Fellaini is ook duurder dan James.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee: Real >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Barca.
Maar Neymar is veel duurder dan James.
We zien het zometeen wel. Ik voorspel in ieder geval 3-1 voor Brazilië zonder verlenging.
2 van Neymar + 1 van Freden vooruit die kleine James maakt er ook 1.
Júlio César, FC Torontoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Uruguay probeerde niet eens te voetballen, en Japan....die hebben ook niet weten te winnen van onze eredivisiespelers. Ivoorkust, Griekenland huilen tegen een zekere Campbell.
Nee de echte test voor Colombia start over iets meer dan 45 minuutjes.
En die James....AS Monaco
Hierom dusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fellaini is ook duurder dan James.
Valt het te zien?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Júlio César, FC Toronto
Hulk, Zenit Saint Petersburg
Fred, Fluminense
Dan kan je beter in Monaco zitten.
Rodriguez kostte toch ¤45 miljoen of zo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt het te zien?
Hala madrid!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee: Real >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Barca.
Maar Neymar is veel duurder dan James.
We zien het zometeen wel. Ik voorspel in ieder geval 3-1 voor Brazilië zonder verlenging.
2 van Neymar + 1 van Freden vooruit die kleine James maakt er ook 1.
Samen met Moutinho 70 milquote:
Manchester Unitedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt het te zien?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen met Moutinho 70 mil
Zeg 35 pp
Fellaini was 40
http://www.independent.co(...)driguez-8631362.htmlquote:The deal for the pair cost Monaco ¤70m, ¤45m for Rodriguez and ¤25m for Moutinho, with both players signing five-year deals.
Laat mij die troll eens onderuit lullen johquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
http://www.independent.co(...)driguez-8631362.html
Moet je het wel goed doen Fokkie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat mij die troll eens onderuit lullen joh
Wat een haat op de 3 mooiste mannen van het Braziliaans elftalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Júlio César, FC Toronto
Hulk, Zenit Saint Petersburg
Fred, Fluminense
Dan kan je beter in Monaco zitten.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat mij die troll eens onderuit lullen joh
Jordy Clasie is veel schattigerquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Jordy Clasie is veel schattigerKan niet wachten! Nog iets meer dan 24 uur en dan gaan we Jordy eindelijk in de basis zien
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is zo leuk!!!
En zijn accent
Liefste jongen ter wereld
Hij is wel lieve jongen ja, dat filmpje dat hij moest huilen om van Hanegem was onroerendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is zo leuk!!!
En zijn accent
Liefste jongen ter wereld
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Scolari heeft ze tactisch niet op een rijtje. Als Colombia veel kans heeft om te winnen, dan is het vandaag wel.
Wat een kutargument... Het is ook de laatste WK voor Kuyt waarschijnlijk, misschien voor Sneijder.. En nu? Voor zoveel spelers is het hun laatste WK, daarop kan je geen keuze baserenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:44 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
die James is mooi, maar ik blijf bij Fred >>>>>>>>>> James. Fred verdient het meer, want dit is mogelijk zijn laatste WK. Die James kan nog wel 2 keer een WK spelen.
Fernandinho, Paulinho, Oscar. Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik mis een middenveld. Totaal geen balans.
Het zijn geen Kaka's meer, maar prima middenveld nog hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik mis een middenveld. Totaal geen balans.
ditquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn geen Kaka's meer, maar prima middenveld nog hoor
Maar Kuyt en Sneijder zijn niet mooiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een kutargument... Het is ook de laatste WK voor Kuyt waarschijnlijk, misschien voor Sneijder.. En nu? Voor zoveel spelers is het hun laatste WK, daarop kan je geen keuze baseren
Ach mis. Alle drie hebben verre van overtuigd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Fernandinho, Paulinho, Oscar. Wat is daar mis mee?
Oke, jou neem ik dus niet meer serieusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:35 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Maar Kuyt en Sneijder zijn niet mooi
Misschien verwacht ik teveelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn geen Kaka's meer, maar prima middenveld nog hoor
Eens, Oscar heb ik in vorige wedstrijd totaal niet gezien. Paulinho en Fernandinho zijn geen wereldtoppers, het zal erom hangen. Brazilië speelt sowieso niet geweldig dit WKquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ach mis. Alle drie hebben verre van overtuigd.
Maar vrees dat ze niet veel voetballende spelers als optie hebben. Oscar is wel aardig af en toe, maar te weinig om het voetballen van achter naar voren te brengen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt dit wél een interessante wedstrijd. Wat was Frankrijk - Duitsland een drama zeg.
Ze spelen sinds 1993 in een blauw uitshirt maar Adidas heeft weer eens andere ideeën en gaat terug naar het rode thuisshirt van 1992 als uitshirt. Kutduitser, die proleten moeten eens worden aangepakt!quote:
daar zal ik wakker van liggenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke, jou neem ik dus niet meer serieus
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:42 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
daar zal ik wakker van liggenwat kan mij het nou weer schelen? Ik wil alleen maar dat Fred vanavond wint en uiteindelijk wereldkampioen wordt.
Jij gaat huilen morgen met je Kuyt en Sneijder. Pinto heeft al mooie plannen om Nederland naar huis te sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |