Ik volg het topic nog maar met een schuin oog.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze gaan beiden op vakantie. Heb je niet opgelet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik volg het topic nog maar met een schuin oog.
Meer een: waar-blijven-de-epic-zomerse-date-verslagen post.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]Kijk-mij-eens-onder-de-pannen-zijn-post
.
Neh, ff geen tijd voor/zin in. Ik heb m'n Tinder en Paiq beiden even op onzichtbaar gezet, die matches kosten te veel tijd of leveren de volgende parels van een gesprekken op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Meer een: waar-blijven-de-epic-zomerse-date-verslagen post.
Heb jij geen dates op de planning?
Ja waar blijven je epic zomerse date verslagenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Meer een: waar-blijven-de-epic-zomerse-date-verslagen post.
Heb jij geen dates op de planning?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ff geen tijd voor/zin in. Ik heb m'n Tinder en Paig beiden even op onzichtbaar gezet, die matches kosten te veel tijd of leveren de volgende parels van een gesprekken op.
[ afbeelding ]
Ik "date" niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja waar blijven je epic zomerse date verslagen
quote:
quote:
Dan is dit dus terechtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Kijk-mij-eens-onder-de-pannen-zijn-post
.
Ergste is dat dat "waar woon je in Rotterdam?"-berichtje van een week geleden was, daar ben ik op vergeten te reageren. Lets fuck was dus z'n openerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:01 schreef habitue het volgende:
[..]Ik vraag me echt af of dat ooit succes heeft. Moet haast wel anders doe je dat niet lijkt me. Maar alsnog.
*proest*quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als blijkt dat ze elkaar daten.![]()
OMGquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ergste is dat dat "waar woon je in Rotterdam?"-berichtje van een week geleden was, daar ben ik op vergeten te reageren. Lets fuck was dus z'n opener.
Was vast een flauwe vriend van hemquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ergste is dat dat "waar woon je in Rotterdam?"-berichtje van een week geleden was, daar ben ik op vergeten te reageren. Lets fuck was dus z'n opener.
Meh, dit soort geniale opmerkingen gebeuren iets te vaak, ik geloof niet dat daar elke keer een grap achter zit. Maar goed, Tinder is dan ook niet de plek voor hoogstaande contacten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was vast een flauwe vriend van hem![]()
Mijn tindermatch van onlangs zal wel denken, heb ook een week niet kunnen reageren(m'n mobiel vorige week ergens laten liggen en vanavond pas ophalen)
Als ik jouw scherpe oog moet geloven heb ik half FOK! al ge"date".quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als blijkt dat ze elkaar daten.![]()
Vandaar ook m'nquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, dit soort geniale opmerkingen gebeuren iets te vaak, ik geloof niet dat daar elke keer een grap achter zit. Maar goed, Tinder is dan ook niet de plek voor hoogstaande contacten.
Yats, faxie, habitué?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik jouw scherpe oog moet geloven heb ik half FOK! al ge"date".
Aantrekkingskracht van Turks bloed hè.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]Jullie beiden "daten" vast elkaar.
Weissman met z'n
Ik heb jullie wel door
Dude, ik heb nog wel een béétje zelfrespect.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]Jullie beiden "daten" vast elkaar.
Weissman met z'n
Ik heb jullie wel door
Dus je date met hem? Met Weiss daten getuigt van zelfrespect. Zelfs ik "date" met hem.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, ik heb nog wel een béétje zelfrespect.
Heb je 'm al bloemen gestuurd?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je date met hem? Met Weiss daten getuigt van zelfrespect. Zelfs ik "date" met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |