Dan regel je oppas, prop je knetter in de auto en kom je ook gezellig eten bij Peerquote:
Zoiets zeker;quote:Op maandag 30 juni 2014 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euh, verbinding maken met internet gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne ookquote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Er zijn meer mannen dan kerken zijn mijn oma altijd
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets zeker;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zal ik je vertellen dat ik niets meer weet van de tepelverkrachting van gisterenquote:
Lijkt wel of ie zit te fappenquote:
Wil ik het weten?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik niets meer weet van de tepelverkrachting van gisteren
Kijk eens onder zijn bureau dan?quote:
Ik welquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Er zijn meer mannen dan kerken zei mijn oma altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]Hoe lang duurt het voor ie hem tevoorschijn haalt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ter vergelijking dan ook maar onder die van mij.quote:
Ik ben seksueel gefrustreerd dan mag datquote:
DAAR WIL IK OOK NEUZENquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ter vergelijking dan ook maar onder die van mij.
+1quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben seksueel gefrustreerd dan mag dat
Oké wannneer?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan regel je oppas, prop je knetter in de auto en kom je ook gezellig eten bij Peer
quote:
Hier nog eenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb net met C4 22 juli afgesprokenquote:
Maastrichtquote:
Daar kom je maar op één manier achter.quote:
Daar is er ook één ja.quote:
Je hebt gelijk ja, excuses.quote:
Jouw bureau is zo verquote:Op maandag 30 juni 2014 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kom je maar op één manier achter.
Dan heb ik al vakantie.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb net met C4 22 juli afgesproken
Ook interessant.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja, excuses.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Gaat goed met julliequote:
quote:
Alleen ik ben de enige MET vriendquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:45 schreef JJH het volgende:
Een klein legertje sexueel gefrustreerde vrouwen, we kunnen het minder treffen.![]()
Heerlijk die positiviteit van jou altijdquote:Op maandag 30 juni 2014 23:45 schreef JJH het volgende:
Een klein legertje sexueel gefrustreerde vrouwen, we kunnen het minder treffen.![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heerlijk die positiviteit van jou altijd
Het is dat die vast zit aan de muur. Anders had ik 'm wat richting jou opgeschoven.quote:
Jullie kunnen eventueel blijven pitten ook. mits C4 het ook leuk vindt als jullie meegaanquote:Op maandag 30 juni 2014 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb ik al vakantie.
En dan halen we M gewoon niet op, die gaat het weekend ervoor uit logeren.
quote:
Laat ik dat eerst thuis eens in de groep gooien.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie kunnen eventueel blijven pitten ook. mits C4 het ook leuk vindt als jullie meegaan
Dat is dan wel weer lief van jequote:Op maandag 30 juni 2014 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dat die vast zit aan de muur. Anders had ik 'm wat richting jou opgeschoven.
Mijn slet doet teasen!!quote:
Ik niet zoquote:
Fiets harder!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn slet doet teasen!!
Is geil, nodigt mij uit, is voor mij 7 minuten fietsen maar zijn bui duurt dan maar 5 minuten
Logisch welquote:Op maandag 30 juni 2014 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat ik dat eerst thuis eens in de groep gooien.![]()
Ja maar ik heb ook al een paar keer de brug en het spoor tegen gehadquote:
Knetter en JJH? Ik mot die twee niet zo.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie kunnen eventueel blijven pitten ook. mits C4 het ook leuk vindt als jullie meegaan
Brug om tien voor twaalf?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook al een paar keer de brug en het spoor tegen gehad
Snap ikquote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Knetter en JJH? Ik mot die twee niet zo.
Brug niet maar spoor dan welquote:
Verlenging!quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik zal haar nog eens een weekendje uitlenen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Wordt nog druk danquote:
Leen jij je vrouw vaker uit?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Je hebt mazzel dat hij haar terug heeft gegeven.. ik zou haar mooi houdenquote:
Dat kan sowieso natuurlijkquote:
Ik wil meer uitleg over het toeters gedeeltequote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze wilde graag naar iets met toeters, en die grijze ook. Dus gingen ze samen, ofzo.
Jazzfestival in Den bosch.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil meer uitleg over het toeters gedeelte
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie moeten wel verplicht paling zalm wraps bestellen hoor
Roep eens een datumquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie moeten wel verplicht paling zalm wraps bestellen hoor
22 juli?quote:
Ahaquote:
quote:
Die zijn echt heerlijk!!quote:
22-7 dusquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
ik heb straks drie weken vakantie, vanaf 21-7.
Oh dan mag ik vast wel een keer langs komen om keukentje te brengen ofzo tochquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zit je dwars he?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zijn echt heerlijk!!
Voor wat ik er van heb kunnen proeven.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dan mag ik vast wel een keer langs komen om keukentje te brengen ofzo toch
Hij bestelt ze gewoon als voor, hoofd en nagerecht.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zit je dwars he?![]()
Jij neemt 22-7 zandzakken en prikkeldraad mee?
Ik ookquote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed plan welquote:Op maandag 30 juni 2014 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
Voorgerecht: paling zalm wraps
Hoofdgerecht: paling zalm wraps
Nagerecht: paling zalm wraps
Zwaar geschut op links. Landmijnen front.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zit je dwars he?![]()
Jij neemt 22-7 zandzakken en prikkeldraad mee?
Hij moet niet zo aanstellen want vorige keer lag er opeens een extra stuk biefstuk op mijn bord dusquote:Op maandag 30 juni 2014 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij bestelt ze gewoon als voor, hoofd en nagerecht.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet niet zo aanstellen want vorige keer lag er opeens een extra stuk biefstuk op mijn bord dus
Dan neem ik TS wel mee, die heeft ervaring met explosievenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zwaar geschut op links. Landmijnen front.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan neem ik TS wel mee, die heeft ervaring met explosieven![]()
Crap, 1-0
Ja, kunnen wij hem van alles over jou vertellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan neem ik TS wel mee, die heeft ervaring met explosieven![]()
Crap, 1-0
Aaaww zo cutequote:
How about noquote:Op maandag 30 juni 2014 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, kunnen wij hem van alles over jou vertellen.
quote:
quote:
Hij weet wel al dat jij en gvse onze bruiloft aan het plannen zijnquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij weet wel al dat jij en gvse onze bruiloft aan het plannen zijn
Hij vond jullie raar volkquote:
Maw: JJH wil ook komenquote:
C4 regelt het dus ik gok op jaquote:
He wat?quote:
quote:
Mooi he, die vermoorde onschuldquote:
Ja geloof er allemaal niks van met die kerelsquote:
Dan kunnen de planners niet dus die hadden een andere, nog voor mij onbekende, datum in gedachtenquote:
Het is dat ze piemels hebben zeker, maar anders.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja geloof er allemaal niks van met die kerels
Heb je toch heel wat uit te leggen als men bij jou komt en er is geen druppel.quote:
Ik duik wel ff de dm in met c4.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kunnen de planners niet dus die hadden een andere, nog voor mij onbekende, datum in gedachten
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja geloof er allemaal niks van met die kerels
Nou dat is wel een enorm pluspunt voor die kerelsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is dat ze piemels hebben zeker, maar anders.
Je weet dat ik zorg dat ik ergens anders ben tijdens mijn bruiloft?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je toch heel wat uit te leggen als men bij jou komt en er is geen druppel.
Succes en trusten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Maar ik ga mn bed opzoeken. Hopen dat ik kan slapen vannacht
Komt goed joh maak je niet drukquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
In sommige gevallen valt dat "enorm" wel behoorlijk mee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat is wel een enorm pluspunt voor die kerels
Nou dat is zeker zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In sommige gevallen valt dat "enorm" wel behoorlijk mee hoor
Truste.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Soms valt dat ook wel mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In sommige gevallen valt dat "enorm" wel behoorlijk mee hoor
Trustequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Jij gaat morgen toch zelf reserveren?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ik zorg dat ik ergens anders ben tijdens mijn bruiloft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef Carooltje79 het volgende:
Soms zou je ze een Tom-Tom willen meegeven
Nee gewoon nee, als een vent niet weet waar hij moet zijn is het echt snel klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef Carooltje79 het volgende:
Soms zou je ze een Tom-Tom willen meegeven
Als het zo moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is omrijden minstens net zo leuk
Geen 2e kans ook?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee gewoon nee, als een vent niet weet waar hij moet zijn is het echt snel klaar
Ghehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ja dan moet de rest wel klikken inderdaadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen... als ie heel leuk en lekker is dan misschien wel
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Je zou toch zo appje krijgen van je vriendin![]()
Haha maf wijf ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar?quote:
Daar moet......quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb ook nog geen zin om te gaan, al zit ik wel steeds te gapen
Ah, geen last van.quote:
Ja.... wat moet?quote:
Dat nog niet...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb ook nog geen zin om te gaan, al zit ik wel steeds te gapen
Ja daar wen je ook wel aan inderdaadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nog niet...
Ik lijk steeds beter met weinig slaap om te kunnen gaan ofzo.
Ik heb geen ideequote:
Vorige week veel gewerkt (50+), korte nachten, ook het weekend tot nu toe en het gaat eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja daar wen je ook wel aan inderdaad
Heul onschuldig meisje hoorquote:
Nou goed tochquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Vorige week veel gewerkt (50+), korte nachten, ook het weekend tot nu toe en het gaat eigenlijk wel.
Woensdagochtend heb ik niks, kan ik uitslapen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou goed tochIk heb er ook nooit zoveel moeite mee gelukkig
Heusquote:
Echt?quote:
Oh.quote:
Ik raap de stukjes wel op.quote:
Awww.quote:
Wat een leukiequote:
Kan jullie smurf mooi de vloer mee doen.quote:
Die liep vanavond al druppels van de op z'n kop gehouden papfles weg te wapperen met een doekje nadat ik het voorgedaan had.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan jullie smurf mooi de vloer mee doen.
Goed begin!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Die liep vanavond al druppels van de op z'n kop gehouden papfles weg te wapperen met een doekje nadat ik het voorgedaan had.
Aaaww liefquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Die liep vanavond al druppels van de op z'n kop gehouden papfles weg te wapperen met een doekje nadat ik het voorgedaan had.
Typ foutjequote:
quote:
quote:
Hoiquote:
Soppen zeker?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef Tamashii het volgende:
The right temptation. Goede film, wel beetje doorzichtig. Maar alles met Kiefer is leuk
binnenkort nieuwe 24.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef Tamashii het volgende:
The right temptation. Goede film, wel beetje doorzichtig. Maar alles met Kiefer is leuk
Slaap lekker alvast dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:40 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik denk dat ik toch maar lekker mijn bedje ga bezoeken zo
Jij ook strakjesquote:
Trusten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:40 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik denk dat ik toch maar lekker mijn bedje ga bezoeken zo
Arme jij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:41 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga douchen, moet nog eerder opstaan dan normaal want cadeautjes
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:41 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga douchen, moet nog eerder opstaan dan normaal want cadeautjes
weet niet precies maar heel snel. sws deze zomer nog 1e aflevering, al zijn het er nu maar 12.quote:
Omg.... Wauw. Zo lang gehoopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:45 schreef perro. het volgende:
[..]
weet niet precies maar heel snel. sws deze zomer nog 1e aflevering, al zijn het er nu maar 12.
Jaaaa. En ik zou het echt hartverscheurend vinden als we ze naar het asiel moeten brengen.quote:
ECHT?!?! Nja ik vind t alleen vreselijk dat je dan pauze hebt en elke keer n week moet wachten.quote:
Zaterdag heb je ze toch nog wel neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaaa. En ik zou het echt hartverscheurend vinden als we ze naar het asiel moeten brengen.
Yes mr.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zaterdag heb je ze toch nog wel neem ik aan?
ja echt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ECHT?!?! Nja ik vind t alleen vreselijk dat je dan pauze hebt en elke keer n week moet wachten.
quote:
Hahahaha ik denk ik ook niet....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef perro. het volgende:
[..]
ja echt.
maar eens. weet zo niet of er dan een wedstrijd is maar zo niet kan ik me toch niet beheersen.
Jij gaat voor een poesje?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Dan zal er wel een knoop doorgehakt worden
leuk.quote:
quote:
quote:
Slaap lekker.quote:
quote:
Slaap lekker!quote:
Meneerquote:
Een echte huismanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:07 schreef JJH het volgende:
Zit ik zomaar bijna opeens dr Phil te kijken.
[..]
Hoe chagrijnig wordt zij als je haar wakker maakt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:35 schreef JJH het volgende:
Zal ik met stofzuigen wachten tot knetter wakker is?
Ik wil eignelijk gelijk ff door nu.
Begint al goed. Brug open, spoor dicht dus hups is te laat.quote:
Ze sliep er doorheen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe chagrijnig wordt zij als je haar wakker maakt?
5 minuten later wel koffie neergeplant en wakker gemaakt Ze moest toch eruit om aan het werk te gaan.quote:
Heb jij even mazzel.quote:
Wees blij dat je niet op tijd was danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben de volgende die aan de beurt is.![]()
Gelukkig maar een uitloop van 30+ minuten.
Er zit hier een vrouw met kind. Kind mag spelletjes doen op haar foon.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet op tijd was danzat je daar een half uur voor niks
Vraag je of het geluid wat zachter magquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zit hier een vrouw met kind. Kind mag spelletjes doen op haar foon.
Geluid keihard. Gek word ik ervan.
Hoi.quote:
Hé jij.quote:
Haiquote:
Leuk leuk!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:12 schreef Myraela het volgende:
Zat ik op mijn schoenen te wachten, worden ze bezorgd. Zit er een extra pakketje bij. Heb ik blijkbaar mooie oorbellen gewonnen.Altijd leuk.
Jij trekt zaterdag zeker zo'n juichpak aan op je feestje?quote:
Heb ik niet :$quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij trekt zaterdag zeker zo'n juichpak aan op je feestje?
Geniet zequote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Mogguh.
Jeej, ps3 is ge-update. oitnb kijken.
Balen zeg.quote:
Bleh ik ken t. Wij moeten ook ergens heen maar geen idee hoe laatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weiger uit bed te komen, maar de ziggoman komt zo
Zo= tussen 12.00 en 18.00x infinity
BRING MEEEEEquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog een taart maken..
citroen merengue en kersenbavarois klinkt wel goed toch?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog een taart maken..
citroen merengue en kersenbavarois klinkt wel goed toch?
Ik ben niet zo vaak daar in de buurt, maar ik heb vakantie dus ik kan wel een keer komenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom maar halen danik heb echt geen tijd deze week om een stukje langs te brengen
Oeh.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak daar in de buurt, maar ik heb vakantie dus ik kan wel een keer komen
Die onzekerheidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bleh ik ken t. Wij moeten ook ergens heen maar geen idee hoe laattussen nu en 4 uur ofzo.
LANGSkomenquote:
Dat maak jij er nu van.quote:
Kill them. Is toch ni normaal niequote:
jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |