Arjen is ook geen spits dwaasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:44 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Fred is een veel betere spits dan ArjenArjen zie ik nog wel schitteren bij Bayern
nee een vleugelspitsquote:
Stop maar gewoonquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nee een vleugelspitsFred staat tenminste in het midden voorin. Dat geeft meer aanzien
![]()
Fred >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Robben
Fred >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.>>>>>>>> Robin
Geniet nog maar even van Fred, dit zal zijn laatste wedstrijd zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nee een vleugelspitsFred staat tenminste in het midden voorin. Dat geeft meer aanzien
![]()
Ga toch gewoon weg... Ga dom lullen tegen je hond of kat..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van Fred, dit zal zijn laatste wedstrijd zijn.
Hij dwingt wel een penalty af mocht het niet goed gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van Fred, dit zal zijn laatste wedstrijd zijn.
Goede vriendinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vriendin van voetbal houdt en dus zinnige opmerkingen maakt...
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef PicoMMP het volgende:
VAMOSSSSSSSSSSSSSSSSSS COLOMBIAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef Marie30 het volgende:
Jammer voor het thuisland. Maar Colombia wint deze.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef lisselotte88 het volgende:
Goed mensen! Ik ga kijken! Veel plezier! En dans met mij mee wanneer Fred scoort!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef lisselotte88 het volgende:
Goed mensen! Ik ga kijken! Veel plezier! En dans met mij mee wanneer Fred scoort!
Dit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vriendin van voetbal houdt en dus zinnige opmerkingen maakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |