Dus volgens jou moet er niks gebeuren als je geen berouw wil tonen? Was dat nou zo moeilijk om te zeggen in plaats van de vraag te negeren?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee dat is mijn persoonlijke mening. In de Islam mag je ook een persoonlijke mening hebben.
Ok, als jij dat gelooft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee ook niet. De Islam die de KSA verspreid heet Madkhalisme en de Islam van IS en al-Qaida heet Salafistisch-Jihadisme.
Van mij hoeft er niets te gebeuren alleen moet hij dan zijn geloof niet op mij opdringen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus volgens jou moet er niks gebeuren als je geen berouw wil tonen? Was dat nou zo moeilijk om te zeggen in plaats van de vraag te negeren?
Watquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Van mij hoeft er niets te gebeuren alleen moet hij dan zijn geloof niet op mij opdringen.
Zie het al in de reacties staan ja..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:48 schreef IPA35 het volgende:
Dat is nog altijd een stuk Russisch geschut...
Al te snugger ben je niet hè? Wie is hier nou tegen een seculiere staat en wil een sharia staat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Van mij hoeft er niets te gebeuren alleen moet hij dan zijn geloof niet op mij opdringen.
Je bent 18 pas. KSA bestaat al hoeveel jaar? En in al die tijd hebben ze binnen het wahabisme verschillende vormen van Wahhabi-Islam geexporteerd, maar belangrijker nog hebben ze ook verschillende varianten van Wahhabi-Islam toegestaan in hun land. Pas veel later met nieuwe politieke realiteit en Amerikaanse militairen die KSA beschermden kwam er strijd tussen de Koning en de echte wahabbi's (ISIS en co). Het madkhalisme (tak binnen wahabisme die pro-KSA en koningshuis zijn) is een recent fenomeen en uitgestippeld door de Saudische autoriteiten, die bestonden totaal niet in de jaren 70 bijv.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:40 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
De Islam van ISIS is niet de Saudische Islam dombo.
Kijk Aloulou, voor de laatste keer. Ik ben geen Sjiieten en alevieten hater.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Je bent 18 pas. KSA bestaat al hoeveel jaar? En in al die tijd hebben ze binnen het wahabisme verschillende vormen van Wahhabi-Islam geexporteerd, maar belangrijker nog hebben ze ook verschillende varianten van Wahhabi-Islam toegestaan in hun land. Pas veel later met nieuwe politieke realiteit en Amerikaanse militairen die KSA beschermden kwam er strijd tussen de Koning en de echte wahabbi's (ISIS en co). Het madkhalisme (tak binnen wahabisme die pro-KSA en koningshuis zijn) is een recent fenomeen en uitgestippeld door de Saudische autoriteiten, die bestonden totaal niet in de jaren 70 bijv.
Met alle respect, ik denk dat ik zowel je haatideologie het wahabisme als de geschiedenis van KSA een stuk beter ken dan jijzelf.
Typisch om weer op 1 woordje te reageren. Lees het hele stuk en begrijp het.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kijk Aloulou, voor de laatste keer. Ik ben geen Sjiieten en alevieten hater.
Ik weet wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Typisch om weer op 1 woordje te reageren. Lees het hele stuk en begrijp het.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja want anders gaan mensen ze aanbidden of krijgen ze op zijn minst de neiging om het te aanbidden.
En hier geeft hij heel tactisch geen antwoord op..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jaja, dat snap ik maar wat dan? Moet je dan vervolgd worden?
Klopt, je bent een ordinaire alles-hater.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kijk Aloulou, voor de laatste keer. Ik ben geen Sjiieten en alevieten hater.
Nog meer stelen van S-A.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef Speculant. het volgende:
Dat jaarverslag van Isis![]()
Winstgevend zijn ze wel met al hun plunderingen
Bron: http://nos.nl/artikel/669(...)ar-het-kalifaat.htmlquote:ISIS-leider: kom naar het kalifaat
Leider Abu Bakr al-Baghdadi van de 'Islamitische Staat' heeft moslims wereldwijd opgeroepen te migreren naar het kalifaat dat zondag werd uitgeroepen in Syrië en Irak.
Volgens Baghdadi is het de plicht van moslims om naar "het huis van de islam" te verhuizen. Hij riep strijders op om wraak te nemen voor misstanden tegen moslims in de hele wereld. "Het kan even duren, maar we zullen ons wreken", zei hij in een audioboodschap die via internet werd verspreid.
Kalief
De ISIS-leider is zelf uitgeroepen tot kalief van de grensoverschrijdende nieuwe Islamitische Staat. De naam ISIS is officieel veranderd in Islamitische Staat.
Al-Baghdadi noemde woorden als vrede, democratie en secularisatie "misleidende slogans van ongelovigen".
Gek genoeg geeft S-A nog steeds geld aan ISIS.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:14 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij leest maar ze plunderen toch echt wel in Irak en Syrië hoor
quote:Iraakse Koerden stemmen over onafhankelijkheid
Iraakse Koerden mogen binnen enkele maanden stemmen in een referendum over een onafhankelijk Koerdistan. Dat heeft de Koerdische leider Massud Barzani dinsdag gezegd, meldt persbureau AFP. De Koerden hebben een semi-autonome regio in Irak, maar veel inwoners eisen meer zelfbestuur en zelfs onafhankelijkheid.
"We zullen een referendum organiseren in Koerdistan en we zullen de wens van ons volk respecteren en inwilligen", aldus Barzani. "Wij hopen dat anderen hetzelfde zullen doen."
De onafhankelijkheidswens onder de Koerden is verder opgelaaid sinds de terreurbeweging Islamitische Staat (IS) aan een offensief in Noord-Irak begon, ten zuiden en westen van de Koerdische Autonome Regio. Barzani vindt het tijd voor een referendum nu Irak steeds verder verdeeld raakt tussen een sjiitisch deel dat door de regering van Nouri al-Maliki wordt bestuurd en een soennitisch deel in handen van IS. Ook de Koerden hebben tijdens de onrust enkele gebieden veroverd, waaronder de aan olie rijke stad Kirkuk.
Barzani kon geen exactere datum geven dan 'binnen een paar maanden'. Hij benadrukte dat het Koerdische parlement beslist wanneer de volksstemming precies plaatsvindt.
De Iraakse regering heeft nog niet op het Koerdische plan gereageerd. Buurland Turkije heeft eerder aangegeven tegen onafhankelijkheid van de Iraakse Koerden te zijn.
Slecht artikel:quote:
Inderdaad, ik meende ook dat Turkije hier niet per defenitie tegen is, iig geen duidelijk standpunt heeft ingenomen in deze.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:26 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Slecht artikel:
1) Turkije is niet tegen een onafhankelijk Koerdistan in Noord-Irak en heeft dat recent ook aangegeven dat men daar niet tegen is
2) olie rijke....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |