Dit is wel een iets minder stoer verhaal heh?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het was mijn eerste jaar en ik dacht dat mijn motivatiedrop daarvandaan kwam. Dat ik net uit huis was en geen stok meer achter de deur had enzo. Toen ik op mijn nieuwe opleiding zat ging het ineens vanzelf en toen kwam ik erachter dat het toch niet zo slecht was dat ik eraf getrapt was.
Dat zal wel meevallen denk ik zo.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Genoeg huisvrouwen die eerst gaan studeren om vervolgens niks meer met die studie te doen hoor.
Nou, die bejaarde vrouwen van nu waren 50 jaar geleden moeder van 6 kleine kinderen, terwijl de zevende onderweg was. Kinderopvang bestond niet en je man deed geen klote in het huishouden. De huisvrouw van toen is niet de huisvrouw van nuquote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik constateer een feit. Genoeg bejaarde vrouwen die nu WAO ontvangen en nog nooit in hun leven hebben gewerkt, tenminste, niet werk waarbij ze loonbelasting en dergelijke moesten afdragen.
Serieus broer?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik constateer een feit. Genoeg bejaarde vrouwen die nu WAO ontvangen en nog nooit in hun leven hebben gewerkt, tenminste, niet werk waarbij ze loonbelasting en dergelijke moesten afdragen.
Ik heb ooit economie gehad ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken je de begrippen netto en bruto? En werkgeversdeel?
/care. Sjezus man, het is elf uur 's avonds.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou, die bejaarde vrouwen van nu waren 50 jaar geleden moeder van 6 kleine kinderen, terwijl de zevende onderweg was. Kinderopvang bestond niet en je man deed geen klote in het huishouden. De huisvrouw van toen is niet de huisvrouw van nu
Wat heeft WAO overigens met bejaarde vrouwen en loonbelasting te maken?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen bron of cijfers bij, maar het merendeel zal sowieso wel een mbo-opleiding gevolgd hebben, wat dus ook gewoon door de overheid wordt betaald voor een groot deel.quote:
Je kan nu ook gaan, waarom zou je het uitstellen? Als je echt weg wil was je al lang gegaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Kutmanager het volgende:
Ik geef je groot gelijk hoor rezania. Ben hier weg zodra ik mijn studieschuld heb afbetaald.
De huishoudschool wellicht.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen bron of cijfers bij, maar het merendeel zal sowieso wel een mbo-opleiding gevolgd hebben, wat dus ook gewoon door de overheid wordt betaald voor een groot deel.
90% van de studenten zegt naar het buitenland te gaan, zulke uitspraken staan goed bij een holle titel namelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je kan nu ook gaan, waarom zou je het uitstellen? Als je echt weg wil was je al lang gegaan.
Kun je het niet hebben dat mensen je niet zo tof vinden als jij jezelf?quote:
Nu naar een ander land verhuizen, nog een paar keer verhuizen en dan vindt DUO je niet zo makkelijk meer en kun je waarschijnlijk wel onder die betalingen uitkomen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Kutmanager het volgende:
Ik geef je groot gelijk hoor rezania. Ben hier weg zodra ik mijn studieschuld heb afbetaald.
Uhm. Ik zie niet in hoe dit een ander verhaal is?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is wel een iets minder stoer verhaal heh?
Tja, ik had toch meer verwacht van de dr./ing./etc./quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
/care. Sjezus man, het is elf uur 's avonds.
Met die verscherpte controle door die ISIS toestanden op Schiphol wordt je dan wel opgepakt aan de grens bij een familiebezoekjequote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nu verhuizen, nog een paar keer verhuizen en dan vindt DUO je niet zo makkelijk meer en kun je waarschijnlijk wel onder die betalingen uitkomen.
Kom vechten, battieboii.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ga weg dan, als het je niet aanstaat
'Omdat ik andere dingen leuker vind dan studeren. Nogal een verschil. Daarnaast zie ik er de meerwaarde niet echt van in. 'quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Uhm. Ik zie niet in hoe dit een ander verhaal is?
Omdat ik wel zodra ik vertrek een chille levensstijl erop na wil kunnen houden, waarbij het hebben van een papiertje absoluut helpt bij het vinden van een leuke baan met leuk salaris.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je kan nu ook gaan, waarom zou je het uitstellen? Als je echt weg wil was je al lang gegaan.
Ik kan het niet hebben dat alles wat men doet constant wordt bekritiseert door anderen. Typisch Nederland weer, altijd maar klagen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kun je het niet hebben dat mensen je niet zo tof vinden als jij jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |