Juist niet, die hebben morgenochtend weer 200 miljoen euro schade door die onbeschaafde idioten die straks alles gaan afbrekenquote:
Ga je wel een foto voor ons maken?quote:
Nu pas? Dan heb je het goed gedaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
Die achtste finales fucken mijn hele WK poul op
Vallen gaat toch altijd per ongelukquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen die dachten dat het vallen per ongeluk was
Arme jij.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
Die achtste finales fucken mijn hele WK poul op
quote:
Nederland-Marokko zou ook leuk zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Juist niet, die hebben morgenochtend weer 200 miljoen euro schade door die onbeschaafde idioten die straks alles gaan afbreken
Ik blijf thuisquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgen in een loop afspelen om Pax en Nor een plezier te doen.
Dat wordt genieten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgen in een loop afspelen om Pax en Nor een plezier te doen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dit is ook wel zo'n lekkere Algerijnse track
Ach, ik denk dat het wel meevalt met Frankrijk - Alg als het zover komt. Het is immers maar een sport.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Fransen posten dit al op social media
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat het wel meevalt met Frankrijk - Alg als het zover komt. Het is immers maar een sport.
mvg,quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat het wel meevalt met Frankrijk - Alg als het zover komt. Het is immers maar een sport.
benzema en griezelmann gaan die duitsers slopenquote:
Ik denk dat dit nep is.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
WTF is er een ongeluk gebeurd?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |