die James is mooi, maar ik blijf bij Fred >>>>>>>>>> James. Fred verdient het meer, want dit is mogelijk zijn laatste WK. Die James kan nog wel 2 keer een WK spelen.quote:
twitter:FIFAWorldCup twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 20:48:21#BRA LINE-UP: Julio Cesar, Thiago Silva (c), David Luiz, Fernandinho, Marcelo, Hulk, Paulinho, Fred, Neymar, Oscar, Maicon #BRACOL #WorldCup reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 20:48:30#COL LINE-UP: Ospina, Zapata, Yepes (c), Sanchez, Armero, Gutierrez, Rodriguez, Cuadrado, Guarin, Ibarbo, Zuniga #BRACOL #WorldCup #Joinin reageer retweet
Fredsj is vies diksjquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:06 schreef lisselotte88 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FRED!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ongeveer 40-45% kans voor Duitsland.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:07 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Wat zijn Colombia's kansen tegen Duitsland?
Is Colombia zo goed dan? Ze wisten in dat oefenduel niet eens van onze eredivisiespelers te winnenquote:
Ze hebben tot nu toe niet voor niks alles gewonnen. Uruguay, Japan, Ivoorkust en het altijd lastige Griekenland.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:08 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Is Colombia zo goed dan? Ze wisten in dat oefenduel niet eens van onze eredivisiespelers te winnenen toen was Falcao er zelfs bij
Uruguay probeerde niet eens te voetballen, en Japan....die hebben ook niet weten te winnen van onze eredivisiespelers. Ivoorkustquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze hebben tot nu toe niet voor niks alles gewonnen. Uruguay, Japan, Ivoorkust en het altijd lastige Griekenland.
Die James kan er helemaal niks van inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Uruguay probeerde niet eens te voetballen, en Japan....die hebben ook niet weten te winnen van onze eredivisiespelers. Ivoorkust, Griekenland huilen tegen een zekere Campbell.
Nee de echte test voor Colombia start over iets meer dan 45 minuutjes.
En die James....AS Monaco
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die James kan er helemaal niks van inderdaad![]()
En ik zie Colombia best winnen vanavond
Want Barcelona is inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:16 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]dat zeg ik niet, maar er zal ongetwijfeld een reden zijn dat FC Porto hem zomaar verhuurd aan iets dat AS Monaco heet.
Sowieso:
NEYMAR >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.James
Zou een schande voor het voetbal zijn als een Barcelona speler niet weet te winnen van iemand die bij iets dat AS Monaco heet speelt.
Ik wil niet vervelend doen maar weet je überhaupt welke sport het over gaat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:16 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]dat zeg ik niet, maar er zal ongetwijfeld een reden zijn dat FC Porto hem zomaar verhuurd aan iets dat AS Monaco heet.
Sowieso:
NEYMAR >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.James
Zou een schande voor het voetbal zijn als een Barcelona speler niet weet te winnen van iemand die bij iets dat AS Monaco heet speelt.
Nee: Real >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Barca.quote:
Duurder zegt mij ook niet alles.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee: Real >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Barca.
Maar Neymar is veel duurder dan James.
We zien het zometeen wel. Ik voorspel in ieder geval 3-1 voor Brazilië zonder verlenging.
2 van Neymar + 1 van Freden vooruit die kleine James maakt er ook 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |