Uruguay probeerde niet eens te voetballen, en Japan....die hebben ook niet weten te winnen van onze eredivisiespelers. Ivoorkustquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze hebben tot nu toe niet voor niks alles gewonnen. Uruguay, Japan, Ivoorkust en het altijd lastige Griekenland.
Die James kan er helemaal niks van inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Uruguay probeerde niet eens te voetballen, en Japan....die hebben ook niet weten te winnen van onze eredivisiespelers. Ivoorkust, Griekenland huilen tegen een zekere Campbell.
Nee de echte test voor Colombia start over iets meer dan 45 minuutjes.
En die James....AS Monaco
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die James kan er helemaal niks van inderdaad![]()
En ik zie Colombia best winnen vanavond
Want Barcelona is inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:16 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]dat zeg ik niet, maar er zal ongetwijfeld een reden zijn dat FC Porto hem zomaar verhuurd aan iets dat AS Monaco heet.
Sowieso:
NEYMAR >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.James
Zou een schande voor het voetbal zijn als een Barcelona speler niet weet te winnen van iemand die bij iets dat AS Monaco heet speelt.
Ik wil niet vervelend doen maar weet je überhaupt welke sport het over gaat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:16 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]dat zeg ik niet, maar er zal ongetwijfeld een reden zijn dat FC Porto hem zomaar verhuurd aan iets dat AS Monaco heet.
Sowieso:
NEYMAR >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.James
Zou een schande voor het voetbal zijn als een Barcelona speler niet weet te winnen van iemand die bij iets dat AS Monaco heet speelt.
Nee: Real >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Barca.quote:
Duurder zegt mij ook niet alles.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee: Real >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Barca.
Maar Neymar is veel duurder dan James.
We zien het zometeen wel. Ik voorspel in ieder geval 3-1 voor Brazilië zonder verlenging.
2 van Neymar + 1 van Freden vooruit die kleine James maakt er ook 1.
Fellaini is ook duurder dan James.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
We zien het zometeen wel. Ik voorspel in ieder geval 3-1 voor Brazilië zonder verlenging.
Júlio César, FC Torontoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Uruguay probeerde niet eens te voetballen, en Japan....die hebben ook niet weten te winnen van onze eredivisiespelers. Ivoorkust, Griekenland huilen tegen een zekere Campbell.
Nee de echte test voor Colombia start over iets meer dan 45 minuutjes.
En die James....AS Monaco
Hierom dusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fellaini is ook duurder dan James.
Valt het te zien?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Júlio César, FC Toronto
Hulk, Zenit Saint Petersburg
Fred, Fluminense
Dan kan je beter in Monaco zitten.
Rodriguez kostte toch ¤45 miljoen of zo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt het te zien?
Hala madrid!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Samen met Moutinho 70 milquote:
Manchester Unitedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt het te zien?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen met Moutinho 70 mil
Zeg 35 pp
Fellaini was 40
http://www.independent.co(...)driguez-8631362.htmlquote:The deal for the pair cost Monaco ¤70m, ¤45m for Rodriguez and ¤25m for Moutinho, with both players signing five-year deals.
Laat mij die troll eens onderuit lullen johquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
http://www.independent.co(...)driguez-8631362.html
Moet je het wel goed doen Fokkie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat mij die troll eens onderuit lullen joh
Wat een haat op de 3 mooiste mannen van het Braziliaans elftalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Júlio César, FC Toronto
Hulk, Zenit Saint Petersburg
Fred, Fluminense
Dan kan je beter in Monaco zitten.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat mij die troll eens onderuit lullen joh
Jordy Clasie is veel schattigerquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Jordy Clasie is veel schattigerKan niet wachten! Nog iets meer dan 24 uur en dan gaan we Jordy eindelijk in de basis zien
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is zo leuk!!!
En zijn accent
Liefste jongen ter wereld
Hij is wel lieve jongen ja, dat filmpje dat hij moest huilen om van Hanegem was onroerendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is zo leuk!!!
En zijn accent
Liefste jongen ter wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |