Fred is een veel betere spits dan Arjenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:43 schreef Nober het volgende:
[..]Neeeeeeeeeeeeeee
![]()
Robben mag niet naar huis![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:44 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Fred is een veel betere spits dan ArjenArjen zie ik nog wel schitteren bij Bayern
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt dit wél een interessante wedstrijd. Wat was Frankrijk - Duitsland een drama zeg.
Wat is je uiterlijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:44 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Fred is een veel betere spits dan ArjenArjen zie ik nog wel schitteren bij Bayern
Mooiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:42 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
daar zal ik wakker van liggenwat kan mij het nou weer schelen? Ik wil alleen maar dat Fred vanavond wint en uiteindelijk wereldkampioen wordt.
Jij gaat huilen morgen met je Kuyt en Sneijder. Pinto heeft al mooie plannen om Nederland naar huis te sturen
Arjen is ook geen spits dwaasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:44 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nee een vleugelspitsquote:
Stop maar gewoonquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nee een vleugelspitsFred staat tenminste in het midden voorin. Dat geeft meer aanzien
![]()
Fred >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Robben
Fred >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.>>>>>>>> Robin
Geniet nog maar even van Fred, dit zal zijn laatste wedstrijd zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nee een vleugelspitsFred staat tenminste in het midden voorin. Dat geeft meer aanzien
![]()
Ga toch gewoon weg... Ga dom lullen tegen je hond of kat..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van Fred, dit zal zijn laatste wedstrijd zijn.
Hij dwingt wel een penalty af mocht het niet goed gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van Fred, dit zal zijn laatste wedstrijd zijn.
Goede vriendinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vriendin van voetbal houdt en dus zinnige opmerkingen maakt...
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef PicoMMP het volgende:
VAMOSSSSSSSSSSSSSSSSSS COLOMBIAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef Marie30 het volgende:
Jammer voor het thuisland. Maar Colombia wint deze.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef lisselotte88 het volgende:
Goed mensen! Ik ga kijken! Veel plezier! En dans met mij mee wanneer Fred scoort!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef lisselotte88 het volgende:
Goed mensen! Ik ga kijken! Veel plezier! En dans met mij mee wanneer Fred scoort!
Dit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vriendin van voetbal houdt en dus zinnige opmerkingen maakt...
Het is het mottoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom die carnavaleske loopje naar het veld![]()
Haten op Luizquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:52 schreef BB-King het volgende:
Allemaal zo weer even lachen om die bezeten rotkop van David Luiz bij het volkslied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |