quote:
Nee, maar wel een kaartje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ooit een kerel gehad op tinder die begon met 'ik krijg het warm van jouw foto's' tot aan 'ik zit nu aan mezelf terwijl ik naar jouw foto's kijk, wat vind je daar van?'
Tinder is echt
Ik ben nog steeds aan het recupereren van m'n "Met welke vinger ga je straks aan de slag?"-datequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ooit een kerel gehad op tinder die begon met 'ik krijg het warm van jouw foto's' tot aan 'ik zit nu aan mezelf terwijl ik naar jouw foto's kijk, wat vind je daar van?'
Tinder is echt
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het recupereren van m'n "Met welke vinger ga je straks aan de slag?"-date. Had ik al verteld dat hij op een gegeven moment aan z'n eigen vinger begon te likken?
.
Die ene site voor mensen die hooggeleid zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:57 schreef Zapato het volgende:
Jongens, ik doe nu Paiq en okcupid. Mis ik nu nog een grote datingsite?
*belooft dateverslagen te posten als dank
Tik, Turkije. Tik, China. Stay connected, ja toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die ene site voor mensen die hooggeleid zijn?
Daar lurk ik net te lang voor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan moet je bij habitue of tijnbrein zijn
hij gaat nu op vakantie en als hij terug komt ben ik 4 weken foetsie...erg leuk gepland hihiquote:
Dat vroeg ik me laatst ook al af toen er nog meer van dit soort pareltjes langs kwamen. Nu snap ik wel wat HJ bedoelde met 'als je je normaal gedraagt'. Alhoewel dat ook geen garantie is en sommige vrouwen dit blijkbaar diggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:01 schreef habitue het volgende:
[..]Ik vraag me echt af of dat ooit succes heeft. Moet haast wel anders doe je dat niet lijkt me. Maar alsnog.
Weiss is jaloers en wil eigenlijk dolgraag met jou op date C_C. Dat je dat niet door hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik jouw scherpe oog moet geloven heb ik half FOK! al ge"date".
Eh, sorry, doesn't ring a bell.quote:
Doe ik dat? Je weet toch dat ik dolgraag met jou date C_C?quote:
Alsjeblieft Nikkie. ALSJEBLIEFT. for the love of god.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij gaat nu op vakantie en als hij terug komt ben ik 4 weken foetsie...erg leuk gepland hihi
Waarom? Dit geeft toch een leuke jeugdige uitstraling? We denken allemaal dat ze 16 is dus het werkt welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Alsjeblieft Nikkie. ALSJEBLIEFT. for the love of god.
Stop met dat ge-hihi achter elke regel.
Daar gaat het omquote:
Die DM functie is uitgevonden voor dit soort vragen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar gaat het om
Kon hij een beetje beffen?
Vroeg hij, met z'n broek op z'n enkels.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar gaat het om
Kon hij een beetje beffen?
Kom op zeg. Laat ons ook eens meegenieten van de details.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die DM functie is uitgevonden voor dit soort vragen.
Cue toch, je moet echt weer eens gaan daten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kom op zeg. Laat ons ook eens meegenieten van de details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |