Of juist wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:30 schreef SiGNe het volgende:
Zo te horen heb je er geen kaas van gegeten..
Hommo gespot.quote:
Brokkelige afscheiding jongequote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:30 schreef SiGNe het volgende:
Zo te horen heb je er geen kaas van gegeten..
Pics hoeven niet hoor. Ik geloof het zo ook wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 05:02 schreef BloedendeVagina het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder BloedendeVagina!
als er eenmaal betaald is mag je toch niet meer wegrennen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:23 schreef LittleLady het volgende:
Ach kan ook wel een boekje open trekken over mannen, heb menig maal vriendelijk bedankt na het ruiken van wat er uit die broek kwam en gauw weggerend
Hoerrrrquote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:23 schreef LittleLady het volgende:
Ach kan ook wel een boekje open trekken over mannen, heb menig maal vriendelijk bedankt na het ruiken van wat er uit die broek kwam en gauw weggerend
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:41 schreef Kapsalon het volgende:
[..]
als er eenmaal betaald is mag je toch niet meer wegrennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
jij gaat elke zomer op "visvakantie" ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:29 schreef niels0 het volgende:
Dat verschilt per vrouw TS. Genoeg viezerikken, maar anderen zijn weer heel schoon en zijn lekker zoet.
Je kunt maar beter niet in het cafe scoren, want dat zijn over het algemeen nogal van die dampende riolen. Thaise vrouwen zijn over het algemeen heel schoon.
's-winters, elk jaar, maar in NL zijn er ook zat thaise meiden te vinden hoor. Hoef je niet voor naar Thailand.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij gaat elke zomer op "visvakantie" ja?
ZarB, heeft JMF hier terecht een grote mond of niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alsof ts iets weet van beffen...![]()
Ga nu maar weer met je kneuzenvriendjes larpen.
Dit is toch wel weer een nieuw dieptepunt, of niet Hoink?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:02 schreef hoink581 het volgende:
Je hebt eindelijk een kutje mogen proeven, TS?
Van mij? Niet erg creatief en erg standaard. Maar het lukt met zo'n OP gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is toch wel weer een nieuw dieptepunt, of niet Hoink?
Beetje vrijwillig in je porum laten pissenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:50 schreef Totem_paal het volgende:
lekker je gezicht laten onder squirten.....
Nee, van vd bedoel ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van mij? Niet erg creatief en erg standaard. Maar het lukt met zo'n OP gewoon niet.
Jij spuit een vrouw toch ook het liefst in het gezicht?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:16 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Beetje vrijwillig in je porum laten pissen
Ja maar alleen omdat er eiwitten in zitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:20 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Jij spuit een vrouw toch ook het liefst in het gezicht?
Maar dan moet je het niet in het gezicht spuiten....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:22 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Ja maar alleen omdat er eiwitten in zit
Hij mag denk ik van geluk spreken dat de meerderheid van de users zal denken dat 'ie weer eens in z'n eentje zichzelf 's nachts heeft zitten bezatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat de overtreffende trap can niet-neukbaar, niet-befbaar is geworden.
Gelukkig weten de meesten niet dat het code-woord voor een zatte VD "ouzo" is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij mag denk ik van geluk spreken dat de meerderheid van de users zal denken dat 'ie weer eens in z'n eentje zichzelf 's nachts heeft zitten bezatten.
Hehe.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gelukkig weten de meesten niet dat het code-woord voor een zatte VD "ouzo" is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Haha ts is fucking gaaaayyyyy.. Baffen
Hoezo als ik een leuke man tegenkom voor misschien een relatie, mag ik graag effe checken of het vlees niet bedorven is, dat bleek soms wel te zijn, nou dat is dan een enorme afknapper.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:41 schreef Kapsalon het volgende:
[..]
als er eenmaal betaald is mag je toch niet meer wegrennen?
Ja jij bent meteen je ware vriendin tegengekomen, nou ik niet, heb aardig wat afknappers gehad, van vies gebit tot stinkend wormvorming aanhangsel, ben blij met mijn huidige mannetje dat hij wel proper is op zichzelfquote:
Goed hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe gaat het met je vriendin vogeltjesdans?
Ik zou zarb quoten...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
ZarB, heeft JMF hier terecht een grote mond of niet?
Ik weet niet, gewoon smerig geurtje waarvan je denkt dat is al een half jaar over datum.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
Eh, wat moet ik me hierbij voorstellen? Lang niet gewassen of wat bedoel je ?
Als celibaat dit soort topics opzoeken. Je vraagt er gewoon om.quote:
Een klacht over beffen. Dus leek me wel een topic voor mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Als celibaat dit soort topics opzoeken. Je vraagt er gewoon om.
Waarom? Het enige wat jij hoeft te likken zijn de restjes kapsalon uit het aluminium bakje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een klacht over beffen. Dus leek me wel een topic voor mij.
Hmm, straks maar weer eentje halen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom? Het enige wat jij hoeft te likken zijn de restjes kapsalon uit het aluminium bakje.
Eensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat is eigenlijk best een smerige bezigheid vinden jullie niet? Die smerige vagijn aflikken met al die bacteriele infecties en witte afscheidingen, en wellicht ook nog extragratis het HPV virus in je muil omdat je haar oraal te diep gepenetreerd hebt.
Ik zeg vrouwen zijn goorlappen. Wees het hier met mij eens.
Klacht vagijnen smaken zuur en verpreiden soa's.
Bied jij je nu aan als oefenmateriaal?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:19 schreef -supergirl- het volgende:
Je bent er waarschijnlijk gewoon niet goed in.
Je gaat toch geen thaise hoer beffenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:29 schreef niels0 het volgende:
Dat verschilt per vrouw TS. Genoeg viezerikken, maar anderen zijn weer heel schoon en zijn lekker zoet.
Je kunt maar beter niet in het cafe scoren, want dat zijn over het algemeen nogal van die dampende riolen. Thaise vrouwen zijn over het algemeen heel schoon.
Jij bent waardeloosquote:Op dinsdag 1 juli 2014 05:02 schreef BloedendeVagina het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder BloedendeVagina!
Hoerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:23 schreef LittleLady het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 05:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Pics hoeven niet hoor. Ik geloof het zo ook wel.
Pics van je cup gquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:20 schreef geileMILF het volgende:
meeste fokkers zullen nog patricia paay beffen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |