Misschien wel, misschien niet. Mag ik weten waarom je dit vraagt?quote:
Omdat ik dat zelf doe en ik geloof dat ik je dat eerder heb zien zeggen. Wil niet meeten hoor. Verre van.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Mag ik weten waarom je dit vraagt?
Die nieuwe verpakking ziet er overigens best aardig uit, misschien toch maar eens proberen dan.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet iedere avond AH Basic biertjes klappen.
[ afbeelding ]
nee man vorige was veel beterquote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die nieuwe verpakking ziet er overigens best aardig uit, misschien toch maar eens proberen dan.
Denken dat ik homo ben.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
haha kutmanager probeert rez te hosselen
SES / Het grote bèta-studenten topic! #26 Nog een paar sommetjesquote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Omdat ik dat zelf doe en ik geloof dat ik je dat eerder heb zien zeggen. Wil niet meeten hoor. Verre van.
Idk, drink het niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die nieuwe verpakking ziet er overigens best aardig uit, misschien toch maar eens proberen dan.
Iedereen weet dat je enkel de zin: "Hoi, neuken?" nodig hebt om Rez te hosselen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
haha kutmanager probeert rez te hosselen
maakt niet uit hoor, je hoeft je niet te schamenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je enkel de zin: "Hoi, neuken?" nodig hebt om Rez te hosselen.
Jou is het anders nog niet gelukt.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je enkel de zin: "Hoi, neuken?" nodig hebt om Rez te hosselen.
Verraderquote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, je hoeft je niet te schamen
Ahh, een halve Leienaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
SES / Het grote bèta-studenten topic! #26 Nog een paar sommetjes
Veel plezier.
[..]
Idk, drink het niet.
ja wat als die boi flikker wil zijn moet hij dat toch zelf wetenquote:
Is haram dit sahbiquote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wat als die boi flikker wil zijn moet hij dat toch zelf weten
alleen allah kan oordelenquote:
La Chouffe, Karmeliet, Bernardus Tripel, Hertog Jan Grand Prestige en pils.quote:
Scherp.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom misschien wel, misschien niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |