Ah, a la Faxie dus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:49 schreef yats het volgende:
Wie weet doe ik het stiekem wel en maak ik iedereen gewoon graag weiss dat ik dat niet doe?
Nee, fax heeft een stuk minder pandapunten.quote:
Ik geef wel aanwijzingenquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog niet, ik ben m'n skills nog aan het oefenen, wil niet onder doen aan de andere foksletjes als ik eenmaal aan 'm zit te knabbelen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je verhalen over Faxie en yats hoort.
Dat bepaal jij?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Weissman het volgende:
De mensen die daar aan mogen meedoen horen het vanzelf wel![]()
![]()
Is dit een dateverzoek?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:37 schreef MissGump het volgende:
het topic is hard toe aan een dateverhaal van 3-condooms-in-1-nacht
quote:- Hahah ja maar dat duurt nog even
- Maar vertel wat over je eigen?
Je eigen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:10 schreef Zapato het volgende:
[..]
Geven jullie dit nog een kans of is dit gewoon meteen exit?
Zeg dat dan... Haar reactie hierop zou bepalend zijn voor een vervolg. Maar ik gok dat als ik nog niet direct geblockt word dat wel mijn volgende stap zal zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:34 schreef Zapato het volgende:
Dat is het punt. Ze bedoelt: vertel eens wat over jezelf.
Mss is hij/zij een expat die 7 talen spreekt en heel erg zijn/haar best doet in het Neerlandschquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:10 schreef Zapato het volgende:
[..]
Geven jullie dit nog een kans of is dit gewoon meteen exit?
Dat is sowieso echt een fantasieloze kutvraag.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:34 schreef Zapato het volgende:
Dat is het punt. Ze bedoelt: vertel eens wat over jezelf.
Was het lekker?quote:
Hoezo voorlopig de laatste?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
Gisteravond 3e en voorlopig laatsye date gehad.. was weer heel gezellig en fijn zo samen op de bank enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |