quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:41 schreef Kapsalon het volgende:
[..]
als er eenmaal betaald is mag je toch niet meer wegrennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
jij gaat elke zomer op "visvakantie" ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:29 schreef niels0 het volgende:
Dat verschilt per vrouw TS. Genoeg viezerikken, maar anderen zijn weer heel schoon en zijn lekker zoet.
Je kunt maar beter niet in het cafe scoren, want dat zijn over het algemeen nogal van die dampende riolen. Thaise vrouwen zijn over het algemeen heel schoon.
's-winters, elk jaar, maar in NL zijn er ook zat thaise meiden te vinden hoor. Hoef je niet voor naar Thailand.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij gaat elke zomer op "visvakantie" ja?
ZarB, heeft JMF hier terecht een grote mond of niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alsof ts iets weet van beffen...![]()
Ga nu maar weer met je kneuzenvriendjes larpen.
Dit is toch wel weer een nieuw dieptepunt, of niet Hoink?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:02 schreef hoink581 het volgende:
Je hebt eindelijk een kutje mogen proeven, TS?
Van mij? Niet erg creatief en erg standaard. Maar het lukt met zo'n OP gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is toch wel weer een nieuw dieptepunt, of niet Hoink?
Beetje vrijwillig in je porum laten pissenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:50 schreef Totem_paal het volgende:
lekker je gezicht laten onder squirten.....
Nee, van vd bedoel ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van mij? Niet erg creatief en erg standaard. Maar het lukt met zo'n OP gewoon niet.
Jij spuit een vrouw toch ook het liefst in het gezicht?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:16 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Beetje vrijwillig in je porum laten pissen
Ja maar alleen omdat er eiwitten in zitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:20 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Jij spuit een vrouw toch ook het liefst in het gezicht?
Maar dan moet je het niet in het gezicht spuiten....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:22 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Ja maar alleen omdat er eiwitten in zit
Hij mag denk ik van geluk spreken dat de meerderheid van de users zal denken dat 'ie weer eens in z'n eentje zichzelf 's nachts heeft zitten bezatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat de overtreffende trap can niet-neukbaar, niet-befbaar is geworden.
Gelukkig weten de meesten niet dat het code-woord voor een zatte VD "ouzo" is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij mag denk ik van geluk spreken dat de meerderheid van de users zal denken dat 'ie weer eens in z'n eentje zichzelf 's nachts heeft zitten bezatten.
Hehe.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gelukkig weten de meesten niet dat het code-woord voor een zatte VD "ouzo" is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Haha ts is fucking gaaaayyyyy.. Baffen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |