quote:Op maandag 30 juni 2014 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Pogba verdient een goal, die speelt goed
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wtf?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja, ontzettend.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je ook zo blij dat je geen Nigeria UI hoeft te nemen?
Ik vond het net een leuke wedstrijd.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:37 schreef hottentot het volgende:
Ik juich vooral omdat we geen verlenging krijgen, niet omdat ik voor Frankrijk ben.
Balo-wannabeequote:
*poolquote:Op maandag 30 juni 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is bijzonder slecht voor mijn poule
Denk nou een keer aan het #TeamJohannes belang.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op maandag 30-06-2014 om 19:38:00Terecht hoor dit...1-0 Frankrijk #FRANIG reageer retweet
nooit gokken op die afrikaantjesquote:Op maandag 30 juni 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou nou.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef S0nic het volgende:
Godverdomme Frankrijk leer nou van Mexico, GA VOOR DIE 2-0
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op maandag 30-06-2014 om 19:38:00Terecht hoor dit...1-0 Frankrijk #FRANIG reageer retweet
hersenbloedingquote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
Humberto, lekker met de Rabobank Braziliaantjes commanderen...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
Oranje ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef wdn het volgende:
Van dit Frankrijk worden Brazilie en Duitsland niet bang.
Ik moet nog wat dingen doen in huis, en ben absoluut bekaf. Vannacht nog geen twee uurtjes slaap gehad (storingsdienst). En morgen moet ik helaas om zes uur er weer staan dus niet te laat naar bed vandaag.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het net een leuke wedstrijd.
Kut Humbertoquote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
De kenner! Jajaquote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
Je bent nogal negatief.. je moet wel voor nigeria zijnquote:Op maandag 30 juni 2014 19:37 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jezelf quoten en vervolgens worshippenHoe triest
Jij moet wel Frans zijn.
Tsja, kutreclame dat het is.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Humberto, lekker met de Rabobank Braziliaantjes commanderen...
Nee.quote:
Nigeria speelt beter.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef F.M.D. het volgende:
hoezo onterecht. frankrijk heeft meer kansen dan nigeria. veel meer kwaliteit voor de goal ook.
Wat is dezequote:Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent nogal negatief.. je moet wel voor nigeria zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patatje oorlog.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef xzaz het volgende:
Wie weet wat Blatter heeft besteld voor deze wedstrijd?
Nigeria verdient dit,niet France.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:40 schreef GGMM het volgende:
Nee, dit wordt niks meer.
Wat een kutwedstrijd.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook steeds zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, dat je je kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan. Als ik naar Humberto luister, is het alsof ik gebukt voor hem sta en moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek.niet gelezen ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mensen die haten om Humbertoquote:Op maandag 30 juni 2014 19:40 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat is dezeBen jij Humberto's schandknaapje of zo?
Hun stootkracht zit in hun onderbroek.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:40 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
ja maar totaal geen strootkracht voorin en daar gaat het om.
Moeilijk moeilijk. . Ze hebben echt 10 kansen gehad.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:40 schreef Belladonna80 het volgende:
Als de Fransen het al zo moeilijk hebben tegen Nigeria, dan slacht Duitsland ze toch totaal?
Platiniquote:Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef xzaz het volgende:
Wie weet wat Blatter heeft besteld voor deze wedstrijd?
Dat is geen Nigeriaanquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook steeds zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, dat je je kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan. Als ik naar Humberto luister, is het alsof ik gebukt voor hem sta en moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek.Ik heb er altijd een beetje moeite mee als een volwassen man mij aanspreekt alsof ik een kleuter ben. Hij maakt alles wat mooi is aan voetbal kapot met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eindelijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook altijd zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd, dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, dat je de kijkers moet toespreken alsof je net een grote bah hebt gedaan. Als ik naar Humberto luister is het alsof ik gebukt voor hem sta, en hem moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek, hij kreeg het afgelopen zondag voor elkaar een hele middag topamusement in zijn eentje de nek om te draaien. Iedereen die zondag naar EredivisieLive keek zag een slecht toneelstuk met in de hoofdrol een d-acteur, nooit is hij oprecht geraakt, nooit ziet hij de emotie, altijd is hij bezig met het schijtlollig geformuleerde bruggetje naar het volgende itempje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man schijnt een prettige uitstraling te hebben, dat geloof ik wel, maar die mag stuntelen en kwekken en uit z'n nek lullen en als je dan een net pak draagt en er glad geschoren uitziet dan ben je een goeie presentator, maar ik dacht dat anchorman een vak was.
Ja ok, maar met dit veldspel ga je er als Frankrijk-zijnde zo godvers hard af tegen Duitsland. Die weten wel raad hoor met die Franse pikkies.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk. . Ze hebben echt 10 kansen gehad.
Niet vergeten dat Ajax fans ook kijken natuurlijk :pquote:Op maandag 30 juni 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een beetje moeite mee als een volwassen man mij aanspreekt alsof ik een kleuter ben. Hij maakt alles wat mooi is aan voetbal kapot met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eindelijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook altijd zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd, dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, dat je de kijkers moet toespreken alsof je net een grote bah hebt gedaan. Als ik naar Humberto luister is het alsof ik gebukt voor hem sta, en hem moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek, hij kreeg het afgelopen zondag voor elkaar een hele middag topamusement in zijn eentje de nek om te draaien. Iedereen die zondag naar EredivisieLive keek zag een slecht toneelstuk met in de hoofdrol een d-acteur, nooit is hij oprecht geraakt, nooit ziet hij de emotie, altijd is hij bezig met het schijtlollig geformuleerde bruggetje naar het volgende itempje.
Die man schijnt een prettige uitstraling te hebben, dat geloof ik wel, maar die mag stuntelen en kwekken en uit z'n nek lullen en als je dan een net pak draagt en er glad geschoren uitziet dan ben je een goeie presentator, maar ik dacht dat anchorman een vak was.
Ze begrijpen niet dat je krachten moet sparen, ze blijven maar op en neer rennen. Maar meer kunnen ze ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet hoe het komt dat Afrikaanse landen altijd de conditieslag verliezen. Je zou toch verwachten dat ze fysiek sterker zijn en het veel langer kunnen volhouden
Omdat je tactisch nog wel aardig kan compenseren maar dit is gewoon taktiek.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet hoe het komt dat Afrikaanse landen altijd de conditieslag verliezen. Je zou toch verwachten dat ze fysiek sterker zijn en het veel langer kunnen volhouden
Mentaal zijn Afrikanen niet sterkquote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef Shreyas het volgende:
Al die piemels van 40 cm zitten in de weg bij het rennen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef Shreyas het volgende:
Valid point.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet vergeten dat Ajax fans ook kijken natuurlijk :p
* hottentot zoekt dekking![]()
Europese profs hebben gewoon meer conditie omdat ze op een hoger niveau voetballen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef Shreyas het volgende:
Eerste helft gewoon.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerste half uur ja, daarna niet meer.. en ook in dat half uur had Frankrijk ook kansen.
Daarom doen FOK`rs ook niet veel aan sportquote:Op maandag 30 juni 2014 19:42 schreef S0nic het volgende:
[..]
Al die piemels van 40 cm zitten in de weg bij het rennen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Het draait idd ook om andere dingen als concentratie, daar zijn de Duitsers veel beter in.
Mentaal zwakker wellicht waardoor het lichaam ook minder kanquote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef Shreyas het volgende:
Wat een übermenschen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Het draait idd ook om andere dingen als concentratie, daar zijn de Duitsers veel beter in.
Ja nu weten we het wel ouwe bananenplukker.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:43 schreef TheRulingEagle het volgende:
Humberto spreekt volwassen mensen aan alsof het kleuters zijn, alsof zijn kijkers niet goed bij hun hoofd zijn en net een grote bah hebben gedaan. Hij infantiliseert zijn publiek. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij vervuilt de ether met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. Schijnt een prettige uitstraling te hebben, maar mag stuntelen en kwekken en uit z'n nek lullen. Denkt dat je een goeie presentator bent als je een net pak draagt en er gladgeschoren uitziet, maar dat is een misvatting: anchorman zijn is een vak.
Maar dat zijn zijn kijkers ook.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:43 schreef TheRulingEagle het volgende:
Humberto spreekt volwassen mensen aan alsof het kleuters zijn, alsof zijn kijkers niet goed bij hun hoofd zijn en net een grote bah hebben gedaan. Hij infantiliseert zijn publiek. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij vervuilt de ether met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. Schijnt een prettige uitstraling te hebben, maar mag stuntelen en kwekken en uit z'n nek lullen. Denkt dat je een goeie presentator bent als je een net pak draagt en er gladgeschoren uitziet, maar dat is een misvatting: anchorman zijn is een vak.
Jij kijkt zeker alleen WK?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg andere topics voor.
Oke meid.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:43 schreef Belladonna80 het volgende:
Franse supporters denken nu natuurlijk weer ( ook al is het op néts gebaseerd ) dat ze opnieuw de beste zijn. Het spijt me arrogante klootzakken, Duitsland maakt brandhout van jullie.
bedankt hansquote:Op maandag 30 juni 2014 19:43 schreef Belladonna80 het volgende:
Franse supporters denken nu natuurlijk weer ( ook al is het op néts gebaseerd ) dat ze opnieuw de beste zijn. Het spijt me arrogante klootzakken, Duitsland maakt brandhout van jullie.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:43 schreef Belladonna80 het volgende:
In de ovens met die Fransen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:43 schreef Belladonna80 het volgende:
Aan de andere kant, Frankrijk doet het altijd heel goed tegen Brazilië, terwijl Brazilië meestal wint van Duitslandquote:Op maandag 30 juni 2014 19:43 schreef Belladonna80 het volgende:
Fransenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:43 schreef Belladonna80 het volgende:
Nederland ook gisteren tot een corner en dat Robben eventjes wilde gaan liggenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Frankrijk had moeite om te score.
Ze hebben voor zover ik kon waarnemen Frankrijk de hele 2e helft onder vuur genomen dus conditioneel zit het wel goed. Technisch wat minder.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef Shreyas het volgende:
Ook aan Gramulanion.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nogal een hekel aan Belladonna80, klopt dat?
De politie van Frankrijk vind dit niet leukquote:Op maandag 30 juni 2014 19:44 schreef Symphonic het volgende:
Algerije - Frankrijk wordt best een leuke pot
Dat zal ik niet ontkennen, nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nogal een hekel aan Belladonna80, klopt dat?
Rellenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:44 schreef Momo... het volgende:
[..]
De politie van Frankrijk vind dit niet leuk
Voor de moffen natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:44 schreef Vasion het volgende:
Wordt lastig kiezen straks..
Of voor die arrogante Fransen of voor die moffen juichen.
Ik denk er even over na.
dat denk ik ook nietquote:Op maandag 30 juni 2014 19:44 schreef Momo... het volgende:
[..]
De politie van Frankrijk vind dit niet leuk
We gaan ze inmakenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Duitsland-Nederland?
Wel lekkere eventueel finalequote:Op maandag 30 juni 2014 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Duitsland-Nederland?
Nigeria zijn die groene spelers he..quote:Op maandag 30 juni 2014 19:44 schreef Replicat het volgende:
[..]
Ze hebben voor zover ik kon waarnemen Frankrijk de hele 2e helft onder vuur genomen dus conditioneel zit het wel goed. Technisch wat minder.
De echte johannes_vermeer kennen wij niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, mijn leven was een act. Misschien wel een leuke act, misschien ook niet.
Wellicht kan GGMM_de_echte die vraag beantwoorden.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, mijn leven was een act. Misschien wel een leuke act, misschien ook niet.
Ik welquote:Op maandag 30 juni 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De echte johannes_vermeer kennen wij niet.
Nee. die zwarte.quote:
Snoeks is een trollquote:Op maandag 30 juni 2014 19:45 schreef beantherio het volgende:
Snoeks haat de Nigeriaanse keeper. Hij kan zijn bek maar niet houden over die ene fout.
Had je vorige woensdag kunnen zien, maar meneer wilde niet van zijn zolderkamer afkomen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De echte johannes_vermeer kennen wij niet.
Goed ideequote:Op maandag 30 juni 2014 19:45 schreef xzaz het volgende:
Kan je die Snoeks niet uitzetten of kan iemand ff naar Brazilië vliegen om hem een klap op z'n muil te geven?
T was gewoon een domme foutquote:Op maandag 30 juni 2014 19:45 schreef beantherio het volgende:
Snoeks haat de Nigeriaanse keeper. Hij kan zijn bek maar niet houden over die ene fout.
Snoeks kan beter een rokje aantrekken....quote:
Gefeliciteerd!!!quote:
Had een acteur ingehuurd, hopelijk heeft hij het een beetje leuk gedaan. Kooijemans heette die acteur geloof ik.quote:
Hij moet sowieso in het algemeen zijn bek houdenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:45 schreef beantherio het volgende:
Toen jij op station Leiden was zat ik letterlijk om de hoek, was even langsgekomen dan.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je vorige woensdag kunnen zien, maar meneer wilde niet van zijn zolderkamer afkomen.
Die had ik er ook nog wel ingekopt hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
Pogba klasbakkrijgt dadelijk even credits bij VI oranje
quote:
Wanneer komt hij langs Ronald Koeman?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De FIFA maffia trein raast door richting Rio de Janeiro! In de voorste coupe, zit Brazilie. In de tweede zit de Franse selectie met Platini en zijn beruchte enveloppen voor de tegenstanders, loerend op de zetel van Oppermachtige Blatter. In de stilte coupe is een plaats gereserveerd voor Michael van Praag, hij mag zijn bek houden!
Kloptquote:Op maandag 30 juni 2014 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Snoeks kan beter een rokje aantrekken....
Vrouwen kunnen ook zo doorzagen over een foutje
quote:
Alle vissen happen welquote:Op maandag 30 juni 2014 19:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Snoeks denkt dat hij interessant is, niet?
Je had ook nog even bij mij langs kunnen komen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen jij op station Leiden was zat ik letterlijk om de hoek, was even langsgekomen dan.
Racistquote:
Volgende keer ok Stijn?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had ook nog even bij mij langs kunnen komen.
Paxcon hield me tegen toen ik uit de trein wilde springen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen jij op station Leiden was zat ik letterlijk om de hoek, was even langsgekomen dan.
Ik heb het je wel via mijn scherm gezien.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je vorige woensdag kunnen zien, maar meneer wilde niet van zijn zolderkamer afkomen.
Hij had ook gelijk bij wie er op doel schoot! Ondanks dat de regie hem probeerde te pesten met beelden van een andere speler.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:47 schreef Belladonna80 het volgende:
Snoeks denkt dat hij interessant is, niet?
Ik kan datquote:
Misschien verstaan ze geen Vlaams.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:47 schreef hottentot het volgende:
Waarom kijkt iedereen die pretendeert een schurfthekel aan Snoeks te hebben dan geen andere zender?
Echt al dat gezeur.
Langzaam aan een kruis laten sterven, is dat niet beter?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
Deze commentator mag ook een accute poliep krijgen
dat was genieten geblazenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het je wel via mijn scherm gezien.
Nigeria heeft geen kracht meer over. In de verlenging zouden ze sowieso weggespeeld wordenquote:
Wim Kieft achter deze account?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:48 schreef Drolflap het volgende:
Nu gaan ze ook nog denken dat ze goed zijn
Enige woord om deze goal te beschrijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |