GNB = How I Met Your Mother.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:25 schreef victorinox het volgende:
Hoeveel herkennen jullie er.
[ afbeelding ]
Die is mooi jahquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
22 dikke minuten!!!![]()
Epic Hollywood fail movie.
Hierquote:
Aan het werk, toen tenminste... nu weer lekker thuis ontspannenquote:
40 km gefietst en 10 km gewandeld vandaag. Heerlijk weerquote:
Doe je goedquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
40 km gefietst en 10 km gewandeld vandaag. Heerlijk weer
Lekker, ik slecht 4 of 5 km geloof ik(gelopen, gewandeld of geslenterd)quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
40 km gefietst en 10 km gewandeld vandaag. Heerlijk weer
Kom ik ook nog eens buitenquote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker, ik slecht 4 of 5 km geloof ik(gelopen, gewandeld of geslenterd)
Gewoon je ergens laten droppen zodat je wel naar huis lopen "moet"quote:
De zon scheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
De zon scheenIk heb deze week geleerd dat er iemand in een Range Rover rond rijd die mij dood wil hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je niet mij maar Dyon quoten, rijd die niet in een Range Rover Limo?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb deze week geleerd dat er iemand in een Range Rover rond rijd die mij dood wil hebben.
Wat??quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb deze week geleerd dat er iemand in een Range Rover rond rijd die mij dood wil hebben.
Gisteren reed ik naar huis en die vrouw ging met rechts richting aan helemaal naar links toe, toen dacht ik al "oh apart" maar ipv links af te gaan dacht ze blijkbaar dat het toch leuker was om gewoon rechtdoor te gaanquote:
Morgen camera op de fiets mee, kun je tenminste haar fouten bewijzen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Gisteren reed ik naar huis en die vrouw ging met rechts richting aan helemaal naar links toe, toen dacht ik al "oh apart" maar ipv links af te gaan dacht ze blijkbaar dat het toch leuker was om gewoon rechtdoor te gaanDus toen moest ik opeens uitwijken naar rechts.
En vandaag sneed ze me af in een bocht, waardoor ze me bijna in een muurtje wegdrukte.
Vrienden van je broertje? Of kan ze gewoon niet rijden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ehh.,.. nee. Een Hummer H2quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet je niet mij maar Dyon quoten, rijd die niet in een Range Rover Limo?
En kunnen wij meegenietenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen camera op de fiets mee, kun je tenminste haar fouten bewijzen.
Ik ben een vrouw, ik zie het verschil nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vrienden van je broertje? Of kan ze gewoon niet rijden?
[..]
Ehh.,.. nee. Een Hummer H2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |