Dan regel je oppas, prop je knetter in de auto en kom je ook gezellig eten bij Peerquote:
Zoiets zeker;quote:Op maandag 30 juni 2014 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euh, verbinding maken met internet gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne ookquote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Er zijn meer mannen dan kerken zijn mijn oma altijd
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets zeker;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zal ik je vertellen dat ik niets meer weet van de tepelverkrachting van gisterenquote:
Lijkt wel of ie zit te fappenquote:
Wil ik het weten?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik niets meer weet van de tepelverkrachting van gisteren
Kijk eens onder zijn bureau dan?quote:
Ik welquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Er zijn meer mannen dan kerken zei mijn oma altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]Hoe lang duurt het voor ie hem tevoorschijn haalt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ter vergelijking dan ook maar onder die van mij.quote:
Ik ben seksueel gefrustreerd dan mag datquote:
DAAR WIL IK OOK NEUZENquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ter vergelijking dan ook maar onder die van mij.
+1quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben seksueel gefrustreerd dan mag dat
Oké wannneer?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan regel je oppas, prop je knetter in de auto en kom je ook gezellig eten bij Peer
quote:
Hier nog eenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb net met C4 22 juli afgesprokenquote:
Maastrichtquote:
Daar kom je maar op één manier achter.quote:
Daar is er ook één ja.quote:
Je hebt gelijk ja, excuses.quote:
Jouw bureau is zo verquote:Op maandag 30 juni 2014 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kom je maar op één manier achter.
Dan heb ik al vakantie.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb net met C4 22 juli afgesproken
Ook interessant.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja, excuses.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Gaat goed met julliequote:
quote:
Alleen ik ben de enige MET vriendquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:45 schreef JJH het volgende:
Een klein legertje sexueel gefrustreerde vrouwen, we kunnen het minder treffen.![]()
Heerlijk die positiviteit van jou altijdquote:Op maandag 30 juni 2014 23:45 schreef JJH het volgende:
Een klein legertje sexueel gefrustreerde vrouwen, we kunnen het minder treffen.![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heerlijk die positiviteit van jou altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |