukt maar net als voor dat hij het 1 week verzet had loopt de kaartverkoop niet echt storm.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:41 schreef Kushiel het volgende:
Ron wil het allemaal wel grootst aanpakken, hij heeft wel een soort van visie.... jammer dat hij in een hele andere groep zit :-D
Zal wel voor de airco zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor gekke buizen
Heb jij er wel eens over nagedacht om zulke posts in de streamverslagen te zetten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:47 schreef Chamina het volgende:
[..]
Staan onder de krant berichten
Ron is bezig met paraplu's voor de musical mocht het regenen omdat een overkapping te duur is. Daarna kunnen we ze verkopen. Aike weet niet wat ze daar van moet denken. Met alle aanmeldingen en afzeggingen voor de musical zit Ron nu op 150 verkochte kaartjes en hij denkt dat het in de laatste week nog wel storm gaat lopen en dat hij dan nog wel 150 kaartjes verkoopt. Aike vind dat wel heel veel. Ron zoekt nu Gio op om het over het geld voor de paraplu's te hebben. Het kost 1350 euro excl. BTW voor 400 paraplu's. Ron moet dan vandaag nog bestellen ivm tijd om te bedrukken en zo met Utopia logo. Gio stelt voor om eerst te kijken hoeveel mensen er nu komen. Ron zegt dat hij nu ook contact heeft gezocht met seat-ticket en dat hij verwacht dat volgende week er nog veel mensen kaartjes gaan kopen als ze zien dat hun aan het oefenen zijn. Gio uit zijn twijfels. Ron grapt als we dan het schip in gaan dan gaan we goed het schip in. Als er minder dan 200 mensen komen dan gaan ze toch alsnog naar binnen. Hij gaat vanavond nog mensen ronselen en wil dat alle bewoners enthousiast zijn er er meer over gaan praten en dus iedereen moet de laatste 10 dagen knallen.
Maar ze worden ook bedruktquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:42 schreef Kushiel het volgende:
[..]
Wat een dure dingen trouwens! Dat moet veel goedkoper kunnen! Op een regenachtige dag in Barcelona werden ze verkocht voor 50 ct tot een euro...
Als hij had gezegd : "Dit en dit heb ik die-en-die zien doen" dan was het resultaat geweest dat iedereen had gezegd dat niemand dat gezien heeft, dat hij verder geen bewijs heeft. En het was gewoon een welles / nietus spelletje geworden. Wat je dus met 14 tegen 1 nooit kunt winnen. Een balletje opgooien zonder daders te noemen is een vuurtje stoken, wat zelf wel verder gaat branden. En dus is dit veel effectiever. Hier hebben ze het gewoon over 1-2 weken nog steeds over.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:01 schreef Paule33 het volgende:
maar Ivan heeft niet gezegt dat ze het gedaan heeft, hij heeft niemand beschuldigt ...dom.
Zaten aan de kachel die Ruud gesloopt heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zakgeld onder Inkomsten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:49 schreef D-B het volgende:
Inkomsten
¤1783,80 Diverse betalingen webshop
¤30,- Koeknuffelen
¤570,- Utopia meubels
¤90,- Kinderfeestje
¤265,- 3x schilderijen
¤829,35 Zakgeld naar de inwoners
¤2895,- WK muntjes
¤50,- WK - 2x Chably T-shirts
¤29 WK - T-shirt en hoed
¤15,- WK - keukenschort
¤242,- 2x Biomarkt stand
¤50,- Reading Colina
Uitgaven
¤1330,30 Boodschappen
¤355,65 Zakgeld van de inwoners
¤315,13 Qurrent rekening
¤148,50 Kazen boer Peer
¤159,65 Kleding
¤29,90 Gymnastieklinten
¤140,- B&B retour
¤520,- 8x VIP ticket musical retour
¤262,50 12x ticket musical retour
¤260,- Drie koelkasten
Die zaten aan de kachel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het is alleen nog maar een verplaatsing van geld als je het aan de bewonders geeft. Vandaar inkomsten denk ik. Pas als ze het persoonlijk uitgeven is het echt een uitgaven.quote:
idd erg vreemd, viel me ook op.quote:
Het bedrukken geeft voor mij aan dat hij wel een goed idee voor marketing heeft. Stel je nu eens een groep gemotiveerde mensen voor die echt iets op willen bouwen. Dan hadden ze misschien niet voor dit concept gekozen maar in overleg met Ron en elkaar besloten tot een concert ofzo. Isabella zingen, misschien een van de andere een stand-up of gedichten voordragen, in ieder geval een evenement waar de talenten vna de bewoners naar voren komen ( het is mijn utopia he, dus een aantal deelnemers zitten er ook niet in) Ik denk dat de paraplu's dan ook wel verkocht zouden worden. Als het een serieuzer iets zou zijn willen meer mensen er ook gezien worden.quote:
Heb een tijdje geleden al aangegeven dat ik dat ook echt geen probleem vind, maar zit nu niet op mijn eigen pc en kan dus net de streams en de COS tegelijk draaien. Wil ze er eventueel later op de dag best zelf inzetten, maar tot die tijd mag iemand anders dat ook doen als ze willen geen probleem.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:50 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Heb jij er wel eens over nagedacht om zulke posts in de streamverslagen te zetten?Deze post en ook je vorige zouden daar prima passen.
![]()
Doet Gio nu ook al de boekhouding van de feboquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:54 schreef voordewind het volgende:
[..]
idd erg vreemd, viel me ook op.
febo schuift het zakgeld van de inwoners?
Zo dom zal de febo toch niet zijn om dat dan op zo'n lijstje te zetten?
je bent me voor. niet te geloven dit.quote:
of een vakantiekracht net gezakt voor vmboquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Doet Gio nu ook al de boekhouding van de febo![]()
Ik heb ze in de SV's geplaats voor je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:54 schreef Chamina het volgende:
[..]
Heb een tijdje geleden al aangegeven dat ik dat ook echt geen probleem vind, maar zit nu niet op mijn eigen pc en kan dus net de streams en de COS tegelijk draaien. Wil ze er eventueel later op de dag best zelf inzetten, maar tot die tijd mag iemand anders dat ook doen als ze willen geen probleem.
Hoe oud wordt ze? 15?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:03 schreef Goldencharly het volgende:
Niet vergeten hoor Billy is om middernacht jarig
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:00 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik heb ze in de SV's geplaats voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |