En hoe vond je How to train your dragon?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Toy story 3 was inderdaad heel leuk
[ afbeelding ]
Die staat nog op de watchlist.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En hoe vond je How to train your dragon?
Waarom zou je überhaupt willen dat het uit komtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Tremors 4,zal het ooit uitkomen??
Cult filmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt willen dat het uit komt
Deel 1 misschien. Maar alle volgende delen zijn toch gewoon slechte aftreksels vanquote:
Tremors 2 was wel geinig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Deel 1 misschien. Maar alle volgende delen zijn toch gewoon slechte aftreksels van
Kwam niet in de buurt van het origineel.quote:
ach joh.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kwam niet in de buurt van het origineel.
Ik heb hier heel veel zin in:quote:
Ik zag hem in de preview van X-Men, en dacht meteen: Jaaah, daar wil ik heen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
God zit erin, dus moet goed zijn. Maar aan de trailer is wel te zien dat het een echte Luc Besson film is. Had er trouwens tot nu nog niet van gehoord
Dan draai je hem toch gewoon om?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Een maandverband speciaal voor 's nachts die aan de achterkant groter is... handig als je op je buik slaapt
Waarom als je op je buik slaapt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Een maandverband speciaal voor 's nachts die aan de achterkant groter is... handig als je op je buik slaapt
Kun je die dingen zo omdraaien? Jij hebt er vast meer ervaring mee dan ik het hebquote:
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hier heel veel zin in:
Limitless meets the Matrix![]()
1 seizoen te laat weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
FF wat vind je van het nieuws over Siem?
Ik denk ook dat Scarlett nu Angelina Jolie voorbij is voor de "stoere vrouwen rollen"quote:
Ik slaap niet op mijn buik dus gaf jou advies, maar als je verband uit het hoesje aalt plak je het vast in je ondergoed. Als je een buikslaper bent plak je het dus verkeerd om.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kun je die dingen zo omdraaien? Jij hebt er vast meer ervaring mee dan ik het heb
Dat krijg je met 5 kinderen die aandacht willen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Scarlett nu Angelina Jolie voorbij is voor de "stoere vrouwen rollen"
Vroeger waren dit soort rollen (Tomb Raider, Salt, Wanted) voor haar weggelegd.
En ze word ook een beetje (te) oudquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat krijg je met 5 kinderen die aandacht willen.
Ze oogt oudquote:
Ze is een MILF.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze oogt oud
Ik kom er niet mee weg begrijp ik?
Daar verschillen meningen overquote:
Scarlett is jonger, knapper en ben verliefd op haar geworden sinds Herquote:
Oh gut .quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Scarlett is jonger, knapper en ben verliefd op haar geworden sinds Her
Ik word altijd en beetje bang van haarquote:
Vind ik ook, ze ziet er veel ouder uit. Komt ook doordat ze zo bony is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze oogt oud
Ik kom er niet mee weg begrijp ik?
Doet die sexiest man alive wel voor jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef picodealion het volgende:
ik zou wel een keer in die mond willen braken
Nee, amerika moet winnen!quote:
Een wat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik ook, ze ziet er veel ouder uit. Komt ook doordat ze zo bony is.
Gewoon zo magerquote:
Waaghals?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doet die sexiest man alive wel voor je
quote:
Jij toch ook?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]gaat ie vreemd.. Weg ermee! Robby is nog vrijgezel?
Ik heb ingezien dat ik geen relatie materiaal ben dus ik stel me niet verkiesbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |