abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141763841
Weer een massaslachting van ISIS op Iraakse soldaten. Blijf me verbazen hoe kalmpjes de mensen hun dood tegemoet gaan.

SPOILER: NSFW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141764315
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:17 schreef happinessfordogs het volgende:
Weer een massaslachting van ISIS op Iraakse soldaten. Blijf me verbazen hoe kalmpjes de mensen hun dood tegemoet gaan.

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is niets bijzonders aan hoor.

Ze weten dat ze niets meer kunnen doen. De overlevingsinstinct van een mens is groot, maar die is er alleen als er nog een kans van overleven/ontsnappen is. Hier zitten ze op hun knien en weten ze gewoon dat de kogel gaat komen.

En de gedachten dat ze in het paradijs gaan komen speelt waarschijnlijk wel mee.
pi_141764655
ISIS in bezit van SCUD-raketten. Als ze die dingen weten te vullen met brandstof en kunnen lanceren dan is dit een serieuze dreiging voor de buurlanden. Bereik is 600-700 km.

pi_141764817
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:17 schreef happinessfordogs het volgende:

Dit is oud hoor, van Al Anbar en niet van de recentere ontwikkelingen.
pi_141764855
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:44 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

Dit is oud hoor, van Al Anbar en niet van de recentere ontwikkelingen.
Ok, wist ik niet. Zag het recent gepost staan.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 15:07:22 #131
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_141765812
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waarom niet? Elke vorm van gedenking is voor hen haram. :)
Alleen Allah kan men aanbidden.
Kijk ik als Moslim ben absoluut tegen de verwoesting van de Kaaba, maar je moet wel idd alleen Allah(swt) aanbidden en je mag niemand anders aanroepen voor hulp (wat een paar rare-sufis en Alevis zoals jij wel doen :') ).
pi_141766244
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik vraag me af of ze ook de richting van het bidden willen herzien aangezien dat natuurlijk afhankelijk is van de lokatie van de Kaaba. Dit zag ik eerlijk gezegd niet aankomen.
Ik denk dan ook dat het om een hoax gaat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:04 schreef happinessfordogs het volgende:
ISIS wil Jeruzalem als religieus middelpunt en als geografische hoofdstad in de Levant op basis van Hadith-geschriften. Vreemd om te bedenken dat ze wel gesponsord worden door S-A.
Dat is fijn voor "de Islamitische Staat", maar moslims blijven richting Mekka bidden, dit kunnen ze niet veranderen (ik denk ook niet dat dat hun doel is). En KSA steunt "de Islamitische Staat"? Nee, ze zijn vijanden van elkaar.
-
  dinsdag 1 juli 2014 @ 15:28:23 #133
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_141766676
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

edit: NEDERLANDS AUB
edit: NEDERLANDS AUB

[ Bericht 22% gewijzigd door Frutsel op 01-07-2014 15:53:53 ]
pi_141766772
Houd die persoonlijke relidiscussie ergens anders a.u.b.
pi_141767685
Wat een idiote teringbende daar:

quote:
Iraq parliament session ends in chaos as turmoil deepens
Baghdad (AFP) - Iraq's new parliament, charged with approving a new government and facing a blistering offensive by Sunni militants, descended into chaos Tuesday, with some lawmakers threatening each other and others walking out.

Despite calls from world leaders and senior clerics for Iraq's fractious politicians to unite, deputies failed to fulfil the constitutional requirement of electing a speaker and the first session of the parliament elected in April ended in disarray.

Prime Minister Nuri al-Maliki's bid for a third term has been battered by the militant offensive which has seen large chunks of five provinces fall out of government control, on top of persistent allegations of sectarianism and consolidation of power.

The weeks-long crisis has alarmed world leaders, displaced hundreds of thousands of people and polarised Iraq's Shiite, Sunni and Kurdish populations.

The disunity quickly manifested itself in the parliament session, which included walkouts, verbal threats and widespread confusion over the country's constitution.

Kurdish lawmaker Najiba Najib initially interrupted efforts to select a new parliament speaker, calling on the central government to "end the blockade" and send withheld budget funds to the autonomous Kurdish region.

- 'Crush heads of Kurds' -

Kadhim al-Sayadi, a lawmaker in Maliki's bloc, responded by threatening to "crush the heads" of Iraq's Kurds.

Several Sunni MPs also walked out of the chamber when mention was made of the Islamic State (IS) jihadist group, which is spearheading the militant offensive.

After a brief recess called to restore order, several lawmakers did not return, leaving the session no longer quorate.

Eventually, Mahdi Hafez, the MP presiding over the session, said parliament would reconvene on July 8 if political leaders are able to reach a deal on senior posts.

- End for Maliki? -

As part of a de facto agreement in place following previous elections, the prime minister is a Shiite Arab, the speaker a Sunni Arab and the president a Kurd. All three posts are typically chosen in tandem.

Maliki increasingly looks to be on the way out, facing criticism from senior leaders in all three major communities over allegations of sectarianism, sidelining partners and a marked deterioration in security which culminated in the launch on June 9 of the militant offensive.

But the incumbent nevertheless retains a chance, having won by far the most seats in April 30 parliamentary elections.

"This has become a much more competitive race for the premiership position," said Ayham Kamel, Middle East and North Africa director for the Eurasia Group consultancy.

"The broad direction here is to be more inclusive, at least when it comes to the Sunni community, and figure out a power-sharing deal."

Though the vast majority of Iraq's Sunni Arab minority do not actively support militants, analysts say their anger over alleged mistreatment by the Shiite-led authorities means they are less likely to cooperate with the security forces, fostering an environment in which militancy can flourish.

Kamel noted that any military successes on the ground could boost Maliki's chances, with thousands of troops taking part in an ambitious operation aimed at retaking executed dictator Saddam Hussein's hometown of Tikrit, which fell on June 11.

- Performing better -

Iraqi forces initially wilted in the face of the onslaught but have since performed more capably, with security officials touting apparent progress in recapturing the city.

They have nevertheless suffered heavy casualties in the past few weeks, with nearly 900 security personnel among the 2,400 people who died in June, the highest such figure in years, according to the UN.

The security forces are battling militants led by the IS jihadist group, which on Sunday declared a "caliphate", an Islamic form of government last seen under the Ottoman Empire, and ordered Muslims worldwide to pledge allegiance to their chief.

Though the move may not have immediate significant impact on the ground, it is an indicator of the group's confidence and marks a move against Al-Qaeda, from which it broke away, in particular.

Iraq has appealed for the US to carry out air strikes against the jihadists, but Washington, which further bolstered security at its embassy on Monday, has so far not acceded, and has said that planned deliveries of F-16 fighter jets could even be delayed.

Baghdad has meanwhile recently purchased more than a dozen Russian warplanes to bolster its fledgling air force as it takes the fight to militants holding a string of towns and cities.

Bron: https://au.news.yahoo.com(...)-as-turmoil-deepens/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 16:02:15 ]
pi_141769122
Zijn er ook beelden van die parlementszittingen? Volgens mij worden er daar meer KO's geproduceerd dan in de Octagon van UFC.
pi_141769306
Nog niet tegengekomen.
pi_141770141
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een idiote teringbende daar:

[..]

Dat worden dus gewoon drie verschillende landen. Het land kan zo echt niet meer verder.

Misschien trekt dit Belgi ook over de streep.
pi_141770361
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 16:38 schreef happinessfordogs het volgende:
Zijn er ook beelden van die parlementszittingen? Volgens mij worden er daar meer KO's geproduceerd dan in de Octagon van UFC.
Vaak zijn ze op TV te zien.
pi_141771122
quote:
Ah.. Rusland gaat in actie komen.... begrijp ik? Of zijn de piloten Irakezen?
pi_141771174
quote:
Mogen ze hier ook weleens doen, zo'n zoeking.
pi_141771190
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.. Rusland gaat in actie komen.... begrijp ik? Of zijn de piloten Irakezen?
Irak had vroeger ook Russische vliegtuigen hoor.
pi_141771226
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:28 schreef Peunage het volgende:

[..]

Irak had vroeger ook Russische vliegtuigen hoor.
Ik had deze week gelezen dat de Russen vliegtuigen zouden leveren.
pi_141771247
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mogen ze hier ook weleens doen, zo'n zoeking.
Ze zijn niet zomaar lukraak ergens binnengevallen hoor. Inlichtingendiensten zijn hier achter gekomen en hebben het leger gestuurd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik had deze week gelezen dat de Russen vliegtuigen zouden leveren.
Ja, die zijn al geleverd.
pi_141772688
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Kijk ik als Moslim ben absoluut tegen de verwoesting van de Kaaba, maar je moet wel idd alleen Allah(swt) aanbidden en je mag niemand anders aanroepen voor hulp (wat een paar rare-sufis en Alevis zoals jij wel doen :') ).
Dus moeten de heiligdommen van die sufi's gelijk vernietigd worden? Van tolerantie heeft ISIS nog nooit gehoord.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:03:38 #148
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_141772774
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:01 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Dus moeten de heiligdommen van die sufi's gelijk vernietigd worden? Van tolerantie heeft ISIS nog nooit gehoord.
Ja want anders gaan mensen ze aanbidden of krijgen ze op zijn minst de neiging om het te aanbidden.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:03:43 #149
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_141772778
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:07 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

En als je dat wel doet, wat dan?
Anti-Turkije
pi_141772829
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:03 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Ja want anders gaan mensen ze aanbidden of krijgen ze op zijn minst de neiging om het te aanbidden.
Als jij ze toch al niet als ware gelovigen beschouwt, wat maakt het jou verder dan nog uit wat zij doen? Wordt jouw 'ware' geloof er minder om? Kun jij niet je eigen leven leiden zonder dat zij dat van hen leiden? Gaat er bij mij cht niet in waarom al die heiligdommen van ndere mensen gesloopt moeten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')