ben erg benieuwd wat met name inwoners als nico en aike die daar voor het experiment zitten er van zouden vinden dat zelfs de grote baas toegeeft dqt het heul geen experiment (meer) is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:49 schreef beequeen het volgende:
Ome Sjon noemt het ook geen realityshow meer maar een soap met echt mensen. Vergelijkbaar met GTST.
Nuff said.
dat wordt dus zowel het halfjaar inluiden als zingen voor dat mormel..... gaat dat wel lukken met al die alcohol ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:24 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee, ze moeten ook nog zingen voor Billy om 24.00 u.
Dacht al dat het vanacht was, maar dat blijkt a.s. nacht te zijn.
kijk eens in het vanessa topic dan krijg je een beeldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef japie1971 het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ze er gisteren niet erg florissant uit zeg. Zelfs in Helmondse begrippen.... Oftewel.. de meeste bezoekers van huize avondrood zien er jonger EN beter uit
is al een paar dagen zo dat stream 3 of 4 oude beelden uitzenden dan wel bevroren zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef ammartje het volgende:
[..]
Op 2 zitten ze te praten, met Nico nu en op 4 slapen ze nog (Lot en Lau)
yep gister de kermisklanten op 3 steeds. Hebben we eindelijk 4 streamsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:29 schreef japie1971 het volgende:
[..]
is al een paar dagen zo dat stream 3 of 4 oude beelden uitzenden dan wel bevroren zijn
Zeggen, terwijl ze aan t toekijken zijn hoe isa loopt te schouwen met dozen wijn. Helpen ho maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:12 schreef Chamina het volgende:
[..]
En dat er zoveel mensen komen op haar verjaardag. Maar ja het is Billy die heeft nog sneller een humeur wisseling als het weer. En het lijkt erop dat het bericht dat haar broer en zus die afgezegd hebben toch harder aangekomen is dan ze toegeeft.
Ruud moppert weer op Isabel dat hij hoopt dat ze vandaag de stal wel doet. Billy zegt dat hij het moet zeggen, want dat doet zij ook altijd en dan nog het liefst in het centraal. Ruud gaat dat niet doen, het gaat hem om de koeien en niet om Isabel.
Ik kan me zelf niet indenken dat sommigen daar dat niet roken vol kunnen houden tot half 1 's nachts. Ze zijn allemaal zo slap.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat wordt dus zowel het halfjaar inluiden als zingen voor dat mormel..... gaat dat wel lukken met al die alcohol ?
gaat ze ook niet lukken... gaan echt wel roken achter het schijthuis buiten...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:31 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik kan me zelf niet indenken dat sommigen daar dat niet roken vol kunnen houden tot half 1 's nachts. Ze zijn allemaal zo slap.
Waar vind je die?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:28 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
kijk eens in het vanessa topic dan krijg je een beeld
stream 4 zit wss nog steeds in dezelfde loop als vanmorgenvroeg en dan word je er idd na tijdje afgegooid met de melding je wifi te checken. Net aks stream 3 gister had met die kermisklanten. De andere streams werken wss beter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef ammartje het volgende:
[..]
Op 2 zitten ze te praten, met Nico nu en op 4 slapen ze nog (Lot en Lau)
dat hij er uberhaupt ooit op aangekeken was..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:32 schreef Luna1956 het volgende:
Ruud zit zich te verlekkeren aan 2 stoeiende wijven. Is een beetje uitgekeken op Billy
Sinds de update werkt het ook eigenlijk niet meer op mijn android foontje..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
stream 4 zit wss nog steeds in dezelfde loop als vanmorgenvroeg en dan word je er idd na tijdje afgegooid met de melding je wifi te checken. Net aks stream 3 gister had met die kermisklanten. De andere streams werken wss beter.
klopt, broodje gesmeerd en koffie gezet en ik was eruit, blijf maar op 1 en 2 hangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
stream 4 zit wss nog steeds in dezelfde loop als vanmorgenvroeg en dan word je er idd na tijdje afgegooid met de melding je wifi te checken. Net aks stream 3 gister had met die kermisklanten. De andere streams werken wss beter.
Dat zij zich zorgen maakt om haar uiterlijk haha. Zij kan zich beter wat meer in gaan houden, want ze staat er de laatste tijd niet echt 'gezellig' (laat ik het zo maar noemen) op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef japie1971 het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ze er gisteren niet erg florissant uit zeg. Zelfs in Helmondse begrippen.... Oftewel.. de meeste bezoekers van huize avondrood zien er jonger EN beter uit
dan druk je jezelf inderdaad erg voorzichtig uitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:35 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat zij zich zorgen maakt om haar uiterlijk haha. Zij kan zich beter wat meer in gaan houden, want ze staat er de laatste tijd niet echt 'gezellig' (laat ik het zo maar noemen) op.
Hij had niet voor niets moeite met klaar komen in het begin. (en nu weer geloof ik?).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:33 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat hij er uberhaupt ooit op aangekeken was..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |