Ik denk dat pakken eruit is, of hij brengt ze naar de volgende ronde, geen idee, we zien het vanavondquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Colombia uit het toernooi volgens die vubara?
Kan beide kanten op ja. Hebben we dus niet veel aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:42 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik denk dat pakken eruit is, of hij brengt ze naar de volgende ronde, geen idee, we zien het vanavond
Maar het zijn wel slimme hondenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan beide kanten op ja. Hebben we dus niet veel aan.
Ik denk Brazilië to qualify.
Davy en ik zijn voor Colombia omdat Robbengod vol lof sprak over James Rodriguezquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
Ik heb echt geen idee, Colombia speelt het leukste voetbal op dit WK, Brazilië heeft de meeste mazzel, ik gun het Colombia
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy en ik zijn voor Colombia omdat Robbengod vol lof sprak over James Rodriguez
Matoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:18 schreef El_Matador het volgende:
Colombia:
• laatste overwinning op Brazilië dateert van 23 jaar geleden
• Colombia en Brazilië speelden op WK-eindronden nog nooit tegen elkaar
• De laatste vriendschappelijke wedstrijd tussen de twee voetballanden vond plaats op de dag van de Sandy Hoax, 14 december 2012. De wedstrijd eindigde door goals van Neymar en Cuadrado in 1-1
Maar ben je nu voor Colombia of NL. Je zult toch wel gespannen zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:18 schreef El_Matador het volgende:
Colombia:
• laatste overwinning op Brazilië dateert van 23 jaar geleden
• Colombia en Brazilië speelden op WK-eindronden nog nooit tegen elkaar
• De laatste vriendschappelijke wedstrijd tussen de twee voetballanden vond plaats op de dag van de Sandy Hoax, 14 december 2012. De wedstrijd eindigde door goals van Neymar en Cuadrado in 1-1
België speelt ook eerder dan Nederland.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:10 schreef JenHermes het volgende:
Waarom speelt Brazilië niet gewoon om 18:00? Brazilie is toch groep A dus dan mag je toch ook verwachten dat de winnaar van groep A als eerste zijn kwartfinale speelt. Is dit weer een truckje van Blatter?
Jep. Al had ik NL om 18.00 ook prima gevonden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
België speelt ook eerder dan Nederland.
18.00 (hier 19.00) vind ik als kijker de beste tijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep. Al had ik NL om 18.00 ook prima gevonden.
Je woont in... Bulgarije?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
18.00 (hier 19.00) vind ik als kijker de beste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |