Ja dat soort statistieken kan ook betekenen dat je te vroeg piekt. Je moet er staan wanneer het nodig is en dat verschilt per wedstrijd. Desalniettemin moet Colombia in staat zijn de Brazilianen te laten huilen als het een goede dag heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
Colombia is samen met Argentinië de enige ploeg op dit WK die én alle wedstrijden heeft gewonnen én nog geen één keer achter heeft gestaan. Met dus de kanttekening dat Colombia de achtste finale al heeft gespeeld, terwijl Argentinië morgen nog tegen Zwitserland moet.
Ik denk echt dat Colombia de kwartfinale van Brazilië kan winnen.
Dat denk ik wel. Colombia was tot nu toe altijd veel beter dan de tegenstander. Eens zien hoe ze omgaan met tegenslagen en momenten dat ze echt moeten bikkelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:26 schreef TLC het volgende:
Zul je net zien dat zo'n ploegje als Brazilie toch weer door gaat
Dat laatste zie ik graag gebeuren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja dat soort statistieken kan ook betekenen dat je te vroeg piekt. Je moet er staan wanneer het nodig is en dat verschilt per wedstrijd. Desalniettemin moet Colombia in staat zijn de Brazilianen te laten huilen als het een goede dag heeft.
Jup enig idee wie de scheidsrechter gaat zijn, en hoeveel onterrechte pingels hij al heeft gegeven?quote:Op woensdag 2 juli 2014 06:39 schreef Anonymousz het volgende:
Brazillie gaat winnen helaas omdat FIFA
Ik denk niet dat ze Webb of Kuipers gaan aanstellen. Die fluiten veel te neutraal. Misschien halen ze die Japanner weer. Of die Ecuadoriaan van 2002.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup enig idee wie de scheidsrechter gaat zijn, en hoeveel onterrechte pingels hij al heeft gegeven?
Kuipers sowieso niet meer, wel raar dat er nog een Argentijnse scheidsrechter wel een kwartfinale mag fluitenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:10 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Webb of Kuipers gaan aanstellen. Die fluiten veel te neutraal. Misschien halen ze die Japanner weer. Of die Ecuadoriaan van 2002.
Die fluit in het andere gedeelte. Dus hij heeft geen invloed op het resultaat van Argentinië. Maarja, Kuipers had die wedstrijd dan ook wel mogen fluiten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Kuipers sowieso niet meer, wel raar dat er nog een Argentijnse scheidsrechter wel een kwartfinale mag fluiten
Carlos Velasco Carballo gaat de wedstrijd fluiten volgens noberquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup enig idee wie de scheidsrechter gaat zijn
Ik denk dat pakken eruit is, of hij brengt ze naar de volgende ronde, geen idee, we zien het vanavondquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Colombia uit het toernooi volgens die vubara?
Kan beide kanten op ja. Hebben we dus niet veel aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:42 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik denk dat pakken eruit is, of hij brengt ze naar de volgende ronde, geen idee, we zien het vanavond
Maar het zijn wel slimme hondenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan beide kanten op ja. Hebben we dus niet veel aan.
Ik denk Brazilië to qualify.
Davy en ik zijn voor Colombia omdat Robbengod vol lof sprak over James Rodriguezquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
Ik heb echt geen idee, Colombia speelt het leukste voetbal op dit WK, Brazilië heeft de meeste mazzel, ik gun het Colombia
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy en ik zijn voor Colombia omdat Robbengod vol lof sprak over James Rodriguez
Matoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:18 schreef El_Matador het volgende:
Colombia:
• laatste overwinning op Brazilië dateert van 23 jaar geleden
• Colombia en Brazilië speelden op WK-eindronden nog nooit tegen elkaar
• De laatste vriendschappelijke wedstrijd tussen de twee voetballanden vond plaats op de dag van de Sandy Hoax, 14 december 2012. De wedstrijd eindigde door goals van Neymar en Cuadrado in 1-1
Maar ben je nu voor Colombia of NL. Je zult toch wel gespannen zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:18 schreef El_Matador het volgende:
Colombia:
• laatste overwinning op Brazilië dateert van 23 jaar geleden
• Colombia en Brazilië speelden op WK-eindronden nog nooit tegen elkaar
• De laatste vriendschappelijke wedstrijd tussen de twee voetballanden vond plaats op de dag van de Sandy Hoax, 14 december 2012. De wedstrijd eindigde door goals van Neymar en Cuadrado in 1-1
België speelt ook eerder dan Nederland.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:10 schreef JenHermes het volgende:
Waarom speelt Brazilië niet gewoon om 18:00? Brazilie is toch groep A dus dan mag je toch ook verwachten dat de winnaar van groep A als eerste zijn kwartfinale speelt. Is dit weer een truckje van Blatter?
Jep. Al had ik NL om 18.00 ook prima gevonden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
België speelt ook eerder dan Nederland.
18.00 (hier 19.00) vind ik als kijker de beste tijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep. Al had ik NL om 18.00 ook prima gevonden.
Je woont in... Bulgarije?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
18.00 (hier 19.00) vind ik als kijker de beste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |