Wat jij wil, jongen. Ik zou haar alleen niet nog een half jaar laten wachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat zegt dus genoeg over jou. Oke next
Hey ik ben een tijdje weggeweest en het niveau is er niet beter op gewordenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Als nu alle bezette / niet in open relatie mensen weggaanWie weet helpt het
nog niet echt duidelijk maar goed het zal welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met de manier waarop je dingen verwoord, of bepaalde dingen er tussendoor gooit, smiliegebruik. Dat soort dingen.
Dan word het vrij stil hier denk ik. Wie houden we dan nog over?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Als nu alle bezette / niet in open relatie mensen weggaanWie weet helpt het
Wat extra input van lurkers zou ook leuk zijn. We bijten hier niet. Althans, niet vaak...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet erg toch?
Komt vanzelf wel weer wat vers vlees langs
praat niet over "we", koekertquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Wat extra input van lurkers zou ook leuk zijn. We bijten hier niet. Althans, niet vaak...
Goed om te weten dat jij je tanden niet gebruikt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef yats het volgende:
Wat extra input van lurkers zou ook leuk zijn. We bijten hier niet. Althans, niet vaak...
Misschien moet je iemand die je probeert van advies te voorzien niet gelijk zo aanvallen en wegzetten, dat appreciėren mensen meestal niet zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat zegt dus genoeg over jou. Oke next
Tijn valt aan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:53 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Misschien moet je iemand die je probeert van advies te voorzien niet gelijk zo aanvallen en wegzetten, dat appreciėren mensen meestal niet zo.
Vast geen familie van...quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed om te weten dat jij je tanden niet gebruikt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zo voel ik me ook... en sex is fijn...
Ze zegt gewoon dat je als een 17-jarige dombo overkomt.. Dat toont deze reactie ook welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nog niet echt duidelijk maar goed het zal wel
quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:53 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Misschien moet je iemand die je probeert van advies te voorzien niet gelijk zo aanvallen en wegzetten, dat appreciėren mensen meestal niet zo.
Ik gok van wel, het topic is hard toe aan een dateverhaal van 3-condooms-in-1-nacht (#habituepromoteam #weiss) proportiesquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:59 schreef habitue het volgende:
Ennnn on topic:
Niks wat jullie interesseert gok ik.
Jullie daten elkaar aangezien je een knipoog-PI gebruikt???quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:37 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik gok van wel, het topic is hard toe aan een dateverhaal van 3-condooms-in-1-nacht (#habituepromoteam #weiss) proporties
Dan zou ik het toch niet interessant vinden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jullie daten elkaar aangezien je een knipoog-PI gebruikt???
#oplettendelezer #scherp
Je weet maar nooit met die habituequote:Op woensdag 2 juli 2014 11:01 schreef MissGump het volgende:
Dan zou ik het toch niet interessant vinden?
#nietzoscherpalsjedacht
Stating the obviousquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:59 schreef habitue het volgende:
![]()
![]()
Ennnn on topic:
Niks wat jullie interesseert gok ik.
Eh, wat? Tell me more pleasequote:Op woensdag 2 juli 2014 11:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je verhalen over Faxie en yats hoort.
Jij Faxie al gepijpt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit die jongen niet zo te fokken Weiss. Met al je "dates".
#grotemondkleinhart #jelly #israel-palestina
Tot nu toe maar 1 beste weiss. Dates vind ik meestal via via of gewoon in de kroeg. Dus ik denk dat je me met iemand anders verward. Geeft niet, dat kan de beste gebeuren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook verschillende dames van fok gedate, of ben ik in de war met iemand anders?
Goed begin! Verslag?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:32 schreef yats het volgende:
[..]
Tot nu toe maar 1 beste weiss. Dates vind ik meestal via via of gewoon in de kroeg. Dus ik denk dat je me met iemand anders verward. Geeft niet, dat kan de beste gebeuren.
Om jou even te quoten : En verslagen doe ik niet aan omdat ik niet ''date''quote:
Nog niet, ik ben m'n skills nog aan het oefenen, wil niet onder doen aan de andere foksletjes als ik eenmaal aan 'm zit te knabbelen.quote:
Je neukt niet, je date niet, maar ondertussen wel met advies strooien in de PUA-reeksquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:37 schreef yats het volgende:
[..]
Om jou even te quoten : En verslagen doe ik niet aan omdat ik niet ''date''
Wie weet doe ik het stiekem wel en maak ik iedereen gewoon graag weiss dat ik dat niet doe? By the way, welk advies heb ik de laatste tijd daar verstrekt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je neukt niet, je date niet, maar ondertussen wel met advies strooien in de PUA-reeks
#onlyopfok
Ah, a la Faxie dus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:49 schreef yats het volgende:
Wie weet doe ik het stiekem wel en maak ik iedereen gewoon graag weiss dat ik dat niet doe?
Nee, fax heeft een stuk minder pandapunten.quote:
Ik geef wel aanwijzingenquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog niet, ik ben m'n skills nog aan het oefenen, wil niet onder doen aan de andere foksletjes als ik eenmaal aan 'm zit te knabbelen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je verhalen over Faxie en yats hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |