quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Nee maar deze is heel leuk. Ze heeft alleen een profielfoto waarop ze wordt gewurgd door een wollige boa constrictor. Doe dat nou niet meiden, altijd die sjaals...quote:Op maandag 30 juni 2014 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Robby je hoeft het niet elke keer te zeggen, want dan moeten we het 30x op een dag horen...
waarom nietquote:Op maandag 30 juni 2014 17:11 schreef Lemans24 het volgende:
Meer doe ik voorlopig niet hier, geloof ik
ja dus, voor 50% dan.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Hey lemans, kom je weer opscheppen over je vriendinnetje?
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Hey lemans, kom je weer opscheppen over je vriendinnetje?
quote:
Wat is er nou weer mis met sjaals? Juist handig om hickeys en acne te verbergen.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee maar deze is heel leuk. Ze heeft alleen een profielfoto waarop ze wordt gewurgd door een wollige boa constrictor. Doe dat nou niet meiden, altijd die sjaals...
Ik zal binnenkort een rekening openen waarmee jullie mij kunnen steunen in deze queeste.
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, ik vind je niet meer de trieste persoon hier
Gecombineerd?quote:
Ik heb ook een tijdje een hipster sjaaltje gedragen. Nadeel is dat je je dan heel naakt voelt zodra ze af gaan. Ze gaan aan je vastgroeien zoals vastgekoekte poep als je je kontje niet goed schoonmaakt. Dan heb je de hele nacht er last van.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met sjaals? Juist handig om hickeys en acne te verbergen.
Nee ik heb respect voor vrouwen.quote:
Je vond mij toch altijd al de ergste?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, ik vind je niet meer de trieste persoon hier
Nou moet je niet overdrijven...quote:
Het ging aardig gelijk op.. maar nu heb je gewonnenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je vond mij toch altijd al de ergste?
Prachtig verwoord, Robby!quote:Op maandag 30 juni 2014 17:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje een hipster sjaaltje gedragen. Nadeel is dat je je dan heel naakt voelt zodra ze af gaan. Ze gaan aan je vastgroeien zoals vastgekoekte poep als je je kontje niet goed schoonmaakt. Dan heb je de hele nacht er last van.
Waar?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:18 schreef picodealion het volgende:
Misschien moet ik me ook maar aanmelden.
Frankrijk en vanavond Duitsland natuurlijk...quote:Op maandag 30 juni 2014 17:23 schreef Robby87 het volgende:
Maar eerst voetbal.
Wat denken jullie, wie gaat ermee aan de haal? Ik hoop op Algerije.
Nou dat valt wel mee, zo'n ervaringsdeskundige ben ik nou ook weer nietquote:
Zwart wit fotootje en dan een filtertje er overheen.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:21 schreef Robby87 het volgende:
Kut nou moet ik eerst m'n profiel pimpen en liegen over mezelf, en die fucking foto altijd..
Had jij niet gezegd dat je een stoere vakantiefoto moet plaatsen, of was dat een andere FMT-er?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zwart wit fotootje en dan een filtertje er overheen.
Algerije-Duitsland wordt hard.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:23 schreef Robby87 het volgende:
Maar eerst voetbal.
Wat denken jullie, wie gaat ermee aan de haal? Ik hoop op Algerije.
Ehm, dat weet ik niet meer. Was dat niet wyccie? Vakantiefoto's vind ik wel altijd leuk inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2014 17:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Had jij niet gezegd dat je een stoere vakantiefoto moet plaatsen, of was dat een andere FMT-er?
Beantwoord mijn vraag even aubquote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Of helemaal niet, alleen het hipsterhoekje.
Het gaat Nigeria makkelijker af dan ik verwacht hadquote:
Hij blijft erg rustig. En volgens mij zie je die mexicaantjes nog 1 of 2 keer puta tegen em zeggenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:52 schreef picodealion het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)ben-bij-penalty.html
Deze gezien?
Mooi tegen gehouden iddquote:Op maandag 30 juni 2014 19:36 schreef picodealion het volgende:
Props voor die keeper van Nigeria zeg.
Ik denk dat die gebroken enkel van Matuiidi ook niet met opzet was, maar ja het is wel gebeurdquote:
hhhhmmm Frankrijkquote:
Soon...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:06 schreef FireFox1 het volgende:
Wanneer gaan wij weer een potje doen dyon?
Als je er mentaal aan toe bent?quote:
O dat ben ik altijd wel. Ik vind het niet erg om te verliezenquote:
Het zijn er 7. Never Say Never Again is ook een James Bond film.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:38 schreef FireFox1 het volgende:
Noem de 6 James Bond films waar Sean Connery in gespeeld heeft.
Klopt, scherp!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het zijn er 7. Never Say Never Again is ook een James Bond film.
Ga je ons verlaten Pico?quote:
Zijn laatste James Bond film.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het zijn er 7. Never Say Never Again is ook een James Bond film.
Alle grote landen zwijnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef sasquatsch het volgende:
Wat zwijnt Argentinië weer deze wedstrijd.
3-1 voor Argentinie, maar hoorde op de radio dat het heel anders gegaan is...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja.. en ik zit er weer naast met mijn voorspelling.
Ja, heb het ook niet gezien maar was heel lang 0-0quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
3-1 voor Argentinie, maar hoorde op de radio dat het heel anders gegaan is...
En hoe vond je How to train your dragon?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Toy story 3 was inderdaad heel leuk
[ afbeelding ]
Die staat nog op de watchlist.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En hoe vond je How to train your dragon?
Waarom zou je überhaupt willen dat het uit komtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Tremors 4,zal het ooit uitkomen??
Cult filmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt willen dat het uit komt
Deel 1 misschien. Maar alle volgende delen zijn toch gewoon slechte aftreksels vanquote:
Tremors 2 was wel geinig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Deel 1 misschien. Maar alle volgende delen zijn toch gewoon slechte aftreksels van
Kwam niet in de buurt van het origineel.quote:
ach joh.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kwam niet in de buurt van het origineel.
Ik heb hier heel veel zin in:quote:
Ik zag hem in de preview van X-Men, en dacht meteen: Jaaah, daar wil ik heen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
God zit erin, dus moet goed zijn. Maar aan de trailer is wel te zien dat het een echte Luc Besson film is. Had er trouwens tot nu nog niet van gehoord
Dan draai je hem toch gewoon om?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Een maandverband speciaal voor 's nachts die aan de achterkant groter is... handig als je op je buik slaapt
Waarom als je op je buik slaapt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Een maandverband speciaal voor 's nachts die aan de achterkant groter is... handig als je op je buik slaapt
Kun je die dingen zo omdraaien? Jij hebt er vast meer ervaring mee dan ik het hebquote:
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hier heel veel zin in:
Limitless meets the Matrix![]()
1 seizoen te laat weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
FF wat vind je van het nieuws over Siem?
Ik denk ook dat Scarlett nu Angelina Jolie voorbij is voor de "stoere vrouwen rollen"quote:
Ik slaap niet op mijn buik dus gaf jou advies, maar als je verband uit het hoesje aalt plak je het vast in je ondergoed. Als je een buikslaper bent plak je het dus verkeerd om.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kun je die dingen zo omdraaien? Jij hebt er vast meer ervaring mee dan ik het heb
Dat krijg je met 5 kinderen die aandacht willen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Scarlett nu Angelina Jolie voorbij is voor de "stoere vrouwen rollen"
Vroeger waren dit soort rollen (Tomb Raider, Salt, Wanted) voor haar weggelegd.
En ze word ook een beetje (te) oudquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat krijg je met 5 kinderen die aandacht willen.
Ze oogt oudquote:
Ze is een MILF.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze oogt oud
Ik kom er niet mee weg begrijp ik?
Daar verschillen meningen overquote:
Scarlett is jonger, knapper en ben verliefd op haar geworden sinds Herquote:
Oh gut .quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Scarlett is jonger, knapper en ben verliefd op haar geworden sinds Her
Ik word altijd en beetje bang van haarquote:
Vind ik ook, ze ziet er veel ouder uit. Komt ook doordat ze zo bony is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze oogt oud
Ik kom er niet mee weg begrijp ik?
Doet die sexiest man alive wel voor jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef picodealion het volgende:
ik zou wel een keer in die mond willen braken
Nee, amerika moet winnen!quote:
Een wat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik ook, ze ziet er veel ouder uit. Komt ook doordat ze zo bony is.
Gewoon zo magerquote:
Waaghals?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doet die sexiest man alive wel voor je
quote:
Jij toch ook?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]gaat ie vreemd.. Weg ermee! Robby is nog vrijgezel?
Ik heb ingezien dat ik geen relatie materiaal ben dus ik stel me niet verkiesbaarquote:
Ik wil ook dat Belgie wint hoor. Met 1-0 dan wel.quote:
Nietesquote:
Ik wil dat de VS wint met 3-2quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wil ook dat Belgie wint hoor. Met 1-0 dan wel.
Alles kan nog gebeuren, nog 9 minutenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby is die internetchick een nijmeegse?
Maar de keeper van België is toch op dit moment wel 1 van de beste in europa. Maar ja als hij geen bal krijgt te verwerken is dat niet van toepassingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef picodealion het volgende:
Die keeper van de VS is goed. Te goed.
Ach, hij was daarna toch afgekeurdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef Robby87 het volgende:
Godver hoe kun je hem zo hoog overknallen van zo dicht bij, wat een knuppel.
Wat bedoel je hier mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Tremors 4,zal het ooit uitkomen??
Er is een deel 4??quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee?
Ik heb de tetralogie op DVD.
Daarbij vind ik deel 4 trouwens een stuk beter dan 2 en 3, maar de eerste blijft de beste.
Oh,dat is dus deel 4.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Fuck Yeah.
Tremors 4: The Legend Begins (Video 2004) - IMDb
Maar is het een waardig opvolger van deel 1? En de moeite waard?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:31 schreef victorinox het volgende:
Zojuist in de bioscoop The Raid 2 gekeken.
Wat een bloederige vecht/slachtpartijen zitten daarin zeg.![]()
Klinkt goed, die moet ik ook zienquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:31 schreef victorinox het volgende:
Zojuist in de bioscoop The Raid 2 gekeken.
Wat een bloederige vecht/slachtpartijen zitten daarin zeg.![]()
Filmpje?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:55 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb vanavond gespeeld met mijn bandje. Niemand raakte gewond, gelukkig
Ja hoor, de vechtscènes zijn heel mooi gefilmd en het verhaal loopt wel lekker door. Terwijl hij toch 2,5 uur duurt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 05:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar is het een waardig opvolger van deel 1? En de moeite waard?
beter dan turkse of indische zooi... maar ook die verdwijnen meestal weer snelquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:54 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ja hoor, de vechtscènes zijn heel mooi gefilmd en het verhaal loopt wel lekker door. Terwijl hij toch 2,5 uur duurt.
De film staat trouwens in de IMDb top 250. Waarschijnlijk ook weer snel eruit, maar wel grappig dat er een Indonesische film even in heeft gestaan.
GNB = How I Met Your Mother.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:25 schreef victorinox het volgende:
Hoeveel herkennen jullie er.
[ afbeelding ]
Die is mooi jahquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
22 dikke minuten!!!![]()
Epic Hollywood fail movie.
Hierquote:
Aan het werk, toen tenminste... nu weer lekker thuis ontspannenquote:
40 km gefietst en 10 km gewandeld vandaag. Heerlijk weerquote:
Doe je goedquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
40 km gefietst en 10 km gewandeld vandaag. Heerlijk weer
Lekker, ik slecht 4 of 5 km geloof ik(gelopen, gewandeld of geslenterd)quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
40 km gefietst en 10 km gewandeld vandaag. Heerlijk weer
Kom ik ook nog eens buitenquote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker, ik slecht 4 of 5 km geloof ik(gelopen, gewandeld of geslenterd)
Gewoon je ergens laten droppen zodat je wel naar huis lopen "moet"quote:
De zon scheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
De zon scheenIk heb deze week geleerd dat er iemand in een Range Rover rond rijd die mij dood wil hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je niet mij maar Dyon quoten, rijd die niet in een Range Rover Limo?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb deze week geleerd dat er iemand in een Range Rover rond rijd die mij dood wil hebben.
Wat??quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb deze week geleerd dat er iemand in een Range Rover rond rijd die mij dood wil hebben.
Gisteren reed ik naar huis en die vrouw ging met rechts richting aan helemaal naar links toe, toen dacht ik al "oh apart" maar ipv links af te gaan dacht ze blijkbaar dat het toch leuker was om gewoon rechtdoor te gaanquote:
Morgen camera op de fiets mee, kun je tenminste haar fouten bewijzen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Gisteren reed ik naar huis en die vrouw ging met rechts richting aan helemaal naar links toe, toen dacht ik al "oh apart" maar ipv links af te gaan dacht ze blijkbaar dat het toch leuker was om gewoon rechtdoor te gaanDus toen moest ik opeens uitwijken naar rechts.
En vandaag sneed ze me af in een bocht, waardoor ze me bijna in een muurtje wegdrukte.
Vrienden van je broertje? Of kan ze gewoon niet rijden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ehh.,.. nee. Een Hummer H2quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet je niet mij maar Dyon quoten, rijd die niet in een Range Rover Limo?
En kunnen wij meegenietenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen camera op de fiets mee, kun je tenminste haar fouten bewijzen.
Ik ben een vrouw, ik zie het verschil nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vrienden van je broertje? Of kan ze gewoon niet rijden?
[..]
Ehh.,.. nee. Een Hummer H2
Als je het verschil hier tussen niet zietquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik zie het verschil niet
Ik was met de autoquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen camera op de fiets mee, kun je tenminste haar fouten bewijzen.
Ze ging ook nog een stukje dezelfde kant op en toen ramde ze haar Range Rover ook nog even voor een andere auto.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vrienden van je broertje? Of kan ze gewoon niet rijden?
Nou kan ik daar wel wat op zeggenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik was met de autoMaar haar kenteken zit al in mijn geheugen opgeslagen.
[..]
Ze ging ook nog een stukje dezelfde kant op en toen ramde ze haar Range Rover ook nog even voor een andere auto.Dus ze kan gewoon niet rijden
Dan is zo'n dashboard camera helemaal makkelijk voor je. heb je meteen het bewijs, nu heb je alleen je geheugen maar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik was met de autoMaar haar kenteken zit al in mijn geheugen opgeslagen.
[..]
Ze ging ook nog een stukje dezelfde kant op en toen ramde ze haar Range Rover ook nog even voor een andere auto.Dus ze kan gewoon niet rijden
Mij krijg je niet snel kwaad en ik weet van wie het komt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou kan ik daar wel wat op zeggenMaar ik wil me niet de woede van alle vrouwen hier op de hals halen...
Ik doe dan ook altijd mijn best om jou te irriteren... maar dat is dan specifiek jou.. nou was het in het algemeen en dan kunnen Njos en Wyccie (en wie zich aangesproken voelt) ook reageren...quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Mij krijg je niet snel kwaad en ik weet van wie het komt.
haha en je dacht dat ik dat niet door had? Wat ben je ook een schatjequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik doe dan ook altijd mijn best om jou te irriteren... maar dat is dan specifiek jou.. nou was het in het algemeen en dan kunnen Njos en Wyccie (en wie zich aangesproken voelt) ook reageren...
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
haha en je dacht dat ik dat niet door had? Wat ben je ook een schatje
Dit is wel 1 van de weinige keren dat je het kunt hebben van mij, je gaat erop vooruit Dyonquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]I know. EN ik ben zo aardig dat ik het je nog een keertje vertel
Hoeveel man vervoer je gem. per keer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je het verschil hier tussen niet ziet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste rijdt ik af en toe in. Alleen dan in het wit
Dat is per rit verschillend. Bij de normale limo's max 8 gasten en bij de hummer max 14 gastenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoeveel man vervoer je gem. per keer?
Ik rijd niet dus voel me niet aangesproken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik doe dan ook altijd mijn best om jou te irriteren... maar dat is dan specifiek jou.. nou was het in het algemeen en dan kunnen Njos en Wyccie (en wie zich aangesproken voelt) ook reageren...
En daar komen geen Belgen?quote:
Nee, die worden tegengehouden aan de poort.quote:
Ben je weer thuis, doe de groeten aan me broerquote:
Haha is goed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je weer thuis, doe de groeten aan me broer
Sinterklaas.....b-b-b-bestaat..... n-n-niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik denk dat ik een keer hard naar buiten moet schreeuwen dat sinterklaas niet bestaat... en de kerstman ook niet
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinterklaas.....b-b-b-bestaat..... n-n-niet?
Jawel, natuurlijk bestaat Sinteklaas. Dyon houdt je gewoon voor de gek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinterklaas.....b-b-b-bestaat..... n-n-niet?
Toch zijn er wereldwijd 3 miljard mensen die in sprookjes gelovenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik geloof niet in sprookjes! Zo, weer een elfje dood!![]()
Het is een sprookje dat je denkt dat elfjes zo gemakkelijk dood te krijgen zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik geloof niet in sprookjes! Zo, weer een elfje dood!![]()
Nog nooit van gehoord... en wat verschrikkelijk zeg...quote:
Was the raid er niet eerder dan Dredd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
The Raid lijkt wel een beetje op Dredd. Am i wrong?
Ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was the raid er niet eerder dan Dredd?
Lijkt dan Dredd niet op the raid in plaats van andersom?quote:
Ja, kan ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lijkt dan Dredd niet op the raid in plaats van andersom?
Dredd is 10x coolerquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar verder heb je wel gelijk. Ze lijken aardig op elkaar
Wat is dat?quote:
Why... why would i do that...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:47 schreef Robby87 het volgende:
Lekker he schat, kom je naast me liggen op het zand?
En dit is nog erger...quote:
Ga je naar het waalstrandje of naar de beerendonck?quote:
Waalstrandjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je naar het waalstrandje of naar de beerendonck?
quote:
quote:
quote:
Je bent voor Ajax, dus je bent sowieso mijn vriendquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax, dus je bent sowieso mijn vriend
Hier begint het zachtjes te regenen... weet niet of je nog aan het water ligt, maar misschien word het tijd om richting huis te gaanquote:
Zit al een tijdje in m'n stoelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hier begint het zachtjes te regenen... weet niet of je nog aan het water ligt, maar misschien word het tijd om richting huis te gaan
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Duitsland, aangezien ik daarop heb ingezet in de pool.
Ach er zijn spelers die er slechter uitzien..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:23 schreef Robby87 het volgende:
Lol die scheids, ziet er niet uit dat kapsel.
Je zou denken dat ie met zo'n kapsel meer in het voordeel van Duitsland zou fluiten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:23 schreef Robby87 het volgende:
Lol die scheids, ziet er niet uit dat kapsel.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:02 schreef Robby87 het volgende:
Die tenues van Frankrijk zien er wel strak uit btw, met dat blauw, rode kousen en vooral ook die gele schoenen. Ik zou er zo homo van worden.
Welke stream? En waarom kijk je het niet op tv?quote:
Hij doet het in d NPO app wel bij mij. Misscien dat je daar wat meekan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |