Ik wil ook dat Belgie wint hoor. Met 1-0 dan wel.quote:
Nietesquote:
Ik wil dat de VS wint met 3-2quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wil ook dat Belgie wint hoor. Met 1-0 dan wel.
Alles kan nog gebeuren, nog 9 minutenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby is die internetchick een nijmeegse?
Maar de keeper van België is toch op dit moment wel 1 van de beste in europa. Maar ja als hij geen bal krijgt te verwerken is dat niet van toepassingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef picodealion het volgende:
Die keeper van de VS is goed. Te goed.
Ach, hij was daarna toch afgekeurdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef Robby87 het volgende:
Godver hoe kun je hem zo hoog overknallen van zo dicht bij, wat een knuppel.
Wat bedoel je hier mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Tremors 4,zal het ooit uitkomen??
Er is een deel 4??quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee?
Ik heb de tetralogie op DVD.
Daarbij vind ik deel 4 trouwens een stuk beter dan 2 en 3, maar de eerste blijft de beste.
Oh,dat is dus deel 4.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Fuck Yeah.
Tremors 4: The Legend Begins (Video 2004) - IMDb
Maar is het een waardig opvolger van deel 1? En de moeite waard?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:31 schreef victorinox het volgende:
Zojuist in de bioscoop The Raid 2 gekeken.
Wat een bloederige vecht/slachtpartijen zitten daarin zeg.![]()
Klinkt goed, die moet ik ook zienquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:31 schreef victorinox het volgende:
Zojuist in de bioscoop The Raid 2 gekeken.
Wat een bloederige vecht/slachtpartijen zitten daarin zeg.![]()
Filmpje?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:55 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb vanavond gespeeld met mijn bandje. Niemand raakte gewond, gelukkig
Ja hoor, de vechtscènes zijn heel mooi gefilmd en het verhaal loopt wel lekker door. Terwijl hij toch 2,5 uur duurt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 05:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar is het een waardig opvolger van deel 1? En de moeite waard?
beter dan turkse of indische zooi... maar ook die verdwijnen meestal weer snelquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:54 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ja hoor, de vechtscènes zijn heel mooi gefilmd en het verhaal loopt wel lekker door. Terwijl hij toch 2,5 uur duurt.
De film staat trouwens in de IMDb top 250. Waarschijnlijk ook weer snel eruit, maar wel grappig dat er een Indonesische film even in heeft gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |