SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaWees jezelf, er zijn al anderen genoeg!
Had ik ook nog niet gezien...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:45 schreef D-B het volgende:
Ik zie nu voor het eerst dat er een gat in de loods is gemaakt voor de camera richting terras.
[ afbeelding ]
wordt jij alleen gestraft of iedereen?quote:
die heeft vast nat gelegen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:50 schreef renevanlaaren het volgende:
voorlopig gaat er niks gebeuren denk ik,ga maar even sporten.
zo lot al uit bed
en gtst kijk ik ook niet dus..........moet ik nu afhaken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:49 schreef beequeen het volgende:
Ome Sjon noemt het ook geen realityshow meer maar een soap met echt mensen. Vergelijkbaar met GTST.
Nuff said.
Daar zou ook de aanbouw met de tweede keuken komen.quote:
Ja je zal maar motten toegeven dat compleet mislukt is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:49 schreef beequeen het volgende:
Ome Sjon noemt het ook geen realityshow meer maar een soap met echt mensen. Vergelijkbaar met GTST.
Nuff said.
Even u bedanken voor de Vanessa video,ik vind het FORMIDABLE ! de muziek pas zeker goed bij,ik hoor in soms Vanessa accent..Merci René.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:50 schreef renevanlaaren het volgende:
voorlopig gaat er niks gebeuren denk ik,ga maar even sporten.
zo lot al uit bed
whow, dat zou het hoogtepunt van de dag wel eens kunnen worden.quote:
In ieder geval duurzaam voor de kraan, slijt die niet zo snel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:53 schreef schizolientje het volgende:
Rienk laat gewoon de kraan lekker lopen tijdens het scheren
Is voor later.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Nico nu 'n "jurkje" gemaakt van dat schildersdoek![]()
Kan ze het misschien wat laten opfleuren door Billy van Gogh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |