Jaja, dat snap ik maar wat dan? Moet je dan vervolgd worden?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:05 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dan ben je een mushrik (polytheïst) en een ketter.
Omdat je als Moslim verplicht bent om mensen die op het foute pad zijn, op het rechte pad te leiden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:05 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Als jij ze toch al niet als ware gelovigen beschouwt, wat maakt het jou verder dan nog uit wat zij doen? Wordt jouw 'ware' geloof er minder om? Kun jij niet je eigen leven leiden zonder dat zij dat van hen leiden? Gaat er bij mij écht niet in waarom al die heiligdommen van ándere mensen gesloopt moeten worden.
Nee hoor. Alleen ze gaan je erop wel aanspreken en je moet berouw tonen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jaja, dat snap ik maar wat dan? Moet je dan vervolgd worden?
En als je geen berouw wil tonen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:06 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen ze gaan je erop wel aanspreken en je moet berouw tonen.
Hmmm ik dacht altijd dat jij wel een beetje Hurufi was...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:05 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef happinessfordogs het volgende:
Houd die persoonlijke relidiscussie ergens anders a.u.b.
Dit soort geïmporteerde bullshit is het probleem van Irak. Deze ideologie heeft Irak nooit gekend. Je wilt graven bezoeken? Doe je ding. Je wilt het niet? Dan doe je het lekker niet. Je hoeft niet dezelfde mening of filosofie te hebben, mensen konden hun geloof belijden zoals ze dat zelf willen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:05 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wahhabieten uit SA ja. Niet Iraakse soennieten. Het is niet voor niets dat een deel van de sjiitische heiligdommen al 100den jaren in soennitische gebieden liggen, en andersom ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:15 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ga terug naar begin 1800, Karbala werd toen ook aangevallen door wahabieten.
De wahabieten van KSA waren vandaag iig weer in het nieuws:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wahhabieten uit SA ja. Niet Iraakse soennieten. Het is niet voor niets dat een deel van de sjiitische heiligdommen al 100den jaren in soennitische gebieden liggen, en andersom ook.
Sigaar uit eigen doos.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De wahabieten van KSA waren vandaag iig weer in het nieuws:
Saudi Arabia Gives $500 Million to Iraq Relief Effort
Answering criticism with cash, Saudi Arabia on Tuesday swooped into address the humanitarian crisis caused by the Sunni insurgency in Iraq, providing $500 million to the United Nations to help the more than 1 million Iraqis whose lives have been uprooted by the mayhem of recent weeks.
http://www.nytimes.com/20(...)ief-effort.html?_r=0
En wat is een Hurufi.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hmmm ik dacht altijd dat jij wel een beetje Hurufi was...
"Ik ben God."quote:
Globalisering + KSA dat al decennia miljoenen pompt in hun verspreiding van Islamquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
Dit soort geïmporteerde bullshit is het probleem van Irak. Deze ideologie heeft Irak nooit gekend. Je wilt graven bezoeken? Doe je ding. Je wilt het niet? Dan doe je het lekker niet. Je hoeft niet dezelfde mening of filosofie te hebben, mensen konden hun geloof belijden zoals ze dat zelf willen.
Of je doet het zoals ik zeg dat het moet of ik blaas je op. Wtf man.
De Islam van ISIS is niet de Saudische Islam dombo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:35 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Globalisering + KSA dat al decennia miljoenen pompt in hun verspreiding van Islam![]()
Gotta love it
Wel de Islam die ze verspreiden domboquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:40 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
De Islam van ISIS is niet de Saudische Islam dombo.
Je durft niet eens toe te geven dat je mensen die geen berouw willen tonen wil doden of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:40 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
De Islam van ISIS is niet de Saudische Islam dombo.
Ik wil ze niet doden of opsluiten, volgens de Islam moeten ze gedood of opgesloten worden kneus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je durft niet eens toe te geven dat je mensen die geen berouw willen tonen wil doden of iets dergelijks?
Nee ook niet. De Islam die de KSA verspreid heet Madkhalisme en de Islam van IS en al-Qaida heet Salafistisch-Jihadisme.quote:
Dus je luistert niet naar de islam? Gezien jij zegt dat ze volgens de islam gedood moeten worden of opgesloten maar dat wil jij niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik wil ze niet doden of opsluiten, volgens de Islam moeten ze gedood of opgesloten worden kneus.
Heeft hij dat uit de Koran of van z'n vage Profeet Boekhari?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus je luistert niet naar de islam? Gezien jij zegt dat ze volgens de islam gedood moeten worden of opgesloten maar dat wil jij niet.
Nee dat is mijn persoonlijke mening. In de Islam mag je ook een persoonlijke mening hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus je luistert niet naar de islam? Gezien jij zegt dat ze volgens de islam gedood moeten worden of opgesloten maar dat wil jij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |