En een lijn coke?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Colombia doorgaat nemen GGMM en ik 1 week een Colombia UI.
dat is niet 't enige, de hele wereld hoopt dat ze eruit getrapt worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:15 schreef remlof het volgende:
Brazilië verdient gewoon om er uitgeschopt te worden, ze spelen heel matig tot nu toe.
Nee hoor. Ik hoop slechts wat ik voorspel in mijn poule. Laat Brazilie maar met 2-1 winnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
dat is niet 't enige, de hele wereld hoopt dat ze eruit getrapt worden.
heb je er geld op gezet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoop slechts wat ik voorspel in mijn poule. Laat Brazilie maar met 2-1 winnen.
Dit item boeit echt niemand trouwens.
Dan is je misplaatst kapot ergeren aan een team inderdaad een stuk verstandigerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:19 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
nou, wat eervol zeg om wedstrijden goed te voorspellen.
Prendergast uit Jamaica.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:10 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Webb of Kuipers gaan aanstellen. Die fluiten veel te neutraal. Misschien halen ze die Japanner weer. Of die Ecuadoriaan van 2002.
#columbiatwitter:Sjaak_Swart8 twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 20:31:34Ik denk zelf dat Brazilië - Columbia in de reguliere speeltijd gelijk blijft, maar dat de Brazilianen na de verlenging winnen. #BRACOL reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |